kwam alleen achter dat zij hem moet hebben voor der verjaardagquote:Op maandag 10 februari 2025 11:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Eva: is het heel evil als ik hem niet aan elsa geef? Toen werd het geluid weggedraaid.
Gisteren ging ze bij iedereen in achting omhoog. Maar dat duurde niet lang. Vandaag gaat ze onder het 0 puntquote:Op maandag 10 februari 2025 11:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Eva: is het heel evil als ik hem niet aan elsa geef? Toen werd het geluid weggedraaid.
ja zo goed zak is ze ook nog wel maar mag toch hopen dat ze dat niet doetquote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat Elsa 'm zo vindt en het token aan Eva geeft...
ja das logisch maar regel is het nietquote:
als ze dat doetquote:Op maandag 10 februari 2025 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zo goed zak is ze ook nog wel maar mag toch hopen dat ze dat niet doet
Denk het regelement ....kan me er wat bij voorstellen normaal hebben ze natuurlijk een kledingkast op slot maar als dat niet kan of doen dan moeten ze uit andermans kast blijven. ook ivm sieraden of andere dingen die je daar opbergt.quote:
Belachelijke reden. Er zijn meer mensen die jarig zijn geweest en geen kleding kast hadden. Dus ze moet niet zeuren. Ze kan het toch niet vieren.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kwam alleen achter dat zij hem moet hebben voor der verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |