David S moet nog een week blijvenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk niet dat David S de moeite gaat nemen om het te doen
waar heeft die het overquote:
Over keanu. Jordy en hij hadden het uitgepraat maar Keanu is met mensen gaan praten over jordy.. terwijl het uitgepraat was..quote:
Vindt van niet....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie voert Jordy nog even in zijn boosheid
ahhhhh gossiequote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Over keanu. Jordy en hij hadden het uitgepraat maar Keanu is met mensen gaan praten over jordy.. terwijl het uitgepraat was..
Dat geeft niks, Mattie is zijn “Mattie”…quote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Folies het volgende:
Mag hopen dat Jordy Mattheus ook heeft horen lullen.
Komt nu de fase van knokken dan ?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Uhu jordy zegt dat de fase van praten voorbij is
Mattheus is vast wel bang nu. Hij lacht wel, maar ondertussen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat geeft niks, Mattie is zijn “Mattie”…
ik hoop hetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Komt nu de fase van knokken dan ?
Volgens mij Keanu....die vertelt het verhaal drie keer aan bewoners die er niks mee te maken haddenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Roxiebb het volgende:
Ik dacht even dat Jordy het over Axel had.
zoekt hij de tandenborstel van wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Roxiebb het volgende:
Mattie kruipt ook in het gat van Jordy, ik vind hem een slijmbal met altijd een lachje, zo de sympathie van het publiek winnen. Als er een hypocriet is dan is het mattie wel.
Hier moet ik om lachen Mattie komt er niet meer tussen kan alleen maar lachen.....wat een spraakwaterval...daar is Jordy zo sterk in....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat geeft niks, Mattie is zijn “Mattie”…
Sneaky gast vind ik hetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Roxiebb het volgende:
Mattie kruipt ook in het gat van Jordy, ik vind hem een slijmbal met altijd een lachje, zo de sympathie van het publiek winnen. Als er een hypocriet is dan is het mattie wel.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
zoekt hij de tandenborstel van wicky
Mattie zegt eigenlijk niks..luister maar eensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Roxiebb het volgende:
echt hequote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier moet ik om lachen Mattie komt er niet meer tussen kan alleen maar lachen.....wat een spraakwaterval...daar is Jordy zo sterk in....
ja en Mattie hoeft niet veel te zeggenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaat echt een niveau te ver aldus Jordy
moet die zeggen danquote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Mattheus houdt zijn laffe bek, wat een klootzak ....![]()
![]()
![]()
Wat moet hij zeggen, dat hij net zo is als die anderen?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en Mattie hoeft niet veel te zeggen
En bij jordy zei ze dit is toch een spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft gehoord dat Eva zei : dit kan echt niet , kan echt niet.
waar haal je de namen vandaan MIlena is daar nietquote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat door: en milena hard lachen
Een heerlijk jong en tenminste een echte lach.....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Mattheus houdt zijn laffe bek, wat een klootzak ....![]()
![]()
![]()
Luister wat hij zegt..quote:Op maandag 10 februari 2025 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar haal je de namen vandaan MIlena is daar niet
Zijn kop gaat zo ontploffen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat zo op zijn bek en ik kan niet wachten
Nee, hoop dat beide verlopig niet weggaan.....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat zo op zijn bek en ik kan niet wachten
Nou ik Jordy wel, maar David S zal wel gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hoop dat beide verlopig niet weggaan.....
Dit is zo gênant en tegelijk vermakelijk om te zienquote:Op maandag 10 februari 2025 21:00 schreef Roxiebb het volgende:
Jordy vindt zich een tactisch genie, zeker doordat mattie hem al tien keer een meesterbrein heeft genoemd.
Nou op het ogenblik geniet hij van de dames die om hem heen hangen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik Jordy wel, maar David S zal wel gaan
Het geeft iig steeds duidelijker aan dat er ergens in dat kupke iets mis gaatquote:Op maandag 10 februari 2025 21:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gaat nu doorslaan naar Too Much.. Weer een voorbeeld van dat hij geen rem heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je met emoties en alcohol heel duidelijk bij hem.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gaat nu doorslaan naar Too Much.. Weer een voorbeeld van dat hij geen rem heeft
Morgen even geen drama hoor, ik kan niet kijken, moet ik naar kantoorquote:Op maandag 10 februari 2025 21:05 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de Jordy jankstreams , deze week of later
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Morgen even geen drama hoor, ik kan niet kijken, moet ik naar kantoor
Ja en ze eet dan nog minder dan ze krijgt, geen bonen bv, zo dom.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien moet ijzerpillen nemen is gestopt ermee 2 weken. Dom
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze leggen de ballen niet meer terug op de stip voor de volgende?
Ja.. vind dit ook apart.. raar..quote:Op maandag 10 februari 2025 21:30 schreef Hznootje het volgende:
Waarom wil BB dat Wicky zijn nominatie vrij speelt?Wat zit hier achter??
BB zit thuis, zal wel een bandje zijn geweest hahaquote:Op maandag 10 februari 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moet BB het voor de zekerheid nogmaals uitleggen in de woonkamer
De hele groep natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
wat een BS dit zeg, wie wil nou de nominatie bij wicky weg hebben
Ik ook niet en van David ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou de shift van Milena en Sharice niet vertrouwen
Eerst knijpsquote:Op maandag 10 februari 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
BB: bewoners er liggen voor iedereen die dat wil broekjes in de voorraadkamer
De mensen die hem erin willen houden?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
wat een BS dit zeg, wie wil nou de nominatie bij wicky weg hebben
Denk het wel dat ze het gaan redden, Zouden ze dan toch deze week het normale nomineren weer oppakken?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:33 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat onze Wicky het gaat redden![]()
Ze snappen ook echt niets die luiquote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Wat tetterde net iemand: we krijgen een prijs.. omdat we die vuurkorf niet gehaald hebben en dit wel.
De prijs is: geen nominatie voor Wicky..
Evaquote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Wat tetterde net iemand: we krijgen een prijs.. omdat we die vuurkorf niet gehaald hebben en dit wel.
Wicky is ook veel te leuk om naar huis te moetenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky mag er gewoon niet uit. Verliest letterlijk iedere game en wordt keer op keer gematst door de productie. Hoe duidelijk moet het wel niet zijn dat er gemanipuleerd wordt.. wat de reden ook mag zijn.
Geen idee, als het Jolien was geweest hadden we hier vast zitten complotten dat die er niet uit mag omdat Jeffrey terug komt ofzo ...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:37 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky mag er gewoon niet uit. Verliest letterlijk iedere game en wordt keer op keer gematst door de productie. Hoe duidelijk moet het wel niet zijn dat er gemanipuleerd wordt.. wat de reden ook mag zijn.
Jordy doet gewoon mee, is weer nivea van zequote:Op maandag 10 februari 2025 21:39 schreef Flow3r het volgende:
Wicky vraagt of iemand het gaat saboteren, Jordy was niet erg enthousiast
Eva zegt dan fietst hij niet mee, we zijn toch met 13
dit is een grap hequote:Op maandag 10 februari 2025 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vertrouw ze niet allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy doet gewoon mee, is weer nivea van ze
Wicky kan zijn nominatiepin hiermee kwijtspelenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Wicky zijn nominatiepin kwijtspelen en waarom moet iedereen hier voor gaan fietsen?
Dat snap ik ook niet goedquote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Wicky zijn nominatiepin kwijtspelen en waarom moet iedereen hier voor gaan fietsen?
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva gaat beginnen
BB zegt Wicky dan is het zonde als je al die tijd mee fietst er hoeft maar 1 fiets die 12 uur te draaien
voor die 12 uurtjes pffffquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Snensie het volgende:
En hop iedereen meteen weer naar bed.
Ah dat is fijnquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
er hoeft maar 1 fiets rond te draaien, dus Wicky mag nog even zijn krachten sparen
Ik vermoed als Wicky de nominatie wegspeelt, dat dan het ‘normale’ nomineren weer startquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.
Ja, maar de groep heeft het ook voor een ander over en niet voor zichzelf....quote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.
Tjah dan zou ik een egoïst zijn waarom een ander helpen zijn nominatie kwijt te spelenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Groepsdruk als je niet doet ben je een egoïst
BB gooit er eindelijk eens dequote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef KinKiJan het volgende:
Het is de week van de doorzetters en het uitputten. Alarm die dag en nacht af kan gaan, lange fysieke opdrachten, maskers die af vallen van vermoeidheid, gunnen en misgunnen, meer irritaties die ontstaan..
Well played
Snap ik ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
ja heel domquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef KinKiJan het volgende:
Het is de week van de doorzetters en het uitputten. Alarm die dag en nacht af kan gaan, lange fysieke opdrachten, maskers die af vallen van vermoeidheid, gunnen en misgunnen, meer irritaties die ontstaan..
Well played
voor zo'n onzinnige opdracht . no wayquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Oke Cossers? Wie doet hier de nachtdienst?
allemaal vriendjes voor de schermen, messen steken ze liever achter de schermen (stiekem) in iemands rugquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tjah dan zou ik een egoïst zijn waarom een ander helpen zijn nominatie kwijt te spelen
Je vraagt wel veel nuquote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat de FEBO te bang is dat hij er met een nominatie uit vliegt omdat hij niet heel hoog staat in de polls.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |