Of Eva is thuis heel anders, of die vriend is hoog intelligent maar zo simpel als wat, of dat is een beetje overdreven door haar.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil eigenlijk gewoon een tandarts als partner die kan gewoon een beetje lopen spuiten
Ik hoop dat ze dit blijft herinneren.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft nu wel door dat ze gebruikt wordt door Sharice en Milena en niet ten gunste van haarzelf
Dan wordt het ook wel tijd dat ze daarna gaat handelenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft nu wel door dat ze gebruikt wordt door Sharice en Milena en niet ten gunste van haarzelf
Nu al een volgzaam schaapje dusquote:Op maandag 10 februari 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik was blij dat ik altijd Jeff had om op terug te vallen...
Ik denk dat dat gaat komenquote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel tijd dat ze daarna gaat handelen
Elsa zei vanmorgen ook nog tijdens het uitleggen dat ze bijna moest huilen......waarom als je niet weet wat er gaat gebeuren buiten het groepjes maken van 4man.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elsa heeft zich vandaag een paar keer tegen gesproken, eerst wist ze het spel niet, toen weer wel,
toen niet wat er van de deelnemers verwacht werd en dacht ze dat de teams tegen elkaar moesten,
en tenslotte wist ze dat het binnen het team om de winst ging en dat ze met meerderen tegen elkaar
moesten spelen, de onschuld zelve maar well played ....
Bij het vuur zitten werden de koppels gevormd zonder haar te vragen en voelde ze zich genegeerd door Sharice en Milenaquote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel tijd dat ze daarna gaat handelen
Ze denken dat ie 53 is, maar er jonger uit ziet. Even opgezocht, want dacht al dat ie ouder was, hij is zelfs 63quote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden Cloony / david goed uitzien![]()
vind hem een verzopen kop hebben
Oh wacht, over wie heb je het. Wie zijn ‘ze’?quote:Op maandag 10 februari 2025 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vinden Clooney / david goed uitzien![]()
vind hem een verzopen kop hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |