Klopt niet helemaal. Ze heeft 3¤ meer betaald dan de rest omdat de 13 x 57 = 741 en het eten kostte 744quote:Op maandag 10 februari 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
Elsa over de dadels
dat zij deze zelf heeft betaald
ze komt daar nogal eens op terug
iets wat ze volgens mij Jeff kwalijk nam
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Wat heeft hij gezegd?
David: Paaseieren.
Als de aanwijzing is, de token ligt op een koude plek.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
aangezien hij weer in de koelkast zoekt
denk ik dat hij wel een aanwijzing heeft gehad
dat dacht ik ook te zien vanmorgenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij ligt er een op het afwas plankje
Ik ook , en er werd ook op ingezoomdquote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik ook te zien vanmorgen
ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje: "Slopperdeslopperdeslob"
[ afbeelding ]
Te flauw
probleem isquote:Op maandag 10 februari 2025 11:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , en er werd ook op ingezoomd
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als de aanwijzing is, de token ligt op een koude plek.
Zou ik buiten gaan zoeken of bij het hart van Milena
Elsa was daar geweest en ik zag iets zwarts op dat afwasplankje liggenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
probleem is
er werd op van alles ingezoomd
Bij Pootje weet je het nooitquote:Op maandag 10 februari 2025 11:22 schreef greysbones het volgende:
heeft pootje er nu weer 1 dan
omdat die zo liep te schreeuwen?
Goeiequote:Op maandag 10 februari 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is wel vaker als de kleding-kast-lozen niet dat BB uniform maar een mix van verschillende BB kleren dragen
Sportkleding, pyjama, dat badjas ding, etc.
Sharice is toch met David S en Milena en Elsa hoeveel wil ze hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oei jolien ligt tegen jane aan. Mag dat wel van sharice
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef C.A.I het volgende:
De 3e kledingtoken zit onerin keanu zijn kast bij de schoenen
Ja, Milena is niet blind.......quote:Op maandag 10 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
Milena tegen Sharice: Kijk eens.. naar de zetel.
Ze kleuren goed bij elkaarquote:Op maandag 10 februari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Milena en Sharice kunnen, kunnen deze 3 beter
Oh anderen mogen vast niet doen wat die twee de hele tijd doen.moet je die blikken zien van sharice net.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
Milena tegen Sharice: Kijk eens.. naar de zetel.
Kon de rest niet verstaan door het gefluister en gespetter in de panquote:
Allebei. Heel zure gezichten. Jane mag niet met jolien zitten. Vertelde jolien ook al tegen jordy dat ze dat niet leuk vinden als die gaan bondennquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |