Schuimpjesquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zijn die langwerpige koeken in die bus bij de keuken?
Ze zien er uit als koeken of reuze lange vingers
David Squote:Op maandag 10 februari 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien praten maar geen idee waar ze het over heeft ...
dat zou idd kunnen, ik zie op de foto nu naast de Taco's ook iets anders staan, ze hebben ook nog 20 pannenkoeken trouwensquote:Op maandag 10 februari 2025 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij speciale lange vingers voor de tiramisu
bij de extra dingen zat iets van tiramisu
Ja, deed ze ook al toen Jeffrey er nog was, alleen minder opzichtig ....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien smoezen met Jordy. Zit ook aan hem te plukken. Die gaat hem om haar vingers winden.
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over Sharice en David en dacht ik milena....
quote:
Er is niks, Jordy lult.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft iets opgevangen, maar dat vertelt ie na het programma wel![]()
Als Jolien nog even met 'm blijft zitten weten we het over een uurtje wel
Klopt maar hij had wel gelijk ivm David S. Die wilde Jolien en Jordy als laatste voor het nominatie spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef Kinga het volgende:
Als er IEMAND niet te vertrouwen is, is het jordy. Gadver, dit gelul, hij mag genomineerd worden en vertrekken.
Wat een vervelende vent is hetquote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy stoer praten. Hij lult maar wat gewoon om Jolien daar te laten zitten...
Hij wil zo graag speltactieken doornemen, maar jolien is niet de juiste persoon hiervoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Het werd jolien kwalijk genomen dat ze met jane optrok. Jordy zegt pas op vertel het je na programma wel. Dat slaat nergens op maak dan die opmerking niet.
Klopt want spel was met mattie en die heeft het verteld aan jordy en dacht keanu.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt maar hij had wel gelijk ivm David S. Die wilde Jolien en Jordy als laatste voor het nominatie spel.
Ook nog een optie ja.quote:
Misschien wel vervelend maar BB-waardig. Jeff was een heel ander kaliber en niet BB-waardig. Mijn mening.quote:
Dus zwaan kleef aan is zeker van haarzelf....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt bank met milena, sharice en hij erop. Durft hem aan. Dit zei sharice ook al maar dan andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |