Ze heeft geen ongelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef engine het volgende:
Eva zegt dat Jordy zijn voorspellingen nooit uit komen
die van Eva ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef engine het volgende:
Eva zegt dat Jordy zijn voorspellingen nooit uit komen
idd, iedereen gaat gewoon door waar die mee bezig was en er gebeurt helemaal niks.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een vage BB omroepding was dat net trouwens : 'Doe je uniform aan'
Nou wil geen oude koeien uit de sloot halen maar hij had in 1 ding wel gelijk..... met het macht spelletje...kwam precies uit.quote:
ze krijgen vast een aanwijzingquote:Op maandag 10 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
2 tokens gevonden dus ... BB is er klaar mee.
Zou dat "uniform" een hint zijn?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
2 tokens gevonden dus ... BB is er klaar mee.
Je stijl van kleding is ook een stukje van wie je bent of wat je aan anderen wil laten zien dat je bent.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ER een heel ander programma is. En nogmaals ik snap dat je graag andere kleding aan wil na zoveel tijd is je beige broek en beige t shirt en groene jas .
Echt welquote:Op maandag 10 februari 2025 11:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Omdat ER een heel ander programma is. En nogmaals ik snap dat je graag andere kleding aan wil na zoveel tijd is je beige broek en beige t shirt en groene jas .
Dat was ik al weer vergeten.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
?quote:
Is wel vaker als de kleding-kast-lozen niet dat BB uniform maar een mix van verschillende BB kleren dragenquote:Op maandag 10 februari 2025 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Viel mij net ook op. Ongeveer dezelfde kleur als de bedrijfskleding van BB.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:15 schreef Jockari het volgende:
Heeft Sharice nu sterren genaaid op dat BB-vest ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |