Tenzij het een verjaardagstaart is zie ik geen enkele reden waarom je verjaardag een goede reden zou zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kwam alleen achter dat zij hem moet hebben voor der verjaardag
Ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 10 februari 2025 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien onder 1 van die slippers?
Inderdaad, niet bepaald eerlijk ook. Anderen mogen daar niet eens inkomen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu heeft 'm .. zat toch in z'n kast... wel slechte plek
Bb gunt hem ook even de macht.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef Flow3r het volgende:
Keanu móest hem dus vinden want niemand anders gaat in zijn kast zitten zoeken
Alleen hij heeft er niks aan....aan wie geeft hij hem of geeft hij hem aan niemand. Of toch aan Eva....met ik moet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef mazaru het volgende:
Partijdige plaats voor een token. Had hem dan gelijk aan Keanu gegeven
Andermans spullen zijn vanaf nu open speelveldquote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef Flow3r het volgende:
Zo heeft Keanu gedurende die weken ook "iets" gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:03 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk aan Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen hij heeft er niks aan....aan wie geeft hij hem of geeft hij hem aan niemand. Of toch aan Eva....met ik moet.
We krijgen zo nog de SL van 2 uur vanwege het spel.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
Nou dat was dan weer het lolletje van vandaag
ben ik ook benieuwd naar hoop niet aan Evaquote:
Ik zit al bij de meiden in de Junglequote:Op maandag 10 februari 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We krijgen zo nog de SL van 2 uur vanwege het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |