elsa heeft toch al een keer een kledingtoken weggegeven?quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoor Eva dan ik wil dat ding hebben, vergeet ze even dat ze als laatste binnen is gekomen!,,!!!!
Volgens mijn meer wachtende voor je trut en Elsa heeft er echt wel meer echt op
Uhhhhquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JANE .. JE MOET EEN ZESJE MAKEN!!!
meine liebe gutequote:
Daarom heeft ze er nu geen recht meer op? Dat was in begin van BBquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
elsa heeft toch al een keer een kledingtoken weggegeven?
Ohhhhh als dat gezegd is dan zou het wel zo wezen natuurlijk hahaha hope soquote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
maar zelfs als eva dat ding vindt, geldt dan niet dat BB heeft gezegd dat de twee davids mochten bepalen wie het derde token krijgt?
Neequote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
maar zelfs als eva dat ding vindt, geldt dan niet dat BB heeft gezegd dat de twee davids mochten bepalen wie het derde token krijgt?
Dat weet ik niet meer maar Elsa is wel een type die al snel zegt: ik hoef niet, neem jij maar" ook als ze het wel wil.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
elsa heeft toch al een keer een kledingtoken weggegeven?
Haar Duits is ook niet zo geweldig. Het was meer "tjoes" den "tjuus"quote:
quote:In het huis liggen 3 kledingkast tokens verstopt. Degene die deze vindt, mag deze houden, of aan een ander weggeven. Doe met deze informatie wat je wilt. Je mag het doorvertellen, of selectief doorvertellen, alleen aan je maatjes bijvoorbeeld, of aan helemaal niet. Dat is volledig aan jou.
een oostenrijks accentquote:Op maandag 10 februari 2025 10:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Haar Duits is ook niet zo geweldig. Het was meer "tjoes" den "tjuus"
Nee is niet gezegd , David mocht zelf kiezenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ohhhhh als dat gezegd is dan zou het wel zo wezen natuurlijk hahaha hope so
En ik hoop dat de twee Davids en Charice en meer dan gaan zeggen dat de token voor Elsa is. Klaar. Punt!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ohhhhh als dat gezegd is dan zou het wel zo wezen natuurlijk hahaha hope so
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |