Sharice wil ik gewoon niet verstaanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice is beter te verstaan vind ik persoonlijk. Pootje is koeterwaals.
dat heb ik dan met evaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice wil ik gewoon niet verstaan
Weet ze dat ze daarvoor mensen niet in hun rug moet steken ?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena wil heel graag Zwitserland zijn.
Die is nachtblindquote:Op maandag 10 februari 2025 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva maakt zich druk over het bal gooien vannacht
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb zicht op jolien, dus beetje overbodige post die van jou
Ook een faal gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
BB begon zo goed met die zegeltjes sparen voor de keuken. Wat raar dat er niets meer mee gebeurt.
En nu al 2 mislukte opdrachten voor de tuinset. Eerst eentje van 15 minuten, en daarna een vuuropdracht van 24+ uur.....quote:Op maandag 10 februari 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
BB begon zo goed met die zegeltjes sparen voor de keuken. Wat raar dat er niets meer mee gebeurt.
Laat het dan staan Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa is bozig over de slop eters die niks afwassen
"ik vreet en ik ga het wassen'
Moet ze em zelf een keer afwassenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice vindt het ook niet leuk. Vieze vuile vettige pan
Ze is de grootste stoker in dat huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena wil heel graag Zwitserland zijn.
hij heeft die 2 tegen elkaar uitgespeeld ik heb gesprek van Mattie Keanu en pootje gevolgt hij had idd tegen Keanu gezegd kom we gaan op mattie en visa versa het is gewoon een naaier eerste klas en doet alsof hij heel stoer is nu maar hij had niet verwacht dat het uitkwam gewoon lachen als een boer met kiespijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
gelukkig krijgen we de beelden nog, niet te volgen die jordy
Totdat Jordy weer een nominatie pin krijgt , dan is het weer wanhoop , onbegrip en jankenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft die 2 tegen elkaar uitgespeeld ik heb gesprek van Mattie Keanu en pootje gevolgt hij had idd tegen Keanu gezegd kom we gaan op mattie en visa versa het is gewoon een naaier eerste klas en doet alsof hij heel stoer is nu maar hij had niet verwacht dat het uitkwam gewoon lachen als een boer met kiespijn.
Meneer denkt dat die heel wat is
ook met zijn iedereen neemt het persoonlijk, wat doet hij dan als anders om was geweest
preciesquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft die 2 tegen elkaar uitgespeeld ik heb gesprek van Mattie Keanu en pootje gevolgt hij had idd tegen Keanu gezegd kom we gaan op mattie en visa versa het is gewoon een naaier eerste klas en doet alsof hij heel stoer is nu maar hij had niet verwacht dat het uitkwam gewoon lachen als een boer met kiespijn.
Meneer denkt dat die heel wat is
ook met zijn iedereen neemt het persoonlijk, wat doet hij dan als anders om was geweest
En zegt nog dat het hem niet interesseert dat hij dan op de bank komt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Dit gaat zich keihard tegen Jordy keren , eigen schuld
En donderdag genomineerdquote:
ik word geroepenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef -river- het volgende:
Die Jolien is echt serieus mannen-aandachtsgeil.
Das mooi, als je het goed met jezelf kunt vindenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft dikke lol met zichzelf.. over zichzelf..
Dat zegt hij iedere keer en zodra hij erop zit dan stresst hij hem.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En zegt nog dat het hem niet interesseert dat hij dan op de bank komt.
Ik ben benieuwd als hij erop komt hoe zijn gedrag gaat zijn.
Denk dat hij zich gewoon betrapt voelt en er een lulverhaal van maaktquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Zijn verhaal is wat tegenstrijdig maar goed
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat hij zich gewoon betrapt voelt en er een lulverhaal van maakt
Nee hoor toen mattie het vroeg vertelde hij gelijk hoe het was.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat hij zich gewoon betrapt voelt en er een lulverhaal van maakt
Karen Elsa mag lekker naar huis, dan kan ze daar van haar paretten geven.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa is bozig over de slop eters die niks afwassen
"ik vreet en ik ga het wassen'
Zijn gezicht op drie weken onweer en een chagrijnig verhaal naar iedereen die hij even apart kan nemen in een van de hokken daarquote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En zegt nog dat het hem niet interesseert dat hij dan op de bank komt.
Ik ben benieuwd als hij erop komt hoe zijn gedrag gaat zijn.
Die Sharice teniet gaat doen, omdat ze hem er heel graag op wil.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Jordy voelt zich sterk door die GC , hij praat nu ook al met de cam![]()
Ja, dit gaat nog een keer leuk wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Jordy met een smile dat mensen dingen persoonlijk nemen
dus dat hoezo heb jij 6 likes en ik 2quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totdat Jordy weer een nominatie pin krijgt , dan is het weer wanhoop , onbegrip en janken
Maar hij voelt zich wel sterk en dat bedoelde ikquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Sharice teniet gaat doen, omdat ze hem er heel graag op wil.
Toffe kerel.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft dikke lol met zichzelf.. over zichzelf..
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjit, de hond van de buurman loopt weer los
Vervelende jongen is dat toch ook eigenlijk, echt zo'n likkertje maar ondertussen wel boos worden als de bal teruggekaatst wordtquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Jordy met een smile dat mensen dingen persoonlijk nemen
Hij gelooft zichzelf met zijn meesterplanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Dit gedrag wordt nu wel ziekelijk en sneu
jij heb een roze bril he wat betreft Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor toen mattie het vroeg vertelde hij gelijk hoe het was.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjit, de hond van de buurman loopt weer los![]()
quote:
Karen?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Karen Elsa mag lekker naar huis, dan kan ze daar van haar paretten geven.
Voor de Nederlanders: paretten = zagen tegen iemand
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij heb een roze bril he wat betreft Jordy
het is gewoon zieligquote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet dat ik hiermee geen zielen heb gewonnen, maar daar zit ik hier ook niet voor. Ik zal eerlijk zijn, ik speel het spel wel redelijk hard.
Tis echt een sukkeltje.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet dat ik hiermee geen zielen heb gewonnen, maar daar zit ik hier ook niet voor. Ik zal eerlijk zijn, ik speel het spel wel redelijk hard.
Dit is ook allemaal heel tegenstrijdig want hij kwam het huis met hele andere verwachtingenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Er zijn hier ook mensen die roddelen om zieltjes te winnen...
Hij heeft hoogmoedswaanzinquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy boeit het allemaal niet hij komt om een game te spelen.
Het is hem, echt naar zijn hoofd gestegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane over haar emotionele uitbarsting - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was om gevraagd, nog van gisteren .....![]()
Jolien heeft een brief van Jeffrey - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Inderdaad, hij is een makkelijke prooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy de Dilano van dit seizoen, het meesterbrein wat eigenlijk een zielige kneus is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is dat de tekst die jij op je kaartje naar hem hebt geschrevenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
we zien ook dat jij roddelt Jordy
en je denkt echt het Mannetje te wezen he, zo stoer ben je niet hoor mister ik wil een vriendin over houden aan valentijn
Hell To The Liars![]()
Exactquote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy de Dilano van dit seizoen, het meesterbrein wat eigenlijk een zielige kneus is![]()
Jordy is heel erg benieuwd naar morgen , er wordt dan veel duidelijk denkt hij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Absoluut en Jordy is een nog grotere zielige kneus.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy de Dilano van dit seizoen, het meesterbrein wat eigenlijk een zielige kneus is![]()
Dat was naar aanleiding van deze postquote:quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je buurman voor de zoveelste keer over de hond van de andere buurman begint...Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ja er is iemand in de war hahaquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
aha, thx voor de uitlegquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van deze post
[..]
Jolientje![]()
Jezus doet mijn kleinzoon van 8 vragen wil jij mijn vriendinnetje zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff moet maar een ring gaan kopen en haar als vriendinnetje vragen![]()
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
nou way betreft dit is Kenau nu echt niet aan het zeiken hoor hij had het er samen met Mattie een gewoon normaal gesprek over en het is gewoon een naaistreekquote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ja lul maar weer zo gezegd in jezelf tegen de cameras
oh wat ben ik stoer !!!I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja jordy je bent in beeld..hij heeft ze dus horen praten in het boudoir en weet nu denk ik dat mattie meepraat enzo![]()
Heeft Jordy al gewonnen ofzo?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hij is groot fan, dus hij zou het moeten weten. Het is ook zo dom van hem. Als hij gewoon lekker z'n ding zou doen, zonder mastermind te willen spelen, zou hij zo overal tussen door kunnen wandelen richting de finale.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?![]()
Het huilen lijkt 'm meer nader te staan dan het lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
dit gaat zo in zijn gezicht ontploffen
[ afbeelding ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
en janken als hij gepakt wordquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy boeit het allemaal niet hij komt om een game te spelen.
Het is hem, echt naar zijn hoofd gestegenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nou en gaat hij naar huis als mensen dat willen. Hij kan toch niet winnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?![]()
Een echte TBS kop.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
dit gaat zo in zijn gezicht ontploffen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat de tekst die jij op je kaartje naar hem hebt geschreven![]()
shit ik wist dat ik iets vergeten was
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Chronisch onzeker en sociaal onhandigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Er is echt wat met die jongen aan de handOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik denk dat jordy veel heeft gehoord vandaag dat er over hem is gepraat en denkt krijg allemaal de schijt of zo.![]()
hij ligt ook met al zijn vrienden op de kamerI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Wel meer dan dat is mijn indrukquote:Op maandag 10 februari 2025 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chronisch onzeker en sociaal onhandigMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij werd nog een 2e ook. Zo misplaatst dit.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
heeft die geen geld voorquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff moet maar een ring gaan kopen en haar als vriendinnetje vragenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ook hier heeft hij geen geld voor, zij staat zoveel verder in haar leven dan hem, ik heb van de week haar instagram eens helemaal bekeken maar hij past echt niet in haar wereldje thuisquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Mag er weer een 24-uurs opdracht in FEBO, de vorige hebben ze verkloot, herkansing voor de tuintafel .... ?.![]()
daarom doet hij dit juistquote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedragquote:Op maandag 10 februari 2025 20:07 schreef Hznootje het volgende:
Hij waant zich veilig door zijn GC, maar goed die kan je maar 1x gebruiken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zit de stagiaire vast op het toilet of zo. Kan me niet voorstellen dat dit het meest interessante beeld in het huis is.![]()
Mattheus tegen de ballon: "Jeff, kan dat? Vrienden zijn met uw ex?"
Jolien: "Voor z'n eigen zou hij zeggen 'ja', maar voor mij zegt hij 'nee'"
En toch blijft ze bij 'm?“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Is toneelspel is gewoon een niet zeker mannetje.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedrag![]()
Heb het al eerder gezegd, ook al wil je iets vertellen dan lap je niet je maatjes erbij en dan neem je zelf de verantwoording...Weet niet meer zo hoe en waarom maar zoiets is al eerder gebeurt dacht ik bij Keanu....maar kan ook een andere bewoner zijn.quote:![]()
Ik heb geen hekel aan Jordy
Vind hem meer een onzekere jongen die altijd geleden heeft onder zijn dik zijn en nu geforceerd vrienden probeert te maken door over enthousiast te zijn en vaak te lomp ergens doorheen banjert, weet niet goed hoe dingen aan te pakken
Maar kwaad in de zin ? nee![]()
![]()
Even een camera momentje maken… Gelukt!quote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedrag![]()
Dit gedrag gaat hem naar huis sturen want zeer ongezond , er speelt meer wat niet helemaal jofel looptquote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toneelspel is gewoon een niet zeker mannetje.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mensen als Jordy die het spel willen spelen en risico's durven te nemen heb je nodig voor goede tv. Dit is nog altijd Big Brother. I love it.![]()
Lijkt, voor mij is dat juist een teken van onzekerheid, zeker bij Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedrag
Hij is niet helemaal zichzelf, weet niet hoe hij zichzelf moet zijn en dus komt het over als toneelspel, maar dat toneelspel is niet bewust, is om hem een houding te geven
denk ik![]()
![]()
Lijkt zei ik volgens mij ook ,maar los daarvan: zelfoverschatting maakt je geen leuk mensquote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt, voor mij is dat juist een teken van onzekerheid, zeker bij JordyMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind Jordy nu zo vaag dat ik het medische speculeren lekker aan zijn psych overlaat.Hell To The Liars![]()
Hij denkt dat hij het Mastermind is, het sneue is dat ie dat helemaal niet is..Hij denkt dat ie het helemaal door heeft, maar dit gaat m z’n kop kosten juistquote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Lrod01 het volgende:
Mensen als Jordy die het spel willen spelen en risico's durven te nemen heb je nodig voor goede tv. Dit is nog altijd Big Brother. I love it.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Lrod01 het volgende:
De sfeer in het abattoir sloeg snel om, van luchtig ouwehoeren over die ballon, daten, jeff en relaties, naar Milena over haar papa, de Russen en Kazachstan in 10 seconden.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
De sfeer in het abattoir sloeg snel om, van luchtig ouwehoeren over die ballon, daten, jeff en relaties, naar Milena over haar papa, de Russen en Kazachstan in 10 seconden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wakker worden
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
2 minuten missen voor Wicky
Sharice dacht effe "douchen douchen douchen!"
Zul je hebben dat er een paar naar die douche rennen
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Anderen kregen te horen als er een minuut voorbij was..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jane ook?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
David wil zich eruit laten stemmen. Wil sharice nog niet. Die wil eerst jordy en jane eropMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gevangenis is.meer te doen zei hij.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom die David überhaupt daar aanwezig is![]()
pratenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:20 schreef Lrod01 het volgende:
Is Wicky eigenlijk uberhaupt ergens wel goed in? Ik heb het nog steeds niet kunnen ontdekken.Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
quote:Yup!
Het is wat met die klinken, vorig jaar was het in de slaapkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ik heb hem gisteren enthousiast zien hout zagenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:20 schreef Lrod01 het volgende:
Is Wicky eigenlijk uberhaupt ergens wel goed in? Ik heb het nog steeds niet kunnen ontdekken.![]()
Ja ze wees naar iemand die binnen kwam en zei en jane. Dat ze jordy erop wil is al paar dagen duidelijkquote:![]()
Nu weer over jordy roddelen door die drie. Sharice dat mensen doorpraten. Ze doet zelf niet anders. Ze voert ook echt campagne tegen jordy. En eva weer over dingetje na spel. En ze verteld maar de helft.![]()
Oh ze zeggen nu dat er 2 op komen. Ze zijn al met 4 zegt David S. Sharice zegt ik doe niet aan groepjes![]()
Denk ga weer even kijken na om 19.00 of dat geroddel al achter de rug was....maar nee. Moet eerlijk zeggen dat het me inderdaad nooit is opgevallen is dat Axel net zo hard mee doet met nomineren....jammer.....quote:![]()
Hij doet ook helemaal niet meequote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ga weer even kijken na om 19.00 of dat geroddel al achter de rug was....maar nee. Moet eerlijk zeggen dat het me inderdaad nooit is opgevallen is dat Axel net zo hard mee doet met nomineren....jammer.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Axel noemt keanu,mattie en jordy een groepje maar zegt niets van zijn eigen groepje of die van milena en sharice![]()
Euhh nee, dat zegt ie helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ga weer even kijken na om 19.00 of dat geroddel al achter de rug was....maar nee. Moet eerlijk zeggen dat het me inderdaad nooit is opgevallen is dat Axel net zo hard mee doet met nomineren....jammer.....![]()
Eva zegt mensen die hier zitten spelen niet tactisch en kunnen tegen hun verlies. Sharice is echt heel anti jordy. Ze slaat beetje door want valt liever dood.![]()
Las net dat zij twee andere noemde die eruit moeten....Dat david niet eerder weg mocht voordat Jordy en Jane weg wasquote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaHoe krijgt ze het uit haar mond
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef Hznootje het volgende:
Loopt onze Miss nou nog steeds met die oorlogsstrepen op haat wang?![]()
![]()
Die speelt altijd de grote onschuld.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Axel noemt keanu,mattie en jordy een groepje maar zegt niets van zijn eigen groepje of die van milena en sharice![]()
En lult dus ook met iedereen mee. In de slaapkamer met jordy en nu weer anti jordy in de kamerquote:![]()
Jordy gaat deze week als er nominaties zijn, zijn terugkaatser in.
Anders staat hij er gegarandeerd op
iedereen die op mij stemt, krijgt hem terug![]()
Voordeel voor hem is dat hij dat ook is 95% van de tijdquote:Op maandag 10 februari 2025 20:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die speelt altijd de grote onschuld.![]()
Zou dan wel grappig zijn als nu niemand op 'm stemt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat deze week als er nominaties zijn, zijn terugkaatser in
Is hij weer een week verder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou dan wel grappig zijn als nu niemand op 'm stemt.![]()
Dan vergeet ie de GC van Sharice. Of weet hij dat niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Als Jordy deze week genomineerd wordt zet hij de GC in![]()
![]()
Die zet hem.nu nog niet inquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan vergeet ie de GC van Sharice. Of weet hij dat niet?![]()
Hij is alleen met die van hem zelf bezigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan vergeet ie de GC van Sharice. Of weet hij dat niet?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die vergeet hij voor het gemak maar evenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan vergeet ie de GC van Sharice. Of weet hij dat niet?![]()
Dan valt er niks terug te kaatsen en gaat ie mee naar de volgende week denk ik ?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou dan wel grappig zijn als nu niemand op 'm stemt.![]()
![]()
Volgens mij is hij gewoon weg als je em voor saus inzetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan valt er niks terug te kaatsen en gaat ie mee naar de volgende week denk ik ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Yup, en dus zinloos ingezet. Stemmen ze wel op 'm en hij zet 'm in gaat ie ook mee naar volgende week.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan valt er niks terug te kaatsen en gaat ie mee naar de volgende week denk ik ?
edit: ah de GC, dacht dat je Jordy zelf bedoelde
Wat ben je hip Puzziequote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon weg als je em voor saus inzet![]()
voor saus![]()
![]()
maar eenmaal ingezet dan is het volgens mij klaar , ook als niemand op je heeft gestemdquote:Op maandag 10 februari 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, en dus zinloos ingezet. Stemmen ze wel op 'm en hij zet 'm in gaat ie ook mee naar volgende week.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, vorige keer werd het 'm ook gevraagd tijdens het nomineren.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon weg als je em voor saus inzet“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Klopt, dacht dat Jordy zelf bedoeld werd met 'lekker mee naar volgende week' in plaats van de GCquote:Op maandag 10 februari 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar eenmaal ingezet dan is het volgens mij klaar , ook als niemand op je heeft gestemd
Ze gaat niet op Mattheus, Jordy, Keanu, Milena, Wicky, Pootje, Jane, Eva, Axelquote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, ik denk dat Jolien op Jane gaat ....![]()
Kan ik me ook niet voorstellen dat ze dat zou doen.. Maar je weet het nooit.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt dat ze axel en jane ook niet wil doenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar heeft nu niet zoveel zin. Er is niks af te luisteren in de poppenhoekquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zou zo in bed kunnen liggen
Jolien ook![]()
![]()
Hup jolien
dat vragen ze toch van te voren of hij hem wilt in zetten dus dat kan dan helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Als Jordy deze week genomineerd wordt zet hij de GC in
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ik roll the clips , thxquote:Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
@:odie22 waar ben je om Jolien aan te moedigen![]()
![]()
![]()
Jolientje![]()
Hij kan em inzettenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vragen ze toch van te voren of hij hem wilt in zetten dus dat kan dan helemaal niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gelukkig is Wicky niet de niet de enige die het niet heeft gehaald
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jolien is met die andere spellen meestal wel sterk. Wel fijn voor Wicky dat ie niet meer de enige is.
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig is Wicky niet de niet de enige die het niet heeft gehaald
Dat jaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien is met die andere spellen meestal wel sterk. Wel fijn voor Wicky dat ie niet meer de enige is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: