Zou anders iemand anders gehad hebben. Maar ze overdrijft zo. We weten dat ze jordy verafschuwd. Gister zelf nog gezegd. Laat ze maar hem nomineren tegen over wicky. Stuurt ze haar eigen "bestie" eruit.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elsie krijgt teveel macht van BB.
Ze is niet voor niks Elsa, Game Captain, Chef van de Big Brother Games...quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elsie krijgt teveel macht van BB.
Inderdaad. geeft zelfs een veilig gevoel dat als er wat ernstig is ze ook naar de zogenaamde 2e ouders kunnen gaan en zich veilig voelen bij hun.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ouders van mijn beste vriendin waren mijn 2de vader en moeder
daar hebben mijn ouders nooit een probleem mee gehad
en zo zal ik er geen probleem mee hebben als mijn kinderen dat hebben
echt slecht jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Even wachten tot ze haar shirt uittrekt en dan zogenaamd snel van beeld wisselen
Een jaar geleden al ingewerkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks Elsa, Game Captain, Chef van de Big Brother Games...
Ik denk dat Wicky wel van Jordy wintquote:Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou anders iemand anders gehad hebben. Maar ze overdrijft zo. We weten dat ze jordy verafschuwd. Gister zelf nog gezegd. Laat ze maar hem nomineren tegen over wicky. Stuurt ze haar eigen "bestie" eruit.
ja want heb ook even terug gekeken toen hij hem gegeven had kwam ze niet meer in beeld, maar dit zegt ook al genoegquote:Op maandag 10 februari 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen Keanu nog aan het drentelen was
[ afbeelding ]
Gaat niet altijd alleen maar over games die macht. Anders was Jane niet bij hun gaan slapen en Sharice weg van Milena ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks Elsa, Game Captain, Chef van de Big Brother Games...
Met de oude BB's was het douchen zonder deuren.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Even wachten tot ze haar shirt uittrekt en dan zogenaamd snel van beeld wisselen
Hij heeft gister een goede beurt gemaakt.....quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Wicky wel van Jordy wint
Ik vind het echt een ere titel voor ons. Maar zei al ben misschien apart erin. Zou er niets aan kunnen veranderen als ze iemand papa zouden noemen. Maar komt denk ook omdat we.een hele close band hebben in ons gezin.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ouders van mijn beste vriendin waren mijn 2de vader en moeder
daar hebben mijn ouders nooit een probleem mee gehad
en zo zal ik er geen probleem mee hebben als mijn kinderen dat hebben
hij zegt 2de vader dus niet vader tochquote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt haar zijn Surinaamse moeder en David zijn 2e vader. Ik zou wel apart zijn maar zou het zelf niet zo leuk vinden als mijn kinderen iemand anders als vader benoemen. Is voor mij een erenaam net zoals opa.
misschien als ze lief is een grijs plastiek zelf made jurkje met een mooie bloem uit kunst collectie van pootjequote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
BB gunt Eva vast wel een jurkje voor haar verjaardag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |