Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef C.A.I het volgende:
De 3e kledingtoken zit onerin keanu zijn kast bij de schoenen
Als dat zo belangrijk is geven ze hun eigen token maar afquote:Op maandag 10 februari 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ik hoop dat de twee Davids en Charice en meer dan gaan zeggen dat de token voor Elsa is. Klaar. Punt!
ze zoemen overal op inquote:Op maandag 10 februari 2025 10:11 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Omat ze deze telkens in beeld nemen goed opletten
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Jammer , ik gun Milena wel een nominatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Werd dus gezegd een donkergrijze trui ook verkleurd. Lag voor de wasmachine als berg alles gepakt.en erin gedrukt.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy maar weer eens het wasverhaal vertellen. Hij kan ook niet goed loslaten.
Ik erger me merk ik steeds meer aan Sharice......dat is echt een wolf in schaapskleding....maar ja met haar lengte zal ze zeker het bal spel halen....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Jammer , ik gun Milena wel een nominatie
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
misschien kan BB Jordy uitleggen dat er een liedje is
genaamd
Let it go
kan hij als motto gaan gebruiken
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy maar weer eens het wasverhaal vertellen. Hij kan ook niet goed loslaten.
Bij haar voel ik me ook dubbel over , aan de ene kant zegt ze zinnige dingen maar gisteren heeft ze geen moer gedaan en dat viel me wel tegen..quote:Op maandag 10 februari 2025 10:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik erger me merk ik steeds meer aan Sharice......dat is echt een wolf in schaapskleding....maar ja met haar lengte zal ze zeker het bal spel halen....
ik garandeer jequote:Op maandag 10 februari 2025 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo jammer dat er geen spiegels daar zijn, konden ze er zelf eens in kijken.
charisa heeft het aan elsa verteldquote:Op maandag 10 februari 2025 10:19 schreef zodeju het volgende:
Oh Pootje heeft het aan Elsa vertelt denk ik....
Taco'squote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zijn die langwerpige koeken in die bus bij de keuken?
Ze zien er uit als koeken of reuze lange vingers
volgens mij speciale lange vingers voor de tiramisuquote:Op maandag 10 februari 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zijn die langwerpige koeken in die bus bij de keuken?
Ze zien er uit als koeken of reuze lange vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |