Hopelijk op extra zwaarquote:Op maandag 10 februari 2025 22:40 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hopelijk wordt die fiets op stand 'minder zwaar' gezet
Oh huh? Ik dacht over George Clooney gewoon, gezien het over rimpels ging. Maar kan idd ook over David S gaan. Wist dat dat z’n bijnaam was haha. Ach ja, nu weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eva en Wicky hadden het wel over David S, hoor. Alle dames daar spreken zo over hem sinds hij er aankwam.
Wicky had al thuis moeten zittenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
neeee greysje, normaal zitten wij wel op 1 lijn
Kan dat kind een lolly krijgen en naar bed gaan?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
Eva weer erover dat ze nooit chagrijnig is.
Bleiten, blèren, wenen, huilen, janken, loeien, snikken, grienen, brullen, kermen, krijten, jengelen, schreien: het mag allemaalquote:Op maandag 10 februari 2025 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
schreien? Probeerde gij nu Bels te praoten ?![]()
is het dan niet 'bleiten"?![]()
Ok misschien een beetje mee eens, hij hoeft inderdaad niet perse 2 keer gesaved te worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wicky had al thuis moeten zitten
En moet nu alweer gesaved worden
Niet mijn bb dit
als daardoor de opdracht mislukt zou dat helemaal top zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan dat kind een lolly krijgen en naar bed gaan?
Kan ik ook met mijn pet niet bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wicky had al thuis moeten zitten
En moet nu alweer gesaved worden
Niet mijn bb dit
Ik gun het wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als daardoor de opdracht mislukt zou dat helemaal top zijn
Hij zit er nog omdat Lennie naar huis moest..quote:
Whahaaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Kodiak doet vannacht 6 uur fietsen
Wicket heeft de nominatie dan ook al langerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
hah .. de febo is amateuristisch, maar deze opdracht hebben ze natuurlijk niet vanochtend verzonnen. Stond gewoon in het draaiboek.
klopt maar had hem dan bewaard voor een anderquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
hah .. de febo is amateuristisch, maar deze opdracht hebben ze natuurlijk niet vanochtend verzonnen. Stond gewoon in het draaiboek.
Ook niet eergister lieve schatquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wicket heeft de nominatie dan ook al langer
Misschien heeft hij iets geheims gedaan wat wij nog niet weten en krijgt hij daarom die kansquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij zit er nog omdat Lennie naar huis moest..
En nu kan hij de nominatie kwijt spelen. raar iets dit.
Alweerquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets geheims gedaan wat wij nog niet weten en krijgt hij daarom die kans
Alleen van de eerste 6 uur.. dat zou @kodiak doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Kissingbird had een schema gemaakt
21u43 Eva start met fietsenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Houd niemand de wissels in de gaten? Ik kan niet naar Eva luisteren
Hoop dat de deelnemers dat ook weten danquote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:Kissingbird had een schema gemaakt
Oh oeps net zo'n chaotische planning als daar dusquote:Op maandag 10 februari 2025 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen van de eerste 6 uur.. dat zou @:kodiak doen.
Ja, we blijven niet aan de gang! Eerst gesaved bij een bijna exit en nu weer dit.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij iets geheims gedaan wat wij nog niet weten en krijgt hij daarom die kans
Ik zou daar niet vanuit gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoop dat de deelnemers dat ook weten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |