Ja, dit gaat nog een keer leuk wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Jordy met een smile dat mensen dingen persoonlijk nemen
dus dat hoezo heb jij 6 likes en ik 2quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totdat Jordy weer een nominatie pin krijgt , dan is het weer wanhoop , onbegrip en janken
Maar hij voelt zich wel sterk en dat bedoelde ikquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Sharice teniet gaat doen, omdat ze hem er heel graag op wil.
Toffe kerel.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy heeft dikke lol met zichzelf.. over zichzelf..
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjit, de hond van de buurman loopt weer los
Vervelende jongen is dat toch ook eigenlijk, echt zo'n likkertje maar ondertussen wel boos worden als de bal teruggekaatst wordtquote:Op maandag 10 februari 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Jordy met een smile dat mensen dingen persoonlijk nemen
Hij gelooft zichzelf met zijn meesterplanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Dit gedrag wordt nu wel ziekelijk en sneu
jij heb een roze bril he wat betreft Jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor toen mattie het vroeg vertelde hij gelijk hoe het was.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sjit, de hond van de buurman loopt weer los![]()
quote:
Karen?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:47 schreef jooba het volgende:
[..]
Karen Elsa mag lekker naar huis, dan kan ze daar van haar paretten geven.
Voor de Nederlanders: paretten = zagen tegen iemand
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij heb een roze bril he wat betreft Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |