Niemand gunt haar dat, ook in het huis niet dus wellicht wel grappig dat zij hem dan vind. Ze is in de buurt volgens mij 😛quote:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef C.A.I het volgende:
De 3e kledingtoken zit onerin keanu zijn kast bij de schoenen
JANE .. JE MOET EEN ZESJE MAKEN!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Jane niet uitleggen dat een zesje maken makkelijker is met gooien
Korfbaltechniek hahaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Jane niet uitleggen dat een zesje maken makkelijker is met gooien
elsa heeft toch al een keer een kledingtoken weggegeven?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoor Eva dan ik wil dat ding hebben, vergeet ze even dat ze als laatste binnen is gekomen!,,!!!!
Volgens mijn meer wachtende voor je trut en Elsa heeft er echt wel meer echt op
Uhhhhquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JANE .. JE MOET EEN ZESJE MAKEN!!!
meine liebe gutequote:
Daarom heeft ze er nu geen recht meer op? Dat was in begin van BBquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
elsa heeft toch al een keer een kledingtoken weggegeven?
Ohhhhh als dat gezegd is dan zou het wel zo wezen natuurlijk hahaha hope soquote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
maar zelfs als eva dat ding vindt, geldt dan niet dat BB heeft gezegd dat de twee davids mochten bepalen wie het derde token krijgt?
Neequote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
maar zelfs als eva dat ding vindt, geldt dan niet dat BB heeft gezegd dat de twee davids mochten bepalen wie het derde token krijgt?
Dat weet ik niet meer maar Elsa is wel een type die al snel zegt: ik hoef niet, neem jij maar" ook als ze het wel wil.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
elsa heeft toch al een keer een kledingtoken weggegeven?
Haar Duits is ook niet zo geweldig. Het was meer "tjoes" den "tjuus"quote:
quote:In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niet. Dat is volledig aan jou.
een oostenrijks accentquote:Op maandag 10 februari 2025 10:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Haar Duits is ook niet zo geweldig. Het was meer "tjoes" den "tjuus"
Nee is niet gezegd , David mocht zelf kiezenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ohhhhh als dat gezegd is dan zou het wel zo wezen natuurlijk hahaha hope so
En ik hoop dat de twee Davids en Charice en meer dan gaan zeggen dat de token voor Elsa is. Klaar. Punt!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ohhhhh als dat gezegd is dan zou het wel zo wezen natuurlijk hahaha hope so
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef C.A.I het volgende:
Als dat zo belangrijk is geven ze hun eigen token maar afquote:Op maandag 10 februari 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ik hoop dat de twee Davids en Charice en meer dan gaan zeggen dat de token voor Elsa is. Klaar. Punt!
ze zoemen overal op inquote:Op maandag 10 februari 2025 10:11 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Omat ze deze telkens in beeld nemen goed opletten
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Jammer , ik gun Milena wel een nominatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Werd dus gezegd een donkergrijze trui ook verkleurd. Lag voor de wasmachine als berg alles gepakt.en erin gedrukt.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy maar weer eens het wasverhaal vertellen. Hij kan ook niet goed loslaten.
Ik erger me merk ik steeds meer aan Sharice......dat is echt een wolf in schaapskleding....maar ja met haar lengte zal ze zeker het bal spel halen....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Jammer , ik gun Milena wel een nominatie
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
misschien kan BB Jordy uitleggen dat er een liedje is
genaamd
Let it go
kan hij als motto gaan gebruiken
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy maar weer eens het wasverhaal vertellen. Hij kan ook niet goed loslaten.
Bij haar voel ik me ook dubbel over , aan de ene kant zegt ze zinnige dingen maar gisteren heeft ze geen moer gedaan en dat viel me wel tegen..quote:Op maandag 10 februari 2025 10:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik erger me merk ik steeds meer aan Sharice......dat is echt een wolf in schaapskleding....maar ja met haar lengte zal ze zeker het bal spel halen....
ik garandeer jequote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo jammer dat er geen spiegels daar zijn, konden ze er zelf eens in kijken.
charisa heeft het aan elsa verteldquote:Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef zodeju het volgende:
Oh Pootje heeft het aan Elsa vertelt denk ik....
Taco'squote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zijn die langwerpige koeken in die bus bij de keuken?
Ze zien er uit als koeken of reuze lange vingers
volgens mij speciale lange vingers voor de tiramisuquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Nee die zitten in de andere bus. Die zijn kleiner en donkerder en zijn dubbel gevouwenquote:
Schuimpjesquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
David Squote:Op maandag 10 februari 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien praten maar geen idee waar ze het over heeft ...
dat zou idd kunnen, ik zie op de foto nu naast de Taco's ook iets anders staan, ze hebben ook nog 20 pannenkoeken trouwensquote:Op maandag 10 februari 2025 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij speciale lange vingers voor de tiramisu
bij de extra dingen zat iets van tiramisu
Ja, deed ze ook al toen Jeffrey er nog was, alleen minder opzichtig ....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien smoezen met Jordy. Zit ook aan hem te plukken. Die gaat hem om haar vingers winden.
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over Sharice en David en dacht ik milena....
quote:
Er is niks, Jordy lult.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft iets opgevangen, maar dat vertelt ie na het programma wel![]()
Als Jolien nog even met 'm blijft zitten weten we het over een uurtje wel
Klopt maar hij had wel gelijk ivm David S. Die wilde Jolien en Jordy als laatste voor het nominatie spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef Kinga het volgende:
Als er IEMAND niet te vertrouwen is, is het jordy. Gadver, dit gelul, hij mag genomineerd worden en vertrekken.
Wat een vervelende vent is hetquote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy stoer praten. Hij lult maar wat gewoon om Jolien daar te laten zitten...
Hij wil zo graag speltactieken doornemen, maar jolien is niet de juiste persoon hiervoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Het werd jolien kwalijk genomen dat ze met jane optrok. Jordy zegt pas op vertel het je na programma wel. Dat slaat nergens op maak dan die opmerking niet.
Klopt want spel was met mattie en die heeft het verteld aan jordy en dacht keanu.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt maar hij had wel gelijk ivm David S. Die wilde Jolien en Jordy als laatste voor het nominatie spel.
Ook nog een optie ja.quote:
Misschien wel vervelend maar BB-waardig. Jeff was een heel ander kaliber en niet BB-waardig. Mijn mening.quote:
Dus zwaan kleef aan is zeker van haarzelf....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt bank met milena, sharice en hij erop. Durft hem aan. Dit zei sharice ook al maar dan andersom.
Die denken vast: Wat een geluk dat we geen moeite hebben gedaan voor zo'n lullige prijs.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ze hadden kunnen verdienen, tuinmeubilair en eettafel en ontbijt.
Dus ze hadden nog even moeten doorzetten..voor het ontbijt was het klaar geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
tuinmeubilair , eettafel en ontbijtje
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus ze hadden nog even moeten doorzetten..voor het ontbijt was het klaar geweest
Nou eettafel en ontbijt.....komt er nog bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die denken vast: Wat een geluk dat we geen moeite hebben gedaan voor zo'n lullige prijs.
Zo idd!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker man, even laten weten wat ze missen nu om het erin te wrijven..
Materiaal was kut, maar de instelling van een groot deel van de groep was nog veel erger.
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Materiaal was kut, maar de instelling van een groot deel van de groep was nog veel erger.
Echt wel!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.
En dan had niemand zich aangesproken gevoeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Snap ik, gelukkig had niet iedereen daar last van.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.
Precies. Dat ontbijtje heeft hij er gewoon bij verzonnen omdat hij weet dat ze "voedselgemotiveerd" zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB kan ze van alles wijs maken ....
Hahaha. Iddquote:Op maandag 10 februari 2025 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
Speciaal voor Jordy en Elsa
Bekijk deze YouTube-video
Is er iemand die buiten die drie nog geen kast hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje wil matthie ook wel inlichten omdat die ook de token wel aan Elsa wil geven.
David wil nIet dat matthie ingelicht wordt
Eva heeft hem ook nog nietquote:Op maandag 10 februari 2025 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er iemand die buiten die drie nog geen kast hebben.
Wat voor nut heeft het om het niet aan Mattie te vertellen.
Dat van die spaarkaart en zegels heb ik nog geen enkele keer mee gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er een spelletje om de spaarkaart vol te maken?![]()
[ afbeelding ]
Klopt, is in het begin van dit fragment .....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gister hier gelezen dat BB ergens in een of andere toespraak iets had gezegd over
hun slechte motivatie en gezeur over van alles ( of woorden van die strekking)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eentje krijgt een kast.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eva Elsa Wickey en Jane dus inderdaad eentje krijgt nog geen kast.
Volgens mij evenveel waarde als die papegaai.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat van die spaarkaart en zegels heb ik nog geen enkele keer mee gekregen.
En beide Davidsquote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Davids nemen hem zelf en elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft m ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, was hun twee zelf vergeten.....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eentje krijgt een kast.
David en Pootje houden hun eigen token voor de kast en willen die andere aan Elsa geven als ze hem vinden
Ohja dus de beide davids nu wel een kast en Axel, Jane, Eva, Wicky en Elsa nog niet.quote:
Ik vind het wat flauw wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is wel leuker.. maar daarna allemaal de kleding.
2e lag buiten, dus de 3e kan overal liggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien ligt de token op de bodem van de vijver..
Als ze er twee binnen hebben gevonden lijkt het mij logisch dat de derde buiten ligt.
1 buitenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien ligt de token op de bodem van de vijver..
Als ze er twee binnen hebben gevonden lijkt het mij logisch dat de derde buiten ligt.
daar is wicky zelf bijquote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa die daarnet tegen wicky zei dat als ze iets geks aan het doen was hij haar moet laten.
Wicky zegt nu tegen Jane dat ze het moet laten gaan , hij weet niet wat het is maar denkt dat het iets goeds zal zijn voor de hele groep.
Elsa heeft wicky totaal in haat macht dus.
Tuin set was al duidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:32 schreef Jockari het volgende:
Prijs had kunnen zijn: Tuinset en heerlijk ontbijt voor dag nadien.
Nou dat snap ik wel hoor na zoveel weken wil je toch wel eens iets anders aan en je eigen shampoo en dergelijke.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
ik snap het probleem niet zo met die kleding
ze hebben van BB prima spul
het gaat voornamelijk weer om de make-upjes cremepjes etc
ze doen mee aan BBquote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou dat snap ik wel hoor na zoveel weken wil je toch wel eens iets anders aan en je eigen shampoo en dergelijke.
Elsa heeft haar soldaten goed geselecteerd.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:01 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa die daarnet tegen wicky zei dat als ze iets geks aan het doen was hij haar moet laten.
Wicky zegt nu tegen Jane dat ze het moet laten gaan , hij weet niet wat het is maar denkt dat het iets goeds zal zijn voor de hele groep.
Elsa heeft wicky totaal in haat macht dus.
Omdat ER een heel ander programma is. En nogmaals ik snap dat je graag andere kleding aan wil na zoveel tijd is je beige broek en beige t shirt en groene jas .quote:Op maandag 10 februari 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen mee aan BB
de meesten willen graag aan ER mee doen
hoe dan?
Denk dat er nog een geheime bewoners daar is, een lintworm.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
Keanu loopt maar weer eens met een bordje slob door huis
Ze heeft geen ongelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef engine het volgende:
Eva zegt dat Jordy zijn voorspellingen nooit uit komen
die van Eva ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef engine het volgende:
Eva zegt dat Jordy zijn voorspellingen nooit uit komen
idd, iedereen gaat gewoon door waar die mee bezig was en er gebeurt helemaal niks.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een vage BB omroepding was dat net trouwens : 'Doe je uniform aan'
Nou wil geen oude koeien uit de sloot halen maar hij had in 1 ding wel gelijk..... met het macht spelletje...kwam precies uit.quote:
ze krijgen vast een aanwijzingquote:Op maandag 10 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
2 tokens gevonden dus ... BB is er klaar mee.
Zou dat "uniform" een hint zijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
2 tokens gevonden dus ... BB is er klaar mee.
Je stijl van kleding is ook een stukje van wie je bent of wat je aan anderen wil laten zien dat je bent.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ER een heel ander programma is. En nogmaals ik snap dat je graag andere kleding aan wil na zoveel tijd is je beige broek en beige t shirt en groene jas .
Echt welquote:Op maandag 10 februari 2025 11:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ER een heel ander programma is. En nogmaals ik snap dat je graag andere kleding aan wil na zoveel tijd is je beige broek en beige t shirt en groene jas .
Dat was ik al weer vergeten.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
?quote:
Is wel vaker als de kleding-kast-lozen niet dat BB uniform maar een mix van verschillende BB kleren dragenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Viel mij net ook op. Ongeveer dezelfde kleur als de bedrijfskleding van BB.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:15 schreef Jockari het volgende:
Heeft Sharice nu sterren genaaid op dat BB-vest ?
[ afbeelding ]
Klopt niet helemaal. Ze heeft 3¤ meer betaald dan de rest omdat de 13 x 57 = 741 en het eten kostte 744quote:Op maandag 10 februari 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
Elsa over de dadels
dat zij deze zelf heeft betaald
ze komt daar nogal eens op terug
iets wat ze volgens mij Jeff kwalijk nam
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Wat heeft hij gezegd?
David: Paaseieren.
Als de aanwijzing is, de token ligt op een koude plek.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
aangezien hij weer in de koelkast zoekt
denk ik dat hij wel een aanwijzing heeft gehad
dat dacht ik ook te zien vanmorgenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij ligt er een op het afwas plankje
Ik ook , en er werd ook op ingezoomdquote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik ook te zien vanmorgen
ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Slopperdeslopperdeslob"
[ afbeelding ]
Te flauw
probleem isquote:Op maandag 10 februari 2025 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , en er werd ook op ingezoomd
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als de aanwijzing is, de token ligt op een koude plek.
Zou ik buiten gaan zoeken of bij het hart van Milena
Elsa was daar geweest en ik zag iets zwarts op dat afwasplankje liggenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
probleem is
er werd op van alles ingezoomd
Bij Pootje weet je het nooitquote:Op maandag 10 februari 2025 11:22 schreef greysbones het volgende:
heeft pootje er nu weer 1 dan
omdat die zo liep te schreeuwen?
Goeiequote:Op maandag 10 februari 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is wel vaker als de kleding-kast-lozen niet dat BB uniform maar een mix van verschillende BB kleren dragen
Sportkleding, pyjama, dat badjas ding, etc.
Sharice is toch met David S en Milena en Elsa hoeveel wil ze hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oei jolien ligt tegen jane aan. Mag dat wel van sharice
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef C.A.I het volgende:
Ja, Milena is niet blind.......quote:Op maandag 10 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
Milena tegen Sharice: Kijk eens.. naar de zetel.
Ze kleuren goed bij elkaarquote:Op maandag 10 februari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Milena en Sharice kunnen, kunnen deze 3 beter
Oh anderen mogen vast niet doen wat die twee de hele tijd doen.moet je die blikken zien van sharice net.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
Milena tegen Sharice: Kijk eens.. naar de zetel.
Kon de rest niet verstaan door het gefluister en gespetter in de panquote:
Allebei. Heel zure gezichten. Jane mag niet met jolien zitten. Vertelde jolien ook al tegen jordy dat ze dat niet leuk vinden als die gaan bondennquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Elsa was daar geweest en ik zag iets zwarts op dat afwasplankje liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |