voor die 12 uurtjes pffffquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Snensie het volgende:
En hop iedereen meteen weer naar bed.
Ah dat is fijnquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
er hoeft maar 1 fiets rond te draaien, dus Wicky mag nog even zijn krachten sparen
Ik vermoed als Wicky de nominatie wegspeelt, dat dan het ‘normale’ nomineren weer startquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.
Ja, maar de groep heeft het ook voor een ander over en niet voor zichzelf....quote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.
Tjah dan zou ik een egoïst zijn waarom een ander helpen zijn nominatie kwijt te spelenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Groepsdruk als je niet doet ben je een egoïst
BB gooit er eindelijk eens dequote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef KinKiJan het volgende:
Het is de week van de doorzetters en het uitputten. Alarm die dag en nacht af kan gaan, lange fysieke opdrachten, maskers die af vallen van vermoeidheid, gunnen en misgunnen, meer irritaties die ontstaan..
Well played
Snap ik ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Wicky zijn nominatiepin kwijtspelen en waarom moet iedereen hier voor gaan fietsen?
ja heel domquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef KinKiJan het volgende:
Het is de week van de doorzetters en het uitputten. Alarm die dag en nacht af kan gaan, lange fysieke opdrachten, maskers die af vallen van vermoeidheid, gunnen en misgunnen, meer irritaties die ontstaan..
Well played
voor zo'n onzinnige opdracht . no wayquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Oke Cossers? Wie doet hier de nachtdienst?
allemaal vriendjes voor de schermen, messen steken ze liever achter de schermen (stiekem) in iemands rugquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tjah dan zou ik een egoïst zijn waarom een ander helpen zijn nominatie kwijt te spelen
Je vraagt wel veel nuquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat de FEBO te bang is dat hij er met een nominatie uit vliegt omdat hij niet heel hoog staat in de polls.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |