Voordeel voor hem is dat hij dat ook is 95% van de tijdquote:Op maandag 10 februari 2025 20:30 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die speelt altijd de grote onschuld.
Zou dan wel grappig zijn als nu niemand op 'm stemt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat deze week als er nominaties zijn, zijn terugkaatser in
Is hij weer een week verder.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou dan wel grappig zijn als nu niemand op 'm stemt.
Dan vergeet ie de GC van Sharice. Of weet hij dat niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Als Jordy deze week genomineerd wordt zet hij de GC in![]()
Die zet hem.nu nog niet inquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan vergeet ie de GC van Sharice. Of weet hij dat niet?
Hij is alleen met die van hem zelf bezigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die vergeet hij voor het gemak maar evenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan valt er niks terug te kaatsen en gaat ie mee naar de volgende week denk ik ?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou dan wel grappig zijn als nu niemand op 'm stemt.
Volgens mij is hij gewoon weg als je em voor saus inzetquote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan valt er niks terug te kaatsen en gaat ie mee naar de volgende week denk ik ?
Yup, en dus zinloos ingezet. Stemmen ze wel op 'm en hij zet 'm in gaat ie ook mee naar volgende week.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan valt er niks terug te kaatsen en gaat ie mee naar de volgende week denk ik ?
Wat ben je hip Puzziequote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon weg als je em voor saus inzet
maar eenmaal ingezet dan is het volgens mij klaar , ook als niemand op je heeft gestemdquote:Op maandag 10 februari 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, en dus zinloos ingezet. Stemmen ze wel op 'm en hij zet 'm in gaat ie ook mee naar volgende week.
Ja, vorige keer werd het 'm ook gevraagd tijdens het nomineren.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon weg als je em voor saus inzet
Klopt, dacht dat Jordy zelf bedoeld werd met 'lekker mee naar volgende week' in plaats van de GCquote:Op maandag 10 februari 2025 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maar eenmaal ingezet dan is het volgens mij klaar , ook als niemand op je heeft gestemd
Ze gaat niet op Mattheus, Jordy, Keanu, Milena, Wicky, Pootje, Jane, Eva, Axelquote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, ik denk dat Jolien op Jane gaat ....
Kan ik me ook niet voorstellen dat ze dat zou doen.. Maar je weet het nooit.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt dat ze axel en jane ook niet wil doen
Maar heeft nu niet zoveel zin. Er is niks af te luisteren in de poppenhoekquote:Op maandag 10 februari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zou zo in bed kunnen liggen
Jolien ook
dat vragen ze toch van te voren of hij hem wilt in zetten dus dat kan dan helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Als Jordy deze week genomineerd wordt zet hij de GC in![]()
ik roll the clips , thxquote:Op maandag 10 februari 2025 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
@:odie22 waar ben je om Jolien aan te moedigen
Hij kan em inzettenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vragen ze toch van te voren of hij hem wilt in zetten dus dat kan dan helemaal niet
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig is Wicky niet de niet de enige die het niet heeft gehaald
Dat jaquote:Op maandag 10 februari 2025 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien is met die andere spellen meestal wel sterk. Wel fijn voor Wicky dat ie niet meer de enige is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |