Die denken vast: Wat een geluk dat we geen moeite hebben gedaan voor zo'n lullige prijs.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ze hadden kunnen verdienen, tuinmeubilair en eettafel en ontbijt.
Dus ze hadden nog even moeten doorzetten..voor het ontbijt was het klaar geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
tuinmeubilair , eettafel en ontbijtje
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus ze hadden nog even moeten doorzetten..voor het ontbijt was het klaar geweest
Nou eettafel en ontbijt.....komt er nog bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die denken vast: Wat een geluk dat we geen moeite hebben gedaan voor zo'n lullige prijs.
Zo idd!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Lekker man, even laten weten wat ze missen nu om het erin te wrijven..
Materiaal was kut, maar de instelling van een groot deel van de groep was nog veel erger.
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Materiaal was kut, maar de instelling van een groot deel van de groep was nog veel erger.
Echt wel!!quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.
En dan had niemand zich aangesproken gevoeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Snap ik, gelukkig had niet iedereen daar last van.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als ik met een kutzaag een houtblok had moeten doorzagen, dan was ik ook snel door mijn motivatie heen.
Precies. Dat ontbijtje heeft hij er gewoon bij verzonnen omdat hij weet dat ze "voedselgemotiveerd" zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 10:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB kan ze van alles wijs maken ....
Hahaha. Iddquote:Op maandag 10 februari 2025 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
Speciaal voor Jordy en Elsa
Bekijk deze YouTube-video
Is er iemand die buiten die drie nog geen kast hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje wil matthie ook wel inlichten omdat die ook de token wel aan Elsa wil geven.
David wil nIet dat matthie ingelicht wordt
Eva heeft hem ook nog nietquote:Op maandag 10 februari 2025 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er iemand die buiten die drie nog geen kast hebben.
Wat voor nut heeft het om het niet aan Mattie te vertellen.
Dat van die spaarkaart en zegels heb ik nog geen enkele keer mee gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er een spelletje om de spaarkaart vol te maken?![]()
[ afbeelding ]
Klopt, is in het begin van dit fragment .....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gister hier gelezen dat BB ergens in een of andere toespraak iets had gezegd over
hun slechte motivatie en gezeur over van alles ( of woorden van die strekking)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eentje krijgt een kast.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eva Elsa Wickey en Jane dus inderdaad eentje krijgt nog geen kast.
Volgens mij evenveel waarde als die papegaai.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat van die spaarkaart en zegels heb ik nog geen enkele keer mee gekregen.
En beide Davidsquote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Davids nemen hem zelf en elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel heeft m ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, was hun twee zelf vergeten.....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eentje krijgt een kast.
David en Pootje houden hun eigen token voor de kast en willen die andere aan Elsa geven als ze hem vinden
Ohja dus de beide davids nu wel een kast en Axel, Jane, Eva, Wicky en Elsa nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |