Die zal hooguit niet meedoen, maar saboteren niet lijkt me, dan graaf je je eigen graf. Met niet meedoen denk ik misschien al zelfs een beetje bij sommigen.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn enige hoop is Jordy, maar die zal ook wel zwichten voor de groepsdruk ....
Ik probeer het me visueel voor te stellenquote:Op maandag 10 februari 2025 21:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wil Eva wel in een jurkje zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijke kenau/Karen is het.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben Elsa ook zwaar zat, die denkt echt dat ze de boel daar runt en speelt zelfs haar vrienden tegen elkaar uit ...
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenVol verbazing dat het echt zo is......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik probeer het me visueel voor te stellenDe foto op insta in bikini zag er duidelijk aantrekkelijker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, is niet zoals met het vuur.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
Ze moeten toch met zijn tweeën zitten daar?
Nee, BB vroeg nog en blijven jullie met zijn tweeen en allebei zeiden ze ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
Ze moeten toch met zijn tweeën zitten daar?
Ik denk dat ze echt wist wat het spel inhield vandaag en ze heeft bewust haar keuzes gemaakt ...quote:
Dat vind ik inderdaad zo leuk aan haarquote:Op maandag 10 februari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding moet ik wel zeggen ik vindt het leuk dat Eva haar hart op de tong heeft
Ik vind haar leukquote:Op maandag 10 februari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding moet ik wel zeggen ik vindt het leuk dat Eva haar hart op de tong heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |