Dat zei ze ook tegen Jane twee nachten geleden bij het kampvuur, maar toch weer een terugvalletje vandaagquote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft nu wel door dat ze gebruikt wordt door Sharice en Milena en niet ten gunste van haarzelf
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze ook tegen Jane twee nachten geleden bij het kampvuur, maar toch weer een terugvalletje vandaag
Als er al licht aan is bij haar is het een dimlichtjequote:Op maandag 10 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze ook tegen Jane twee nachten geleden bij het kampvuur, maar toch weer een terugvalletje vandaag
Klopt maar ik hoop dat ze nu echt haar les heeft geleerdquote:Op maandag 10 februari 2025 22:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
haha, in het huis noemen ze David S Clooney. Ik dacht al, waar heeft Willewa het over, David S is echt gewoon 51jquote:Op maandag 10 februari 2025 22:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh wacht, over wie heb je het. Wie zijn ‘ze’?
Eva en Wicky hadden het precies net over George Clooney
DIT GAAT LUKKENquote:Op maandag 10 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Wicky die vrijstelling haalt, denk dat ie zelf wel doorheeft dat dit nooit gaat lukken
Milena : Elsa heeft gevraagd of iedereen zijn eigen bord wil afwassen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:37 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat haar spullen afwassen
Was dat niet tijdens het spel?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben heel benieuwd hoe dit spel op TV gaat komen, niemand heeft het echt 100% toegegeven,
maar het lijkt er op dat ze van te voren hebben kunnen afspreken om met drie tegen 1 te gaan,
maar denk dat we dat in de uitzending niet zullen zien .....
Stand 'zwaar' lijkt me niet prettigquote:Op maandag 10 februari 2025 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tenzij iemand gaan saboteren gaat dit wel lukken. Het is weinig inspannend.
Geen vrijstelling toch? Alleen zijn nominatie ongedaan makenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Ik wil dat Wicky die vrijstelling haalt, denk dat ie zelf wel doorheeft dat dit nooit gaat lukken. Maar ik gun het hem!
ah ok, ja dat bedoel ikquote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geen vrijstelling toch? Alleen zijn nominatie ongedaan maken
Was dat op de woonkamer-stream? Toevallig dan dat het daar over ‘Clooney’ ging en bij Eva en Wicky over de echte Clooney haha.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
haha, in het huis noemen ze David S Clooney. Ik dacht al, waar heeft Willewa het over, David S is echt gewoon 51j
Neuh ... er was even niemand thuis.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Watskeburt? Sharice aan het schreien?
schreien? Probeerde gij nu Bels te praoten ?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Watskeburt? Sharice aan het schreien?
Eva en Wicky hadden het wel over David S, hoor. Alle dames daar spreken zo over hem sinds hij er aankwam.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was dat op de woonkamer-stream? Toevallig dan dat het daar over ‘Clooney’ ging en bij Eva en Wicky over de echte Clooney haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |