Wel meer dan dat is mijn indrukquote:Op maandag 10 februari 2025 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chronisch onzeker en sociaal onhandig
Hij werd nog een 2e ook. Zo misplaatst dit.quote:
heeft die geen geld voorquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff moet maar een ring gaan kopen en haar als vriendinnetje vragen
ook hier heeft hij geen geld voor, zij staat zoveel verder in haar leven dan hem, ik heb van de week haar instagram eens helemaal bekeken maar hij past echt niet in haar wereldje thuisquote:
daarom doet hij dit juistquote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedragquote:Op maandag 10 februari 2025 20:07 schreef Hznootje het volgende:
Hij waant zich veilig door zijn GC, maar goed die kan je maar 1x gebruiken
Is toneelspel is gewoon een niet zeker mannetje.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedrag
Heb het al eerder gezegd, ook al wil je iets vertellen dan lap je niet je maatjes erbij en dan neem je zelf de verantwoording...Weet niet meer zo hoe en waarom maar zoiets is al eerder gebeurt dacht ik bij Keanu....maar kan ook een andere bewoner zijn.quote:
Even een camera momentje maken… Gelukt!quote:Op maandag 10 februari 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij lijkt zich superieur te voelen en dat vind ik altijd eng gedrag
Dit gedrag gaat hem naar huis sturen want zeer ongezond , er speelt meer wat niet helemaal jofel looptquote:Op maandag 10 februari 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toneelspel is gewoon een niet zeker mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |