zoekt hij de tandenborstel van wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Roxiebb het volgende:
Mattie kruipt ook in het gat van Jordy, ik vind hem een slijmbal met altijd een lachje, zo de sympathie van het publiek winnen. Als er een hypocriet is dan is het mattie wel.
Hier moet ik om lachen Mattie komt er niet meer tussen kan alleen maar lachen.....wat een spraakwaterval...daar is Jordy zo sterk in....quote:Op maandag 10 februari 2025 20:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat geeft niks, Mattie is zijn “Mattie”…
Sneaky gast vind ik hetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Roxiebb het volgende:
Mattie kruipt ook in het gat van Jordy, ik vind hem een slijmbal met altijd een lachje, zo de sympathie van het publiek winnen. Als er een hypocriet is dan is het mattie wel.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
zoekt hij de tandenborstel van wicky
Mattie zegt eigenlijk niks..luister maar eensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Roxiebb het volgende:
echt hequote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier moet ik om lachen Mattie komt er niet meer tussen kan alleen maar lachen.....wat een spraakwaterval...daar is Jordy zo sterk in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |