Die denken vast: Wat een geluk dat we geen moeite hebben gedaan voor zo'n lullige prijs.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ze hadden kunnen verdienen, tuinmeubilair en eettafel en ontbijt.
Dus ze hadden nog even moeten doorzetten..voor het ontbijt was het klaar geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
tuinmeubilair , eettafel en ontbijtje
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus ze hadden nog even moeten doorzetten..voor het ontbijt was het klaar geweest
Nou eettafel en ontbijt.....komt er nog bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die denken vast: Wat een geluk dat we geen moeite hebben gedaan voor zo'n lullige prijs.
Zo idd!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker man, even laten weten wat ze missen nu om het erin te wrijven..
Materiaal was kut, maar de instelling van een groot deel van de groep was nog veel erger.
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Materiaal was kut, maar de instelling van een groot deel van de groep was nog veel erger.
Echt wel!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.
En dan had niemand zich aangesproken gevoeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Snap ik, gelukkig had niet iedereen daar last van.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.
Precies. Dat ontbijtje heeft hij er gewoon bij verzonnen omdat hij weet dat ze "voedselgemotiveerd" zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB kan ze van alles wijs maken ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |