Ik ben vooorrrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jij staat op voor de eerste 6 uur
Ze zijn al blij, dat ze IETS om handen hebben, johquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
Ja, en maar in die koppen gaan zitten; 'je speelt voor jezelf'.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB gooit er eindelijk eens deer over
Kuddegedrag gewoon, toch?quote:
Ik snap wel dat Wicky goed ligt bij de meesten en die mensen hem graag van die bank halen, maar inderdaad. Je zult net zien, doe je hier hard je best om hem te helpen en pak je zelf uiteindelijk een nominatie die je misschien niet had gehad als Wicky ‘m al hadquote:Op maandag 10 februari 2025 21:46 schreef DGK_Tegengas het volgende: Maar serieus, je wil dit winnen, iemand is genomineerd en die ga je vervolgens redden, fokking idiots ...
![]()
Dacht dat iedereen de kans kreeg om een nominatie weg te spelen ?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, zouden ze voor iedereen over moeten hebben.
Deze gaat om die van Wicky.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen de kans kreeg om een nominatie weg te spelen ?
Iedereen die genomineerd isquote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen de kans kreeg om een nominatie weg te spelen ?
Dan moet ik nu eerst gaan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Oke Cossers? Wie doet hier de nachtdienst?
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk ook niet dat BB dit helemaal bedacht had met dat fietsen, op een slakkengangetje in het rond gaan.
Er hoeft er maar 1 te fietsen, dus ze houden zich exact aan de letter van de opdracht.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky fietst niet en Eva fiets super sloom.
Wat is dit voor nep
het gaat niet om kilometersquote:Op maandag 10 februari 2025 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky fietst niet en Eva fiets super sloom.
Wat is dit voor nep
Ja ik zou ook passen denk ik, het is gewoon een concurrent in het spelquote:Op maandag 10 februari 2025 21:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Wicky goed ligt bij de meesten en die mensen hem graag van die bank halen, maar inderdaad. Je zult net zien, doe je hier hard je best om hem te helpen en pak je zelf uiteindelijk een nominatie die je misschien niet had gehad als Wicky ‘m al had
+ als we Eva moeten geloven is ie zwaar afgesteldquote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er hoeft er maar 1 te fietsen, dus ze houden zich exact aan de letter van de opdracht.
neequote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een dombo's, dan verdien je het ook om de bank te komen, fokking pussies ....![]()
Hopelijk heeft iemand de ballen om dit te saboteren vannacht ....
Geen vliegtuigjes, maar heli’s dit jaar?quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zou ook passen denk ik, heli’s gewoon een concurrent in het spel
Met wat geluk misschien fietsen.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen vliegtuigjes, maar heli’s dit jaar?
Daar gaat niet veel getrapt worden. Opdracht voorspelbaar de mist in.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky heeft een gunst te vragen, wicky kan de nominatie kwijt spelen in de gameroom staan 2 fietsen minsten 1 van deze fietsen moet 12 uur draaien
Hehe je had al aangepast zie ik. Maar ja. Tja lastig. Als ik een mattie in dat huis had zou ik ‘m ook wel vrij willen spelen en soort van ‘je moet wel’ eigenlijk als vriend. Als je niet bevriend bent is het anders.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zou ook passen denk ik, het is gewoon een concurrent in het spel
Nom nom nomquote:Op maandag 10 februari 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
Nou, jammer dat wordt de hele avond ongegeneerd roddelen......bahbahbah.....
Al verbetertquote:Op maandag 10 februari 2025 21:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Geen vliegtuigjes, maar heli’s dit jaar?
Dat dus, als je deze kans laat lopen verdien je het niet om te winnen ...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ja ik zou ook passen denk ik, het is gewoon een concurrent in het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |