Sharice wil ik gewoon niet verstaanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice is beter te verstaan vind ik persoonlijk. Pootje is koeterwaals.
dat heb ik dan met evaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice wil ik gewoon niet verstaan
Weet ze dat ze daarvoor mensen niet in hun rug moet steken ?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena wil heel graag Zwitserland zijn.
Die is nachtblindquote:Op maandag 10 februari 2025 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva maakt zich druk over het bal gooien vannacht
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb zicht op jolien, dus beetje overbodige post die van jou
Ook een faal gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
BB begon zo goed met die zegeltjes sparen voor de keuken. Wat raar dat er niets meer mee gebeurt.
En nu al 2 mislukte opdrachten voor de tuinset. Eerst eentje van 15 minuten, en daarna een vuuropdracht van 24+ uur.....quote:Op maandag 10 februari 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
BB begon zo goed met die zegeltjes sparen voor de keuken. Wat raar dat er niets meer mee gebeurt.
Laat het dan staan Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa is bozig over de slop eters die niks afwassen
"ik vreet en ik ga het wassen'
Moet ze em zelf een keer afwassenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice vindt het ook niet leuk. Vieze vuile vettige pan
Ze is de grootste stoker in dat huis.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena wil heel graag Zwitserland zijn.
hij heeft die 2 tegen elkaar uitgespeeld ik heb gesprek van Mattie Keanu en pootje gevolgt hij had idd tegen Keanu gezegd kom we gaan op mattie en visa versa het is gewoon een naaier eerste klas en doet alsof hij heel stoer is nu maar hij had niet verwacht dat het uitkwam gewoon lachen als een boer met kiespijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
gelukkig krijgen we de beelden nog, niet te volgen die jordy
Totdat Jordy weer een nominatie pin krijgt , dan is het weer wanhoop , onbegrip en jankenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft die 2 tegen elkaar uitgespeeld ik heb gesprek van Mattie Keanu en pootje gevolgt hij had idd tegen Keanu gezegd kom we gaan op mattie en visa versa het is gewoon een naaier eerste klas en doet alsof hij heel stoer is nu maar hij had niet verwacht dat het uitkwam gewoon lachen als een boer met kiespijn.
Meneer denkt dat die heel wat is
ook met zijn iedereen neemt het persoonlijk, wat doet hij dan als anders om was geweest
preciesquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft die 2 tegen elkaar uitgespeeld ik heb gesprek van Mattie Keanu en pootje gevolgt hij had idd tegen Keanu gezegd kom we gaan op mattie en visa versa het is gewoon een naaier eerste klas en doet alsof hij heel stoer is nu maar hij had niet verwacht dat het uitkwam gewoon lachen als een boer met kiespijn.
Meneer denkt dat die heel wat is
ook met zijn iedereen neemt het persoonlijk, wat doet hij dan als anders om was geweest
En zegt nog dat het hem niet interesseert dat hij dan op de bank komt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Dit gaat zich keihard tegen Jordy keren , eigen schuld
En donderdag genomineerdquote:
ik word geroepenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:45 schreef -river- het volgende:
Die Jolien is echt serieus mannen-aandachtsgeil.
Das mooi, als je het goed met jezelf kunt vindenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft dikke lol met zichzelf.. over zichzelf..
Dat zegt hij iedere keer en zodra hij erop zit dan stresst hij hem.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En zegt nog dat het hem niet interesseert dat hij dan op de bank komt.
Ik ben benieuwd als hij erop komt hoe zijn gedrag gaat zijn.
Denk dat hij zich gewoon betrapt voelt en er een lulverhaal van maaktquote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Zijn verhaal is wat tegenstrijdig maar goed
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat hij zich gewoon betrapt voelt en er een lulverhaal van maakt
Nee hoor toen mattie het vroeg vertelde hij gelijk hoe het was.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat hij zich gewoon betrapt voelt en er een lulverhaal van maakt
Karen Elsa mag lekker naar huis, dan kan ze daar van haar paretten geven.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa is bozig over de slop eters die niks afwassen
"ik vreet en ik ga het wassen'
Zijn gezicht op drie weken onweer en een chagrijnig verhaal naar iedereen die hij even apart kan nemen in een van de hokken daarquote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En zegt nog dat het hem niet interesseert dat hij dan op de bank komt.
Ik ben benieuwd als hij erop komt hoe zijn gedrag gaat zijn.
Die Sharice teniet gaat doen, omdat ze hem er heel graag op wil.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Jordy voelt zich sterk door die GC , hij praat nu ook al met de cam![]()
Ja, dit gaat nog een keer leuk wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Jordy met een smile dat mensen dingen persoonlijk nemen
dus dat hoezo heb jij 6 likes en ik 2quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totdat Jordy weer een nominatie pin krijgt , dan is het weer wanhoop , onbegrip en janken
Maar hij voelt zich wel sterk en dat bedoelde ikquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Sharice teniet gaat doen, omdat ze hem er heel graag op wil.
Toffe kerel.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft dikke lol met zichzelf.. over zichzelf..
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjit, de hond van de buurman loopt weer los
Vervelende jongen is dat toch ook eigenlijk, echt zo'n likkertje maar ondertussen wel boos worden als de bal teruggekaatst wordtquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Jordy met een smile dat mensen dingen persoonlijk nemen
Hij gelooft zichzelf met zijn meesterplanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Dit gedrag wordt nu wel ziekelijk en sneu
jij heb een roze bril he wat betreft Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor toen mattie het vroeg vertelde hij gelijk hoe het was.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjit, de hond van de buurman loopt weer los![]()
quote:
Karen?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Karen Elsa mag lekker naar huis, dan kan ze daar van haar paretten geven.
Voor de Nederlanders: paretten = zagen tegen iemand
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij heb een roze bril he wat betreft Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |