Ik vertrouw ze niet allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy doet gewoon mee, is weer nivea van ze
Wicky kan zijn nominatiepin hiermee kwijtspelenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Wicky zijn nominatiepin kwijtspelen en waarom moet iedereen hier voor gaan fietsen?
Dat snap ik ook niet goedquote:Op maandag 10 februari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Wicky zijn nominatiepin kwijtspelen en waarom moet iedereen hier voor gaan fietsen?
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva gaat beginnen
BB zegt Wicky dan is het zonde als je al die tijd mee fietst er hoeft maar 1 fiets die 12 uur te draaien
voor die 12 uurtjes pffffquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef Snensie het volgende:
En hop iedereen meteen weer naar bed.
Ah dat is fijnquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
er hoeft maar 1 fiets rond te draaien, dus Wicky mag nog even zijn krachten sparen
Ik vermoed als Wicky de nominatie wegspeelt, dat dan het ‘normale’ nomineren weer startquote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.
Ja, maar de groep heeft het ook voor een ander over en niet voor zichzelf....quote:Op maandag 10 februari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd en een soort test hoe hij in de groep ligt of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |