het is gewoon zieligquote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet dat ik hiermee geen zielen heb gewonnen, maar daar zit ik hier ook niet voor. Ik zal eerlijk zijn, ik speel het spel wel redelijk hard.
Tis echt een sukkeltje.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet dat ik hiermee geen zielen heb gewonnen, maar daar zit ik hier ook niet voor. Ik zal eerlijk zijn, ik speel het spel wel redelijk hard.
Dit is ook allemaal heel tegenstrijdig want hij kwam het huis met hele andere verwachtingenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Er zijn hier ook mensen die roddelen om zieltjes te winnen...
Hij heeft hoogmoedswaanzinquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy boeit het allemaal niet hij komt om een game te spelen.
Het is hem, echt naar zijn hoofd gestegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane over haar emotionele uitbarsting - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was om gevraagd, nog van gisteren .....![]()
Jolien heeft een brief van Jeffrey - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Inderdaad, hij is een makkelijke prooi.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy de Dilano van dit seizoen, het meesterbrein wat eigenlijk een zielige kneus is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is dat de tekst die jij op je kaartje naar hem hebt geschrevenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
we zien ook dat jij roddelt Jordy
en je denkt echt het Mannetje te wezen he, zo stoer ben je niet hoor mister ik wil een vriendin over houden aan valentijn
Hell To The Liars![]()
Exactquote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy de Dilano van dit seizoen, het meesterbrein wat eigenlijk een zielige kneus is![]()
Jordy is heel erg benieuwd naar morgen , er wordt dan veel duidelijk denkt hij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Absoluut en Jordy is een nog grotere zielige kneus.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy de Dilano van dit seizoen, het meesterbrein wat eigenlijk een zielige kneus is![]()
Dat was naar aanleiding van deze postquote:quote:Op maandag 10 februari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je buurman voor de zoveelste keer over de hond van de andere buurman begint...Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |