Denk ga weer even kijken na om 19.00 of dat geroddel al achter de rug was....maar nee. Moet eerlijk zeggen dat het me inderdaad nooit is opgevallen is dat Axel net zo hard mee doet met nomineren....jammer.....quote:
Hij doet ook helemaal niet meequote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ga weer even kijken na om 19.00 of dat geroddel al achter de rug was....maar nee. Moet eerlijk zeggen dat het me inderdaad nooit is opgevallen is dat Axel net zo hard mee doet met nomineren....jammer.....
Euhh nee, dat zegt ie helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ga weer even kijken na om 19.00 of dat geroddel al achter de rug was....maar nee. Moet eerlijk zeggen dat het me inderdaad nooit is opgevallen is dat Axel net zo hard mee doet met nomineren....jammer.....
Las net dat zij twee andere noemde die eruit moeten....Dat david niet eerder weg mocht voordat Jordy en Jane weg wasquote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaHoe krijgt ze het uit haar mond
quote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef Hznootje het volgende:
Loopt onze Miss nou nog steeds met die oorlogsstrepen op haat wang?
Die speelt altijd de grote onschuld.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Axel noemt keanu,mattie en jordy een groepje maar zegt niets van zijn eigen groepje of die van milena en sharice
En lult dus ook met iedereen mee. In de slaapkamer met jordy en nu weer anti jordy in de kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |