Daar heeft Pootje ook gezocht, en dat in handen gehad. Was geen token. Weet niet wat het wel was.quote:
waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 10 februari 2025 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Allebei. Heel zure gezichten. Jane mag niet met jolien zitten. Vertelde jolien ook al tegen jordy dat ze dat niet leuk vinden als die gaan bondenn
Ja poot had er 2 gevonden tochquote:
Ah en daar is dit 1 vanquote:
Ik haat het woord, maar kan geen betere bedenken dat hier past: 'kutnijd'quote:
Poot had er al 2 moet er nog 1 wezenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Jaaa kleding token is gevonden..
Of is dat van wat al gevonden was?![]()
Klopt ,zou ik wel onbeschoft vinden ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
Op zich wel netjes eigenlijk dat ze niet de kasten van anderen overhoop gehaald hebben om die 3e token te vinden
dat mocht David uitmaken wat ik hier begreep en geloof dat er 1 voor Poot is ook en die andere willen ze Elsa gevenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah en daar is dit 1 van
Ik weet eigenlijk niet meer wie die vorige 2 krijgt
Lijkt me raar.. dan kan hij tegen de hele groep zeggen dat er 3 tokens zijn als hij toch mag beslissen wie dan de kast krijgt....quote:Op maandag 10 februari 2025 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat mocht David uitmaken wat ik hier begreep en geloof dat er 1 voor Poot is ook en die andere willen ze Elsa geven
weet je ook watquote:
ja ik weet ook alleen wat ik gehoord en gelezen hebquote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me raar.. dan kan hij tegen de hele groep zeggen dat er 3 tokens zijn als hij toch mag beslissen wie dan de kast krijgt....
er zijn er 3 verstoptquote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me raar.. dan kan hij tegen de hele groep zeggen dat er 3 tokens zijn als hij toch mag beslissen wie dan de kast krijgt....
ja dat is ook logisch..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er 3 verstopt
hij had de eerste info
wie hem vind mag hem houden
quote:In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niemand. Dat is volledig aan jou.
In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niet. Dat is volledig aan jou.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
david heeft het verteld aan pootjequote:Op maandag 10 februari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is ook logisch..
anders kan hij iedereen laten meezoeken
Whooooo.....hoe in vredesnaam willen ze die drie erop krijgen.....quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Thorelf het volgende:
Milena zei tegen sharice..toen jane,jolien en eva naast elkaar zaten dat zou een mooie bank zijn.
Eigen schuld van Axelquote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat Axel werd afgekeurd
Dan hadden Jane, Elsa en hij de kast gehad
Wat boeit die kast de Davids nou
Ja, aangezien Wicky de bank al warm houdt..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whooooo.....hoe in vredesnaam willen ze die drie erop krijgen.....
door het doorzetten van Pootjequote:
Heb het idee dat milena en haar schaduw een beetje de Nawel van deze BB zijn, die mocht overdag ook altijd slapen en kreeg wel een leuke verjaardag en dat soort extra dingenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef riri het volgende:
Die Sharice en Milena zijn achterbaks.. heel onduidelijk steeds met elkaar zitten te smoezen over anderen, David doet dat ook al, waarom zegt BB daar niets van?
het wordt tijd voor een dubbele eliminatiequote:Op maandag 10 februari 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, aangezien Wicky de bank al warm houdt..
Handen af van Wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een dubbele eliminatie
was dat niet al eens met valentijn?
Wicky en ach doe eens gek Keanu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Milena - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
David S heeft daar ook nog niet veel gedaan. Echte tegenvaller voor mij.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
david heeft het verteld aan pootje
en sharice en milena
die hebben het weer aan Elsa gezegd
pootje heeft beide tokens gevonden
de 3de moet nog
David heeft er zelf heel weinig voor gedaan
Nou meer omdat Eva heel de tijd zit te zeiken, net als Jeffrey... Jeffrey werd er ook op afgerekend toch???quote:Op maandag 10 februari 2025 11:47 schreef Verida het volgende:
Daar mag Eva best om balen vind ik![]()
Je kunt allerlei redenen hebben om je kast graag te willen, en inmiddels hoort ze gewoon bij de bewoners en hoeft niet meer afgerekend te worden op tijdstip van binnenkomst
Pootje en David zitten er ook korter in en daar hoor je niemand over![]()
Eva zal misschien iets leuks ingepakt hebben om op haar verjaardag te dragen.
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou meer omdat Eva heel de tijd zit te zeiken, net als Jeffrey... Jeffrey werd er ook op afgerekend toch???
is ook al door 3 mensen overhoop gehaaldquote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Voorraadkamer is geen logische plek aangezien deze regelmatig op slot zit..
jeffrey was wel een graadje erger vond ikquote:Op maandag 10 februari 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou meer omdat Eva heel de tijd zit te zeiken, net als Jeffrey... Jeffrey werd er ook op afgerekend toch???
In een van zijn schoenen vermoed ikquote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef C.A.I het volgende:
De token ligt bij keano zijn kast in de buurt
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:48 schreef Droopie het volgende:
Aadje praatgraag die Keanu hoor.
Na Jordy ga ik die lekker selectief haten.
Ik neig naar het plankje boven de afwasbak, maar je hebt wel een punt met de focus op Keanu zijn kast.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef C.A.I het volgende:
De token ligt bij keano zijn kast in de buurt
ja onderinquote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In een van zijn schoenen vermoed ik
Heeft Pootje al gezocht, was iets anders.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik neig naar het plankje boven de afwasbak, maar je hebt wel een punt met de focus op Keanu zijn kast.
Ik vind eva net zo erg.... Ze is bijna jarig dus wil haar kast..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
jeffrey was wel een graadje erger vond ik
die gebruikte zelfs een soort van chantage richting BB
Een uur geleden was het nog : ligt altijd op een logische plekquote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Eva is de filosoof van dienst: "soms zit het op een plek dat je niet verwacht"...
Het enige wat Eva MOET is op haar verjaardag thuis zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef PunkieePie het volgende:
Eva MOETT hem hebben voor haar verjaardag
Het is wel duidelijk bij wie de Davids horenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Vraag gewoon of iedereen mee wil zoeken voor de token van elsa.
ja vanaf dag 1 al zowat!quote:Op maandag 10 februari 2025 11:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik gun het Eva echt niet. Die kledingtoken
Zit heel de tijd te zeiken om haar kast....
Wil!!!....zeg maar Moet.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:51 schreef Kodiak100 het volgende:
en het zoeken gaat vrolijk door
Eva wil hem echt hebben voor haar verjaaarrrdag
lijkt me ook logischquote:Op maandag 10 februari 2025 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice zegt niemand mag in onze kledingkast
ja moet hequote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
eva
ik moet dit ding voor mijn verjaardag hebben
lolquote:Op maandag 10 februari 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kenau vind hem vrijdag per ongeluk als hij zijn kast aan het inpakken is ....
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het enige wat Eva MOET is op haar verjaardag thuis zijn.
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Eva : ik MOET een jurkje aan op mijn verjaardag
Dat jurkje kan ze dan mooie thuis aantrekkenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
eva
ik moet een jurkje aan op mijn verjaardag
wie heeft die regel ooit gezegdquote:Op maandag 10 februari 2025 11:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jolien zegt "niemand mag in de kledingkasten mag komen, dus dat kan niet."
kwam alleen achter dat zij hem moet hebben voor der verjaardagquote:Op maandag 10 februari 2025 11:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Eva: is het heel evil als ik hem niet aan elsa geef? Toen werd het geluid weggedraaid.
Gisteren ging ze bij iedereen in achting omhoog. Maar dat duurde niet lang. Vandaag gaat ze onder het 0 puntquote:Op maandag 10 februari 2025 11:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Eva: is het heel evil als ik hem niet aan elsa geef? Toen werd het geluid weggedraaid.
ja zo goed zak is ze ook nog wel maar mag toch hopen dat ze dat niet doetquote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat Elsa 'm zo vindt en het token aan Eva geeft...
ja das logisch maar regel is het nietquote:
als ze dat doetquote:Op maandag 10 februari 2025 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zo goed zak is ze ook nog wel maar mag toch hopen dat ze dat niet doet
Denk het regelement ....kan me er wat bij voorstellen normaal hebben ze natuurlijk een kledingkast op slot maar als dat niet kan of doen dan moeten ze uit andermans kast blijven. ook ivm sieraden of andere dingen die je daar opbergt.quote:
Belachelijke reden. Er zijn meer mensen die jarig zijn geweest en geen kleding kast hadden. Dus ze moet niet zeuren. Ze kan het toch niet vieren.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kwam alleen achter dat zij hem moet hebben voor der verjaardag
Tenzij het een verjaardagstaart is zie ik geen enkele reden waarom je verjaardag een goede reden zou zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kwam alleen achter dat zij hem moet hebben voor der verjaardag
Ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 10 februari 2025 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien onder 1 van die slippers?
Inderdaad, niet bepaald eerlijk ook. Anderen mogen daar niet eens inkomen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu heeft 'm .. zat toch in z'n kast... wel slechte plek
Bb gunt hem ook even de macht.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef Flow3r het volgende:
Keanu móest hem dus vinden want niemand anders gaat in zijn kast zitten zoeken
Alleen hij heeft er niks aan....aan wie geeft hij hem of geeft hij hem aan niemand. Of toch aan Eva....met ik moet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
Partijdige plaats voor een token. Had hem dan gelijk aan Keanu gegeven
Andermans spullen zijn vanaf nu open speelveldquote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef Flow3r het volgende:
Zo heeft Keanu gedurende die weken ook "iets" gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk aan Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen hij heeft er niks aan....aan wie geeft hij hem of geeft hij hem aan niemand. Of toch aan Eva....met ik moet.
We krijgen zo nog de SL van 2 uur vanwege het spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
Nou dat was dan weer het lolletje van vandaag
ben ik ook benieuwd naar hoop niet aan Evaquote:
Ik zit al bij de meiden in de Junglequote:Op maandag 10 februari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We krijgen zo nog de SL van 2 uur vanwege het spel.
waarom?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
Die Davids hebben bij mij ook allebei afgedaan. Slappe zakken
en tegen anderenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa dekt zich vast in. Wat ik ook doe, iemand gaat niet blij zijn.
dat weet je toch niet, dit is wel misleidend voor als iemand het terug leest allemaalquote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
Elsa moest een keuze maken. Het is negatief voor degene die ze kiest en ze kiest Pootje
pssssst niet klappen hihi trust no bodyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yes, is je naam niet stieken C.I.A
Vaker posten hier
Zou me niks verbazen inderdaad.....quote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Goh verrassend jordy genomineerd denk ik. Ze zegt iemand gaat niet blij zijn.
ik snap hem niet dan, nominatie?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Wie hem krijgt wie hem gegunt wordt. Ze verraadt al waarom het gaat.
regelmatig jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef Cupfighter het volgende:
Van Elsa krijg ik af en toe ook de schijt
Mag ze niet zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap hem niet dan, nominatie?
Ja dat dusquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
regelmatig ja
die gaat hier iets te goed op
keuzes maken
en dan grapjes over de keuzes
Het machtsgevoel dat zij iets weet wat een ander niet weet en de keus hebben over een ander is ook macht.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
regelmatig ja
die gaat hier iets te goed op
keuzes maken
en dan grapjes over de keuzes
haar stemgeluid is ietwat hardquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of staat die microfoon van Eva gewoon heel vaak harder dan die van de rest? Viel me gisteren ook op met dat vuurtje, steeds het hoogste woord, ook als ze zelf niet in beeld was.
Storend, ze praat meestal al op 0.4x afspeeeeelsnelhei-ei-ei-ei-d, dat volume maakt het er niet beter op.
Volgens mij is dat haar interne volumeknopquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of staat die microfoon van Eva gewoon heel vaak harder dan die van de rest? Viel me gisteren ook op met dat vuurtje, steeds het hoogste woord, ook als ze zelf niet in beeld was.
Storend, ze praat meestal al op 0.4x afspeeeeelsnelhei-ei-ei-ei-d, dat volume maakt het er niet beter op.
Ik ga er even op letten ik probeer Eva namelijk te blokken in mijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
die heeft zijn moment of fame nuquote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu drentelt bij de vending machine
Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
Aan wie heeft Keanu de token gegeven?
achterlijk wel dat hij in zijn kast lag. Niemand gaat daar kijken.
Hoop alleen niet dat ie zich nu de hele week gaat verontschuldigen bij de andere kledingkast-lozen..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft zijn moment of fame nu
vast welquote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat ie zich nu de hele week gaat verontschuldigen bij de andere kledingkast-lozen..
zag ik helaas niet, niemand een screen?quote:
Toen Keanu nog aan het drentelen wasquote:Op maandag 10 februari 2025 12:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zag ik helaas niet, niemand een screen?
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen Keanu nog aan het drentelen was
[ afbeelding ]
Baby met opgespoten pruillippen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elsie krijgt teveel macht van BB.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Goh verrassend jordy genomineerd denk ik. Ze zegt iemand gaat niet blij zijn.
achgossiequote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa met haar kleding in haar armen zegt: het voelt als thuis
de ouders van mijn beste vriendin waren mijn 2de vader en moederquote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt haar zijn Surinaamse moeder en David zijn 2e vader. Ik zou wel apart zijn maar zou het zelf niet zo leuk vinden als mijn kinderen iemand anders als vader benoemen. Is voor mij een erenaam net zoals opa.
Zou anders iemand anders gehad hebben. Maar ze overdrijft zo. We weten dat ze jordy verafschuwd. Gister zelf nog gezegd. Laat ze maar hem nomineren tegen over wicky. Stuurt ze haar eigen "bestie" eruit.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elsie krijgt teveel macht van BB.
Ze is niet voor niks Elsa, Game Captain, Chef van de Big Brother Games...quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elsie krijgt teveel macht van BB.
Inderdaad. geeft zelfs een veilig gevoel dat als er wat ernstig is ze ook naar de zogenaamde 2e ouders kunnen gaan en zich veilig voelen bij hun.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ouders van mijn beste vriendin waren mijn 2de vader en moeder
daar hebben mijn ouders nooit een probleem mee gehad
en zo zal ik er geen probleem mee hebben als mijn kinderen dat hebben
echt slecht jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Even wachten tot ze haar shirt uittrekt en dan zogenaamd snel van beeld wisselen
Een jaar geleden al ingewerkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks Elsa, Game Captain, Chef van de Big Brother Games...
Ik denk dat Wicky wel van Jordy wintquote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou anders iemand anders gehad hebben. Maar ze overdrijft zo. We weten dat ze jordy verafschuwd. Gister zelf nog gezegd. Laat ze maar hem nomineren tegen over wicky. Stuurt ze haar eigen "bestie" eruit.
ja want heb ook even terug gekeken toen hij hem gegeven had kwam ze niet meer in beeld, maar dit zegt ook al genoegquote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat niet altijd alleen maar over games die macht. Anders was Jane niet bij hun gaan slapen en Sharice weg van Milena ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks Elsa, Game Captain, Chef van de Big Brother Games...
Met de oude BB's was het douchen zonder deuren.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Even wachten tot ze haar shirt uittrekt en dan zogenaamd snel van beeld wisselen
Hij heeft gister een goede beurt gemaakt.....quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Wicky wel van Jordy wint
Ik vind het echt een ere titel voor ons. Maar zei al ben misschien apart erin. Zou er niets aan kunnen veranderen als ze iemand papa zouden noemen. Maar komt denk ook omdat we.een hele close band hebben in ons gezin.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ouders van mijn beste vriendin waren mijn 2de vader en moeder
daar hebben mijn ouders nooit een probleem mee gehad
en zo zal ik er geen probleem mee hebben als mijn kinderen dat hebben
hij zegt 2de vader dus niet vader tochquote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt haar zijn Surinaamse moeder en David zijn 2e vader. Ik zou wel apart zijn maar zou het zelf niet zo leuk vinden als mijn kinderen iemand anders als vader benoemen. Is voor mij een erenaam net zoals opa.
misschien als ze lief is een grijs plastiek zelf made jurkje met een mooie bloem uit kunst collectie van pootjequote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
BB gunt Eva vast wel een jurkje voor haar verjaardag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |