Ja dat dusquote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
regelmatig ja
die gaat hier iets te goed op
keuzes maken
en dan grapjes over de keuzes
Het machtsgevoel dat zij iets weet wat een ander niet weet en de keus hebben over een ander is ook macht.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
regelmatig ja
die gaat hier iets te goed op
keuzes maken
en dan grapjes over de keuzes
haar stemgeluid is ietwat hardquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of staat die microfoon van Eva gewoon heel vaak harder dan die van de rest? Viel me gisteren ook op met dat vuurtje, steeds het hoogste woord, ook als ze zelf niet in beeld was.
Storend, ze praat meestal al op 0.4x afspeeeeelsnelhei-ei-ei-ei-d, dat volume maakt het er niet beter op.
Volgens mij is dat haar interne volumeknopquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ligt het aan mij of staat die microfoon van Eva gewoon heel vaak harder dan die van de rest? Viel me gisteren ook op met dat vuurtje, steeds het hoogste woord, ook als ze zelf niet in beeld was.
Storend, ze praat meestal al op 0.4x afspeeeeelsnelhei-ei-ei-ei-d, dat volume maakt het er niet beter op.
Ik ga er even op letten ik probeer Eva namelijk te blokken in mijn hoofdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
die heeft zijn moment of fame nuquote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu drentelt bij de vending machine
Elsaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
Aan wie heeft Keanu de token gegeven?
achterlijk wel dat hij in zijn kast lag. Niemand gaat daar kijken.
Hoop alleen niet dat ie zich nu de hele week gaat verontschuldigen bij de andere kledingkast-lozen..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft zijn moment of fame nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |