aha, thx voor de uitlegquote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van deze post
[..]
Jezus doet mijn kleinzoon van 8 vragen wil jij mijn vriendinnetje zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Jeff moet maar een ring gaan kopen en haar als vriendinnetje vragen
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet dat ik hiermee geen zielen heb gewonnen, maar daar zit ik hier ook niet voor. Ik zal eerlijk zijn, ik speel het spel wel redelijk hard.
nou way betreft dit is Kenau nu echt niet aan het zeiken hoor hij had het er samen met Mattie een gewoon normaal gesprek over en het is gewoon een naaistreekquote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor maar hierin vind ik keanu.een zeikerd en ik kan er niet tegen als mensen samen zich richten tegen 1. Maar mijn favoriet is Axel en ondertussen kan ik Eva wel waarderen.
Hij is groot fan, dus hij zou het moeten weten. Het is ook zo dom van hem. Als hij gewoon lekker z'n ding zou doen, zonder mastermind te willen spelen, zou hij zo overal tussen door kunnen wandelen richting de finale.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?
Het huilen lijkt 'm meer nader te staan dan het lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
dit gaat zo in zijn gezicht ontploffen
[ afbeelding ]
en janken als hij gepakt wordquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy boeit het allemaal niet hij komt om een game te spelen.
Het is hem, echt naar zijn hoofd gestegen
Nou en gaat hij naar huis als mensen dat willen. Hij kan toch niet winnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snapt die jongen niet dat er ook publiek meekijkt?
Een echte TBS kop.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
dit gaat zo in zijn gezicht ontploffen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat de tekst die jij op je kaartje naar hem hebt geschreven
Chronisch onzeker en sociaal onhandigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Er is echt wat met die jongen aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |