Ik ben vooorrrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jij staat op voor de eerste 6 uur
Ze zijn al blij, dat ze IETS om handen hebben, johquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
Ja, en maar in die koppen gaan zitten; 'je speelt voor jezelf'.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB gooit er eindelijk eens deer over
Kuddegedrag gewoon, toch?quote:
Ik snap wel dat Wicky goed ligt bij de meesten en die mensen hem graag van die bank halen, maar inderdaad. Je zult net zien, doe je hier hard je best om hem te helpen en pak je zelf uiteindelijk een nominatie die je misschien niet had gehad als Wicky ‘m al hadquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende: Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
![]()
Dacht dat iedereen de kans kreeg om een nominatie weg te spelen ?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, zouden ze voor iedereen over moeten hebben.
Deze gaat om die van Wicky.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen de kans kreeg om een nominatie weg te spelen ?
Iedereen die genomineerd isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen de kans kreeg om een nominatie weg te spelen ?
Dan moet ik nu eerst gaan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Oke Cossers? Wie doet hier de nachtdienst?
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk ook niet dat BB dit helemaal bedacht had met dat fietsen, op een slakkengangetje in het rond gaan.
Er hoeft er maar 1 te fietsen, dus ze houden zich exact aan de letter van de opdracht.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky fietst niet en Eva fiets super sloom.
Wat is dit voor nep
het gaat niet om kilometersquote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky fietst niet en Eva fiets super sloom.
Wat is dit voor nep
Ja ik zou ook passen denk ik, het is gewoon een concurrent in het spelquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Wicky goed ligt bij de meesten en die mensen hem graag van die bank halen, maar inderdaad. Je zult net zien, doe je hier hard je best om hem te helpen en pak je zelf uiteindelijk een nominatie die je misschien niet had gehad als Wicky ‘m al had
+ als we Eva moeten geloven is ie zwaar afgesteldquote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er hoeft er maar 1 te fietsen, dus ze houden zich exact aan de letter van de opdracht.
neequote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een dombo's, dan verdien je het ook om de bank te komen, fokking pussies ....![]()
Hopelijk heeft iemand de ballen om dit te saboteren vannacht ....
Geen vliegtuigjes, maar heli’s dit jaar?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zou ook passen denk ik, heli’s gewoon een concurrent in het spel
Met wat geluk misschien fietsen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen vliegtuigjes, maar heli’s dit jaar?
Daar gaat niet veel getrapt worden. Opdracht voorspelbaar de mist in.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky heeft een gunst te vragen, wicky kan de nominatie kwijt spelen in de gameroom staan 2 fietsen minsten 1 van deze fietsen moet 12 uur draaien
Hehe je had al aangepast zie ik. Maar ja. Tja lastig. Als ik een mattie in dat huis had zou ik ‘m ook wel vrij willen spelen en soort van ‘je moet wel’ eigenlijk als vriend. Als je niet bevriend bent is het anders.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zou ook passen denk ik, het is gewoon een concurrent in het spel
Nom nom nomquote:Op maandag 10 februari 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
Nou, jammer dat wordt de hele avond ongegeneerd roddelen......bahbahbah.....
Al verbetertquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen vliegtuigjes, maar heli’s dit jaar?
Dat dus, als je deze kans laat lopen verdien je het niet om te winnen ...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ja ik zou ook passen denk ik, het is gewoon een concurrent in het spel
Ik wil Eva wel in een jurkje zienquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
Eva eist niet zo heel veel.. ze is een gever en ook wel een nemer
verjaardag weer gevallen
wil ze in eigen kleding doen
Zet m dan lichter of mag dat niet ?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Hoempah het volgende:
Eva: We gaan niet zeggen dat de fiets zwaar staat
Ik ook welquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wil Eva wel in een jurkje zien
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet m dan lichter of mag dat niet ?
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet m dan lichter of mag dat niet ?
Misschien in Kazachstanquote:Op maandag 10 februari 2025 21:59 schreef Jockari het volgende:
Heeft Milena ooit op een fiets gezeten ?
Krijgen ze misschien voorsprong ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
Intussen wordt in het abattoir gespeculeerd over het verloop van de week.
Misschien moeten alle nummers 1,2 en 3 wel tegen elkaar en komen daar dan nominaties uit zegt Keanu, maar dan vraagt Jolien zich af waarom ze dan moesten winnen, want dat is niet echt een prijs..
Waarom niet wat is hier nu weer de bedoeling van ....quote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Hoempah het volgende:
Eva: We gaan niet zeggen dat de fiets zwaar staat
Die fietst wss weinigquote:Op maandag 10 februari 2025 22:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva haar doos doet nu al pijn zegt ze
Die zal hooguit niet meedoen, maar saboteren niet lijkt me, dan graaf je je eigen graf. Met niet meedoen denk ik misschien al zelfs een beetje bij sommigen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn enige hoop is Jordy, maar die zal ook wel zwichten voor de groepsdruk ....
Ik probeer het me visueel voor te stellenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wil Eva wel in een jurkje zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijke kenau/Karen is het.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben Elsa ook zwaar zat, die denkt echt dat ze de boel daar runt en speelt zelfs haar vrienden tegen elkaar uit ...
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenVol verbazing dat het echt zo is......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenDe foto op insta in bikini zag er duidelijk aantrekkelijker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, is niet zoals met het vuur.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
Ze moeten toch met zijn tweeën zitten daar?
Nee, BB vroeg nog en blijven jullie met zijn tweeen en allebei zeiden ze ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
Ze moeten toch met zijn tweeën zitten daar?
Ik denk dat ze echt wist wat het spel inhield vandaag en ze heeft bewust haar keuzes gemaakt ...quote:
Dat vind ik inderdaad zo leuk aan haarquote:Op maandag 10 februari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding moet ik wel zeggen ik vindt het leuk dat Eva haar hart op de tong heeft
Ik vind haar leukquote:Op maandag 10 februari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding moet ik wel zeggen ik vindt het leuk dat Eva haar hart op de tong heeft
Er hoeft gedurende die 12 uur maar 1 fiets in beweging ta zijn. Hoeven niet perse mensen te zijn. Is wel gezelliger en veiligerquote:
De deur staat open bye byequote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
David S wil een target of nominatie pin en naar huis
Dan vertrekt hij zelf maar. Niet de nominatie hier voor misbruiken.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
Dan ook niet zeikenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die gaat zijn vergoeding niet opgeven
Hij zei 'tot morgenvroeg' Geen idee hoelaat hij daarmee bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2025 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Enige idee hoe laat Keanu gaat fietsen?
Schattigquote:Op maandag 10 februari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky Ah big brother echt bedankt voor deze kans, ik kan het niet geloven, how lucky am i
Klinkt zoals een planning om hout te hakken en een vuur aan te houden. Moet lukken !quote:Op maandag 10 februari 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
Je bent met 13, 1 fietst en ondertussen slaapschema's, kussens, lucht in knieschijven, koffie, planning om 30 minuten van te voren in de nacht te eten, om 30 minuten te fietsen
Kan geregeld wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
Legerkenauquote:Op maandag 10 februari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Elsa de mol bepaalt even dat degene die het niet gehaald hebben als eerste een nieuwe kans krijgen ...
En nu willen ze al weer langer fietsen, want dan kunnen andere mensen langer slapen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klinkt zoals een planning om hout te hakken en een vuur aan te houden. Moet lukken !
ff 30 minuten de trappers draaiende gehouden, en ligt er bijj alsof je rondje IJsselmeer geeft gefiestquote:
Mario?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
We missen onze nachtbraker, maar ik zag dat hij een vrij lange vakantie had.
Vriendschap moet van 2 kanten komenquote:
Ahaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vriendschap moet van 2 kanten komen
Het moet oprecht zijn volgens Jolien en het voelt nu geforceerd
Eva was met Milena aan het praten en dat ging over Jolien
dit vindt keanu wel heel fijn.....dat hij zo mag troosten en praten met Jolientjequote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien heeft al vaker moeite met Milena gehad en trekt steeds meer naar Jane
geloof ik niets vanquote:Op maandag 10 februari 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat viel me vandaag ook op in de uitzending: daar liepen haar verhaaltjes ook niet helemaal synchroon.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elsa heeft zich vandaag een paar keer tegen gesproken, eerst wist ze het spel niet, toen weer wel,
toen niet wat er van de deelnemers verwacht werd en dacht ze dat de teams tegen elkaar moesten,
en tenslotte wist ze dat het binnen het team om de winst ging en dat ze met meerderen tegen elkaar
moesten spelen, de onschuld zelve maar well played ....
Elsa is machtig.......althans dat denkt ze maar in feite is ze het slaafje van BB.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Elsa de mol bepaalt even dat degene die het niet gehaald hebben als eerste een nieuwe kans krijgen ...
6 dagen?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva had haar moeder 6 dagen niet gezien en schrok zich kapot en dacht bij haar moeder je begint echt oud te worden
Daar heeft ze het nu over, dat ze teveel mee is gegaan met anderen en niet haar eigen verstand heeft gebruiktquote:Op maandag 10 februari 2025 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
geloof ik niets van
ze liet Jane vanmorgen vallen als een baksteen bij dat spel
Mileentje valt wat verder weg in de groep en is vooral alleen nog met Sharice.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind het een manier om zich schoon te pratenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nu over, dat ze teveel mee is gegaan met anderen en niet haar eigen verstand heeft gebruikt
Doe jij ff rustig aan....langzaam opbouwen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff 30 minuten de trappers draaiende gehouden, en ligt er bijj alsof je rondje IJsselmeer geeft gefiest
Ja, achteraf is mooi wonen ...quote:Op maandag 10 februari 2025 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Jolien had nu gespreid gegooid met die ballen
Ze is mee gegaan om op Jane te gooien maar ze had eigenlijk op Sharice moeten gaan
Jane had de koker van Milena al bijna vol, als Jolien er ook een paar bij Milena in had gegooid had Milena eerder uit het spel gegaan en was het niet 3 tegen 1 geweest
Kortom Jolien voelt zich erin geluisd door Sharice en Milena, als ze het nu over kon doen had ze samen met Jane op Milena gegooid
Over 3 weken is dat huis gehalveerd.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mileentje valt wat verder weg in de groep en is vooral alleen nog met Sharice.
Vergelijkbaar met Jordy die alleen nog met Mattheüs om gaat.
Gaat ook niet zo lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doe jij ff rustig aan....langzaam opbouwen.
Maar Jolien heeft nu wel door dat ze gebruikt wordt door Sharice en Milena en niet ten gunste van haarzelfquote:
Of Eva is thuis heel anders, of die vriend is hoog intelligent maar zo simpel als wat, of dat is een beetje overdreven door haar.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil eigenlijk gewoon een tandarts als partner die kan gewoon een beetje lopen spuiten
Ik hoop dat ze dit blijft herinneren.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft nu wel door dat ze gebruikt wordt door Sharice en Milena en niet ten gunste van haarzelf
Dan wordt het ook wel tijd dat ze daarna gaat handelenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft nu wel door dat ze gebruikt wordt door Sharice en Milena en niet ten gunste van haarzelf
Nu al een volgzaam schaapje dusquote:Op maandag 10 februari 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik was blij dat ik altijd Jeff had om op terug te vallen...
Ik denk dat dat gaat komenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel tijd dat ze daarna gaat handelen
Elsa zei vanmorgen ook nog tijdens het uitleggen dat ze bijna moest huilen......waarom als je niet weet wat er gaat gebeuren buiten het groepjes maken van 4man.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elsa heeft zich vandaag een paar keer tegen gesproken, eerst wist ze het spel niet, toen weer wel,
toen niet wat er van de deelnemers verwacht werd en dacht ze dat de teams tegen elkaar moesten,
en tenslotte wist ze dat het binnen het team om de winst ging en dat ze met meerderen tegen elkaar
moesten spelen, de onschuld zelve maar well played ....
Bij het vuur zitten werden de koppels gevormd zonder haar te vragen en voelde ze zich genegeerd door Sharice en Milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel tijd dat ze daarna gaat handelen
Ze denken dat ie 53 is, maar er jonger uit ziet. Even opgezocht, want dacht al dat ie ouder was, hij is zelfs 63quote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden Cloony / david goed uitzien![]()
vind hem een verzopen kop hebben
Oh wacht, over wie heb je het. Wie zijn ‘ze’?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden Clooney / david goed uitzien![]()
vind hem een verzopen kop hebben
Dat zei ze ook tegen Jane twee nachten geleden bij het kampvuur, maar toch weer een terugvalletje vandaagquote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze ook tegen Jane twee nachten geleden bij het kampvuur, maar toch weer een terugvalletje vandaag
Als er al licht aan is bij haar is het een dimlichtjequote:Op maandag 10 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze ook tegen Jane twee nachten geleden bij het kampvuur, maar toch weer een terugvalletje vandaag
Klopt maar ik hoop dat ze nu echt haar les heeft geleerdquote:Op maandag 10 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
haha, in het huis noemen ze David S Clooney. Ik dacht al, waar heeft Willewa het over, David S is echt gewoon 51jquote:Op maandag 10 februari 2025 22:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh wacht, over wie heb je het. Wie zijn ‘ze’?
Eva en Wicky hadden het precies net over George Clooney
DIT GAAT LUKKENquote:Op maandag 10 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Wicky die vrijstelling haalt, denk dat ie zelf wel doorheeft dat dit nooit gaat lukken
Milena : Elsa heeft gevraagd of iedereen zijn eigen bord wil afwassen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat haar spullen afwassen
Was dat niet tijdens het spel?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dit spel op TV gaat komen, niemand heeft het echt 100% toegegeven,
maar het lijkt er op dat ze van te voren hebben kunnen afspreken om met drie tegen 1 te gaan,
maar denk dat we dat in de uitzending niet zullen zien .....
Stand 'zwaar' lijkt me niet prettigquote:Op maandag 10 februari 2025 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tenzij iemand gaan saboteren gaat dit wel lukken. Het is weinig inspannend.
Geen vrijstelling toch? Alleen zijn nominatie ongedaan makenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Wicky die vrijstelling haalt, denk dat ie zelf wel doorheeft dat dit nooit gaat lukken. Maar ik gun het hem!
ah ok, ja dat bedoel ikquote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen vrijstelling toch? Alleen zijn nominatie ongedaan maken
Was dat op de woonkamer-stream? Toevallig dan dat het daar over ‘Clooney’ ging en bij Eva en Wicky over de echte Clooney haha.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
haha, in het huis noemen ze David S Clooney. Ik dacht al, waar heeft Willewa het over, David S is echt gewoon 51j
Neuh ... er was even niemand thuis.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Watskeburt? Sharice aan het schreien?
schreien? Probeerde gij nu Bels te praoten ?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Watskeburt? Sharice aan het schreien?
Eva en Wicky hadden het wel over David S, hoor. Alle dames daar spreken zo over hem sinds hij er aankwam.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was dat op de woonkamer-stream? Toevallig dan dat het daar over ‘Clooney’ ging en bij Eva en Wicky over de echte Clooney haha.
Hopelijk op extra zwaarquote:Op maandag 10 februari 2025 22:40 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hopelijk wordt die fiets op stand 'minder zwaar' gezet
Oh huh? Ik dacht over George Clooney gewoon, gezien het over rimpels ging. Maar kan idd ook over David S gaan. Wist dat dat z’n bijnaam was haha. Ach ja, nu weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eva en Wicky hadden het wel over David S, hoor. Alle dames daar spreken zo over hem sinds hij er aankwam.
Wicky had al thuis moeten zittenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
neeee greysje, normaal zitten wij wel op 1 lijn
Kan dat kind een lolly krijgen en naar bed gaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
Eva weer erover dat ze nooit chagrijnig is.
Bleiten, blèren, wenen, huilen, janken, loeien, snikken, grienen, brullen, kermen, krijten, jengelen, schreien: het mag allemaalquote:Op maandag 10 februari 2025 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
schreien? Probeerde gij nu Bels te praoten ?![]()
is het dan niet 'bleiten"?![]()
Ok misschien een beetje mee eens, hij hoeft inderdaad niet perse 2 keer gesaved te worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wicky had al thuis moeten zitten
En moet nu alweer gesaved worden
Niet mijn bb dit
als daardoor de opdracht mislukt zou dat helemaal top zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan dat kind een lolly krijgen en naar bed gaan?
Kan ik ook met mijn pet niet bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wicky had al thuis moeten zitten
En moet nu alweer gesaved worden
Niet mijn bb dit
Ik gun het wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als daardoor de opdracht mislukt zou dat helemaal top zijn
Hij zit er nog omdat Lennie naar huis moest..quote:
Whahaaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Kodiak doet vannacht 6 uur fietsen
Wicket heeft de nominatie dan ook al langerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
hah .. de febo is amateuristisch, maar deze opdracht hebben ze natuurlijk niet vanochtend verzonnen. Stond gewoon in het draaiboek.
klopt maar had hem dan bewaard voor een anderquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
hah .. de febo is amateuristisch, maar deze opdracht hebben ze natuurlijk niet vanochtend verzonnen. Stond gewoon in het draaiboek.
Ook niet eergister lieve schatquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wicket heeft de nominatie dan ook al langer
Misschien heeft hij iets geheims gedaan wat wij nog niet weten en krijgt hij daarom die kansquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij zit er nog omdat Lennie naar huis moest..
En nu kan hij de nominatie kwijt spelen. raar iets dit.
Alweerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets geheims gedaan wat wij nog niet weten en krijgt hij daarom die kans
Alleen van de eerste 6 uur.. dat zou @kodiak doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Kissingbird had een schema gemaakt
21u43 Eva start met fietsenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Houd niemand de wissels in de gaten? Ik kan niet naar Eva luisteren
Hoop dat de deelnemers dat ook weten danquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Kissingbird had een schema gemaakt
Oh oeps net zo'n chaotische planning als daar dusquote:Op maandag 10 februari 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen van de eerste 6 uur.. dat zou @:kodiak doen.
Ja, we blijven niet aan de gang! Eerst gesaved bij een bijna exit en nu weer dit.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets geheims gedaan wat wij nog niet weten en krijgt hij daarom die kans
Ik zou daar niet vanuit gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoop dat de deelnemers dat ook weten dan
Dat zelfinzicht is wel knapquote:Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
Wicky: iemand hier in huis heeft wel een hele vervelende lach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |