Daar heeft Pootje ook gezocht, en dat in handen gehad. Was geen token. Weet niet wat het wel was.quote:
waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 10 februari 2025 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Allebei. Heel zure gezichten. Jane mag niet met jolien zitten. Vertelde jolien ook al tegen jordy dat ze dat niet leuk vinden als die gaan bondenn
Ja poot had er 2 gevonden tochquote:
Ah en daar is dit 1 vanquote:
Ik haat het woord, maar kan geen betere bedenken dat hier past: 'kutnijd'quote:
Poot had er al 2 moet er nog 1 wezenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Jaaa kleding token is gevonden..
Of is dat van wat al gevonden was?![]()
Klopt ,zou ik wel onbeschoft vinden ook.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
Op zich wel netjes eigenlijk dat ze niet de kasten van anderen overhoop gehaald hebben om die 3e token te vinden
dat mocht David uitmaken wat ik hier begreep en geloof dat er 1 voor Poot is ook en die andere willen ze Elsa gevenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah en daar is dit 1 van
Ik weet eigenlijk niet meer wie die vorige 2 krijgt
Lijkt me raar.. dan kan hij tegen de hele groep zeggen dat er 3 tokens zijn als hij toch mag beslissen wie dan de kast krijgt....quote:Op maandag 10 februari 2025 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat mocht David uitmaken wat ik hier begreep en geloof dat er 1 voor Poot is ook en die andere willen ze Elsa geven
weet je ook watquote:
ja ik weet ook alleen wat ik gehoord en gelezen hebquote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me raar.. dan kan hij tegen de hele groep zeggen dat er 3 tokens zijn als hij toch mag beslissen wie dan de kast krijgt....
er zijn er 3 verstoptquote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me raar.. dan kan hij tegen de hele groep zeggen dat er 3 tokens zijn als hij toch mag beslissen wie dan de kast krijgt....
ja dat is ook logisch..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er 3 verstopt
hij had de eerste info
wie hem vind mag hem houden
quote:In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niemand. Dat is volledig aan jou.
In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niet. Dat is volledig aan jou.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
david heeft het verteld aan pootjequote:Op maandag 10 februari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is ook logisch..
anders kan hij iedereen laten meezoeken
Whooooo.....hoe in vredesnaam willen ze die drie erop krijgen.....quote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef Thorelf het volgende:
Milena zei tegen sharice..toen jane,jolien en eva naast elkaar zaten dat zou een mooie bank zijn.
Eigen schuld van Axelquote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Jammer dat Axel werd afgekeurd
Dan hadden Jane, Elsa en hij de kast gehad
Wat boeit die kast de Davids nou
Ja, aangezien Wicky de bank al warm houdt..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whooooo.....hoe in vredesnaam willen ze die drie erop krijgen.....
door het doorzetten van Pootjequote:
Heb het idee dat milena en haar schaduw een beetje de Nawel van deze BB zijn, die mocht overdag ook altijd slapen en kreeg wel een leuke verjaardag en dat soort extra dingenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:38 schreef riri het volgende:
Die Sharice en Milena zijn achterbaks.. heel onduidelijk steeds met elkaar zitten te smoezen over anderen, David doet dat ook al, waarom zegt BB daar niets van?
het wordt tijd voor een dubbele eliminatiequote:Op maandag 10 februari 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, aangezien Wicky de bank al warm houdt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |