Handen af van Wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een dubbele eliminatie
was dat niet al eens met valentijn?
Wicky en ach doe eens gek Keanu
had al thuis moeten zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Milena - 10 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
David S heeft daar ook nog niet veel gedaan. Echte tegenvaller voor mij.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
david heeft het verteld aan pootje
en sharice en milena
die hebben het weer aan Elsa gezegd
pootje heeft beide tokens gevonden
de 3de moet nog
David heeft er zelf heel weinig voor gedaan
Nou meer omdat Eva heel de tijd zit te zeiken, net als Jeffrey... Jeffrey werd er ook op afgerekend toch???quote:Op maandag 10 februari 2025 11:47 schreef Verida het volgende:
Daar mag Eva best om balen vind ik![]()
Je kunt allerlei redenen hebben om je kast graag te willen, en inmiddels hoort ze gewoon bij de bewoners en hoeft niet meer afgerekend te worden op tijdstip van binnenkomst
Pootje en David zitten er ook korter in en daar hoor je niemand over![]()
Eva zal misschien iets leuks ingepakt hebben om op haar verjaardag te dragen.
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou meer omdat Eva heel de tijd zit te zeiken, net als Jeffrey... Jeffrey werd er ook op afgerekend toch???
is ook al door 3 mensen overhoop gehaaldquote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Voorraadkamer is geen logische plek aangezien deze regelmatig op slot zit..
jeffrey was wel een graadje erger vond ikquote:Op maandag 10 februari 2025 11:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou meer omdat Eva heel de tijd zit te zeiken, net als Jeffrey... Jeffrey werd er ook op afgerekend toch???
In een van zijn schoenen vermoed ikquote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef C.A.I het volgende:
De token ligt bij keano zijn kast in de buurt
quote:Op maandag 10 februari 2025 11:48 schreef Droopie het volgende:
Aadje praatgraag die Keanu hoor.
Na Jordy ga ik die lekker selectief haten.
Ik neig naar het plankje boven de afwasbak, maar je hebt wel een punt met de focus op Keanu zijn kast.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef C.A.I het volgende:
De token ligt bij keano zijn kast in de buurt
ja onderinquote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In een van zijn schoenen vermoed ik
Heeft Pootje al gezocht, was iets anders.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik neig naar het plankje boven de afwasbak, maar je hebt wel een punt met de focus op Keanu zijn kast.
Ik vind eva net zo erg.... Ze is bijna jarig dus wil haar kast..quote:Op maandag 10 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
jeffrey was wel een graadje erger vond ik
die gebruikte zelfs een soort van chantage richting BB
Een uur geleden was het nog : ligt altijd op een logische plekquote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef Jockari het volgende:
Eva is de filosoof van dienst: "soms zit het op een plek dat je niet verwacht"...
Het enige wat Eva MOET is op haar verjaardag thuis zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:50 schreef PunkieePie het volgende:
Eva MOETT hem hebben voor haar verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |