waarom?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
Die Davids hebben bij mij ook allebei afgedaan. Slappe zakken
en tegen anderenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa dekt zich vast in. Wat ik ook doe, iemand gaat niet blij zijn.
dat weet je toch niet, dit is wel misleidend voor als iemand het terug leest allemaalquote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
Elsa moest een keuze maken. Het is negatief voor degene die ze kiest en ze kiest Pootje
pssssst niet klappen hihi trust no bodyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yes, is je naam niet stieken C.I.A
Vaker posten hier
Zou me niks verbazen inderdaad.....quote:Op maandag 10 februari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Goh verrassend jordy genomineerd denk ik. Ze zegt iemand gaat niet blij zijn.
ik snap hem niet dan, nominatie?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:08 schreef Koos1958 het volgende:
Wie hem krijgt wie hem gegunt wordt. Ze verraadt al waarom het gaat.
regelmatig jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef Cupfighter het volgende:
Van Elsa krijg ik af en toe ook de schijt
Mag ze niet zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap hem niet dan, nominatie?
Ja dat dusquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
regelmatig ja
die gaat hier iets te goed op
keuzes maken
en dan grapjes over de keuzes
Het machtsgevoel dat zij iets weet wat een ander niet weet en de keus hebben over een ander is ook macht.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
regelmatig ja
die gaat hier iets te goed op
keuzes maken
en dan grapjes over de keuzes
haar stemgeluid is ietwat hardquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of staat die microfoon van Eva gewoon heel vaak harder dan die van de rest? Viel me gisteren ook op met dat vuurtje, steeds het hoogste woord, ook als ze zelf niet in beeld was.
Storend, ze praat meestal al op 0.4x afspeeeeelsnelhei-ei-ei-ei-d, dat volume maakt het er niet beter op.
Volgens mij is dat haar interne volumeknopquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of staat die microfoon van Eva gewoon heel vaak harder dan die van de rest? Viel me gisteren ook op met dat vuurtje, steeds het hoogste woord, ook als ze zelf niet in beeld was.
Storend, ze praat meestal al op 0.4x afspeeeeelsnelhei-ei-ei-ei-d, dat volume maakt het er niet beter op.
Ik ga er even op letten ik probeer Eva namelijk te blokken in mijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
die heeft zijn moment of fame nuquote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu drentelt bij de vending machine
Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
Aan wie heeft Keanu de token gegeven?
achterlijk wel dat hij in zijn kast lag. Niemand gaat daar kijken.
Hoop alleen niet dat ie zich nu de hele week gaat verontschuldigen bij de andere kledingkast-lozen..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft zijn moment of fame nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |