Ja ik vind dit echt slecht van BBquote:Op zondag 9 februari 2025 19:56 schreef Kinga het volgende:
BB had ze vanmiddag op zijn minst een paar extra, fatsoenlijke zagen kunnen geven.
misschien zijn ze wel gejat door de late night snack boysquote:Op zondag 9 februari 2025 19:56 schreef Kinga het volgende:
BB had ze vanmiddag op zijn minst een paar extra, fatsoenlijke zagen kunnen geven.
Dat zegt genoeg over de persoon. Succes met het vinden van een baan. Ik zou zo iemand in ieder geval nooit aannemen.quote:
dat weet ik wel zeker, hier win je de oorlog niet meequote:Op zondag 9 februari 2025 19:58 schreef Kinga het volgende:
GVD, die lui die de piramides neergezet hebben, hadden nog beter materiaal waarschijnlijk
Ik vind Eva en Jane echte bikkels bij deze opdracht.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:58 schreef Tascha071 het volgende:
Wat me echt verast is dat eva zich zo voegt in dit vuur aan houden team! Ik kan niet tegen haar stem maar dit siert haar wel ze stijgt bij mij echt n paar punten (nog niet alles bij gelezen hoor)
Bikkel, ze is bij veel van ons gestegen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:58 schreef Tascha071 het volgende:
Wat me echt verast is dat eva zich zo voegt in dit vuur aan houden team! Ik kan niet tegen haar stem maar dit siert haar wel ze stijgt bij mij echt n paar punten (nog niet alles bij gelezen hoor)
Jeff heeft veel gepakt blijkt nu. En die popcorn hoort ook niet vind ik. Maar zie ook mensen als ze koken veel proeven. Jordy vind het eten wel lekker.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:58 schreef Snensie het volgende:
Maar Matt ook met zijn stiekem vla pakken. Die is minstens net zo erg als Jeff.
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:01 schreef Kinga het volgende:
Hey, ik zie 2 rode zagen, hebben ze er 1 bijgekregen?
Het ergste vond ik bij die krat bananen, terwijl hij net deed of hij de krat voor hun wilde dragen, propte hij onderweg snel een hele banaan in zijn muil.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff heeft veel gepakt blijkt nu. En die popcorn hoort ook niet vind ik. Maar zie ook mensen als ze koken veel proeven. Jordy vind het eten wel lekker.
Opdracht is al vaker niet geluktquote:Op zondag 9 februari 2025 20:04 schreef Hoempah het volgende:
Duidelijk al een paar keer uit geweest alleen gloeiende kooltjes
De vraag is !! wanneer is het uit, want die kooltjes blijven meestal wel ff smeulen en dan is er makkelijk weer vuur te makenquote:
Vooral als de opdracht stopt gezegd wordt dat het mislukt isquote:Op zondag 9 februari 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opdracht is al vaker niet gelukt
Maakt BB niet uit
Geeft leuke streams en tv
Die is echt tussen dood en scheindoodquote:Op zondag 9 februari 2025 20:06 schreef zodeju het volgende:
Sharice doet ook erg haar best om het vuur aan te houden......
En dat de opdracht al meerdere keren mislukt isquote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat we wel kunnen concluderen dat de opdracht nog wel een nachtje door zal gaan nu ze nog een zaag erbij hebben gekregen
Ja echt welquote:Op zondag 9 februari 2025 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat de opdracht al meerdere keren mislukt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge DavidP - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Jordy - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Axel vraagt hoe ze het nou met de shifts gaan doen, waarop Pootje antwoordt, die zijn er niet, we moeten continue zagen met 3 man
ZO lekker no nonsense die man.![]()
Terwijl ik Sharice buiten net hoor zeggen: Milena gaat zo komen, hoor. Milena gaat sowieso komenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
Milena gaat slapen. Ja tuurlijk, het is al 8 uur geweest en ze heeft hard gewerkt vandaag![]()
Voordat het 9 uur is ligt meer dan de helft al in bedIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die ligt al een poosje hoor..Is er direct na afwas tussenuit gesneaktquote:Op zondag 9 februari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
Milena gaat slapen. Ja tuurlijk, het is al 8 uur geweest en ze heeft hard gewerkt vandaag![]()
Weet het ook niet hoor.... ze zeggen als ze hoge vlammetjes hebben is het binnen 30seconde weer uit omdat vanbinnen het hout nog nat is.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom blazen als je vlammen heb, laat het dan eens branden![]()
Gewoon triest eigenlijk dat deze groep niet eens in staat is een fatsoenlijke taakverdeling te maken voor zo'n simpele opdracht.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef Kinga het volgende:
Axel vraagt hoe ze het nou met de shifts gaan doen, waarop Pootje antwoordt, die zijn er niet, we moeten continue zagen met 3 man
ZO lekker no nonsense die man.
edit: Ja hout is nat, zaag is kut, maar dan nog, kennelijk hebben sommigen er geen probleem mee er toch wat mee te kunnen.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Oh, en nu kan Sharice niet naast haar gaan liggen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
Die ligt er altijd als eerste in. Voegt niets maar dan ook helemaal niets toe dat mens. Ja ergernis.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
![]()
Gisteren lagen er al acht man om half 9 in bed. Maar ik las hier dat dat heel logisch was als je 2 uur bij het vuur moet zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:12 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die ligt er altijd als eerste in. Voegt niets maar dan ook helemaal niets toe dat mens. Ja ergernis.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Sharice heeft nu al een keer of 3 gezegd: Milena gaat komen, hoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, en nu kan Sharice niet naast haar gaan liggen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Of Milena daar ook zo over denkt, is maar de vraag....![]()
Ja, maar misschien zijn die knettergek....als je weet hoelang ze nog moeten en het lukt niet en alles is voor niks geweest.....rugpijn handenblaren snor en gezicht gebrand.....en noem maar op.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon triest eigenlijk dat deze groep niet eens in staat is een fatsoenlijke taakverdeling te maken voor zo'n simpele opdracht.
edit: Ja hout is nat, zaag is kut, maar dan nog, kennelijk hebben sommigen er geen probleem mee er toch wat mee te kunnen.![]()
ja gaat lekker allemaalquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Die screenshot gaf een verkeerd beeld. Pootje zat geknield naast het vuur, te blazen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze moeten toch met z'n tweeën zitten?![]()
Pootje zit rechts, zie amper zitten in de struikenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze moeten toch met z'n tweeën zitten?
It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Ja, maar misschien ligt Pootje verstopt achter dat kistje. Ik dacht van niet, maar zou kunnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze moeten toch met z'n tweeën zitten?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik hoop dat Elsa als team captain twee bewoners moet aanwijzen die het minst hebben gepresteerd tijdens deze vuurschaal opdracht, die dan ook een nominatie spel moeten spelen.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG![]()
Hey, het is net een wedstrijd waarmee je iets kan winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn die knettergek....als je weet hoelang ze nog moeten en het lukt niet en alles is voor niks geweest.....rugpijn handenblaren snor en gezicht gebrand.....en noem maar op.
Als je met 5 man gaat voetballen ipv 11 heb je ook veel meer spierpijn de volgende dag.
Maar TeamTuin zal ook in Belgie respect afgedwongen hebben vandaag.Hell To The Liars![]()
Ja, geef haar nog meer macht.....en dat laat ze niet meer los.....dat zie je met koken wat 1weekje zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop dat Elsa als team captain twee bewoners moet aanwijzen die het minst hebben gepresteerd tijdens deze vuurschaal opdracht, die dan ook een nominatie spel moeten spelen.![]()
Wicky roept dat al de hele dagquote:Op zondag 9 februari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor al een Ik Kapereejjj![]()
Pootje?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Milena kwam zag en overwon. Nu ja, kwam, pakte een kistje en schuifelde lamlendig met kistje weer naar binnen. Ah, daar is ze weer!![]()
Voor mij is er geen Belgen en Nederlanders....alleen verdomd slecht te verstaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey, het is net een wedstrijd waarmee je iets kan winnen.
Als je met 5 man gaat voetballen ipv 11 heb je ook veel meer spierpijn de volgende dag.
Maar TeamTuin zal ook in Belgie respect afgedwongen hebben vandaag.![]()
Keanu zou in zijn onderbroek naar de basketbal rennen.
Als zijn kuif naar voren zit tenminste.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Als zijn kuif naar voren zit tenminste.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Jordy heeft het al opgegeven: "Weet je...als het vuur toch de nacht niet gaat halen.."En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ugh Milena. Kwaad omdat Pootje niet meteen zijn plaats afstaat, heeft ze helemaal speciaal haar pijama uit gedaan en zich terug moeten aankleden en nu blijkt dat het niet nodig is dat ze iemand moet vervangen?
Pootje druipt maar af en nu zit Milena toe te kijken.... hoe het vuur zo meteen finaal uitgaat, denk ik.
Dit komt niet goed zo![]()
Ik moet zo lachen om Wicky als die aan het tikken is. Hij legt die blokjes overdwars op die bijl en snapt niet dat het veel makkelijker gaat als je het op de nerf splitquote:Op zondag 9 februari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Als zijn kuif naar voren zit tenminste.![]()
Nee die gaat niet in actie komen hoor..quote:Op zondag 9 februari 2025 20:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ugh Milena. Kwaad omdat Pootje niet meteen zijn plaats afstaat, heeft ze helemaal speciaal haar pijama uit gedaan en zich terug moeten aankleden en nu blijkt dat het niet nodig is dat ze iemand moet vervangen?
Pootje druipt maar af en nu zit Milena toe te kijken.... hoe het vuur zo meteen finaal uitgaat, denk ik.
Dit komt niet goed zo![]()
En nog eens roepen dat ze niet voor niets uit bed gekomen is, terwijl ze nog steeds niet bewogen heeft.![]()
Helemaal moe gestredenquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die gaat ook echt niet blazen hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
En nog eens roepen dat ze niet voor niets uit bed gekomen is, terwijl ze nog steeds niet bewogen heeft.![]()
![]()
![]()
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"quote:Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef engine het volgende:
Jordy heeft het al opgegeven: "Weet je...als het vuur toch de nacht niet gaat halen.."![]()
![]()
Milena en Sharice samen bij het vuur? Dan denk ik dat het zo klaar is.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Prinsesje Jolien maakt nog een snackje
Nouja of ze met die brief van z'n moeder zoveel verder komen weet ik ook nietquote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"
Blazen krengquote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die gaat ook echt niet blazen hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja of ze met die brief van z'n moeder zoveel verder komen weet ik ook niet![]()
Daar ging de koffie![]()
Die zit in BB alleen maar voor de show. Vind niks aan dat kind..Alleen maar, weet niet, kan me niet schelen, maakt me niet uit blablablaquote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
Valt me van afgelopen nacht mee, maar hoorde dat hun alle aanmaakhoutjes hadden gebruikt en niks meer voor de volgende setjes....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
Milena en Sharice samen bij het vuur? Dan denk ik dat het zo klaar is.![]()
Ja precies. Pootje wou nog wel blijven, maar Milena was boos omdat ze speciaal uit haar bed gekomen was, dus stond Pootje zijn plaats af. Om dan toe te zien hoe Milena beetje zit toe te kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
Milena en Sharice samen bij het vuur? Dan denk ik dat het zo klaar is.![]()
.....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de
postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"
.![]()
Het gemak dient de luie mensquote:Op zondag 9 februari 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me van afgelopen nacht mee, maar hoorde dat hun alle aanmaakhoutjes hadden gebruikt en niks meer voor de volgende setjes....
Ja, vorige nacht was het makkelijk voor iedereen. Beetje kijken en af en toe een droog houtje opleggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me van afgelopen nacht mee, maar hoorde dat hun alle aanmaakhoutjes hadden gebruikt en niks meer voor de volgende setjes....![]()
Ja dit dussssssssquote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om Wicky als die aan het tikken is. Hij legt die blokjes overdwars op die bijl en snapt niet dat het veel makkelijker gaat als je het op de nerf split![]()
[ afbeelding ]![]()
Helaas is dat goed voor maar 2 minuten vuur. Het is ook zonde voor alle die tijd die stagiaires erin hebben gestoken om teksten over te schrijven vanuit chatgpt.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"![]()
Misschien moet ze vannacht er weer uit.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
Yes axel! Duidelijke taal tegen Milena. Maar die gaat daar zo enorm over zagen. Ga dan echt zagen milena![]()
Niet lullig bedoeld van Axel, maar er moet gestreden worden om het vuur aan te houden en Milena zit maar wat te zitten![]()
Hier gaat ze sowieso over zeiken later.![]()
Dat was een korte shift...quote:Op zondag 9 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
Milena en Sharice gaan alweer stoppen.....![]()
![]()
Eva en Axel willen met de vuurdames wisselen. Milena is niet blij, ze is niet voor niks opgestaan. Ze krijgt de suggestie hout kleiner te maken. Axel zegt dat ze het niet lullig bedoelen, maar ze zien dat ze maar een beetje 'zitten zitten' en om het vuurtje aan te houden moet er wel echt gestreden worden.
Milena staat op en gaat naar binnen.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Zelfs bakvisjes zien daar niks inquote:Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef Kinga het volgende:
Maar even he, Jordy verheugt zich zo op wat kaartjes... zouden bakvisjes daar iets naar sturen?![]()
Weggestuurdquote:Op zondag 9 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
Ze hebben gelijk, ze zat daar maar wat te staren
![]()
Valt me wel op dat iedereen het beter denkt te weten met dat vuur...geen een luistert naar de ander en gaat zijn eigen weg.![]()
Ze is weggestuurd axel en Eva ze zat maar te zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
Milena alweer klaar met haar shift?
[ afbeelding ]![]()
Goed zo Axelquote:Op zondag 9 februari 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Eva en Axel willen met de vuurdames wisselen. Milena is niet blij, ze is niet voor niks opgestaan. Ze krijgt de suggestie hout kleiner te maken. Axel zegt dat ze het niet lullig bedoelen, maar ze zien dat ze maar een beetje 'zitten zitten' en om het vuurtje aan te houden moet er wel echt gestreden worden.
Milena staat op en gaat naar binnen.![]()
Slim. Dat vuur was uitgegaan bij die 2quote:Op zondag 9 februari 2025 20:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze is weggestuurd axel en Eva ze zat maar te zittenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op verzoek van axel en eva omdat ze het niet goed dedenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
![]()
Live is life
oh lol, ik was even 5 minuten uit de kamer gegaan. En Milena en Sharice zijn alweer vervangen?
Ze zaten er net!
Maar met Axel en Eva zal het wel nog even blijven duren![]()
We gaan door!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
BB even meededelen: nu opgeven iedereen zijn kast inleveren, nog 24 uur door en jullie hebben de keuken ...
.![]()
Die kunnen nu zeggen we zijn weggestuurd......quote:Op zondag 9 februari 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Het is wel typerend dat de boudoir club het nu laat afweten![]()
Ik vind dit echt zo goed van ze. Ook Jordy stijgt nu bij mij. Zo lang heb ik hem nog niet zien zagen. Hij heeft het er echt zwaar mee maar blijft doorgaang![]()
Eva is de hele dag al bezig, die 2 hebben nog geen reet gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 20:40 schreef zodeju het volgende:
Nou Eva wil ook stoppen....lekker als je eerst iemand wegstuurd.![]()
Dit is ook een belachelijke opdracht van BB en dan met een aantal mensen die liever lui dan moe zijn![]()
WaardeloosMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoeveelste keer is het dat Keanu eet vandaag?
Die heeft vanmorgen ook al 2 keer gegeten.Hell To The Liars![]()
Vanmorgen en vanmiddag maar axel heeft echt uren gezaagdquote:Op zondag 9 februari 2025 20:41 schreef Tascha071 het volgende:
Ik vind dit echt zo goed van ze. Ook Jordy stijgt nu bij mij. Zo lang heb ik hem nog niet zien zagen. Hij heeft het er echt zwaar mee maar blijft doorgaang![]()
Hij is zo grappig.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om Wicky als die aan het tikken is. Hij legt die blokjes overdwars op die bijl en snapt niet dat het veel makkelijker gaat als je het op de nerf split![]()
[ afbeelding ]![]()
Milena en Sharice hadden het er net over in de keuken tegen David, Ik verstond alleen 'strijden' en nog wat gemurmel. Ze maken teveel herrie tijdens het bakken.![]()
Je krijgt honger van al dat wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef Droopie het volgende:
Die heeft vanmorgen ook al 2 keer gegeten.
Mooie bank voor vrijdagquote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgedaan: Mattheus, Keanu, Milena, Wicky en Sharice ....![]()
Ja, dat is zo....heb het er over dat ze twee wegsturen en er eigenlijk al meteen spijt van hebben.... Dit kan je niet volhouden wapperen hoog vuurtje bijna uit.....volhouden wapperen hoog vuurt bijna uit......quote:Op zondag 9 februari 2025 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eva is de hele dag al bezig, die 2 hebben nog geen reet gedaan![]()
Die mag van mij als eerste weg, wat een loser is dat .....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef Droopie het volgende:
Die heeft vanmorgen ook al 2 keer gegeten.![]()
![]()
.![]()
Helemaal eensquote:Op zondag 9 februari 2025 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die mag van mij als eerste weg, wat een loser is dat .....![]()
![]()
![]()
Nee joh, is goed voor hun karakter!quote:Op zondag 9 februari 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Dit is ook een belachelijke opdracht van BB en dan met een aantal mensen die liever lui dan moe zijn![]()
Waardeloos![]()
![]()
Mogen er alleen liefdes briefjes gestuurd worden voor Valentijn.
Of ook gewoon een rotte vis brief.Hell To The Liars![]()
Eva met een grafstem: Er zijn letterlijk nog maar 2 mensen die dit leuk vinden
Negatieve jankbalquote:Op zondag 9 februari 2025 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die mag van mij als eerste weg, wat een loser is dat .....![]()
![]()
![]()
Praat iedereen in een depressie![]()
![]()
Ze denkt: ik stook al genoeg hier in het huis.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
WeggestuurdZe hebben gelijk, ze zat daar maar wat te staren
![]()
Gosh wat nu met KLara.......quote:Op zondag 9 februari 2025 20:44 schreef mazaru het volgende:
Eva met een grafstem: Er zijn letterlijk nog maar 2 mensen die dit leuk vinden![]()
Eva: Ik zeg letterlijk... dat is geen doen! Dat is letterlijk geen doen...
Zou ze een nieuw woord geleerd hebben?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geef ze dan goed gereedschap . dus er zijn mensen die hun stinkende best hebben gedaan/doen en ze allemaal kapotquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij wilt niet opgevenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Negatieve jankbal![]()
Praat iedereen in een depressie
Hell To The Liars![]()
Even lekker klagen rond het vuurtjedat werkt verbindend.
Mee eens maar het laat ons ook zien wie er nu echt door de mand vallenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Waardeloos![]()
Kaf van het Koren scheiden..En het werktquote:Op zondag 9 februari 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
WaardeloosHet is mij helemaal duidelijk wie de doorzetters zijn, en dat zijn er maar bitter weinig
![]()
Dan doet Jane het slimmer onder de kussens. Gewoon je mond houden er rustig ervan af stappen als je niet bij het vuur hoeft te zitten.![]()
Och Milena interesseert het weer niks. Zij mij ook niet dus zal ze nooit een stem van mij krijgen. Ga gewoon naar huis als niks je interesseert.![]()
"Dus wil je ook aan big brother meedoen? Geef je nu op voor volgend jaar...lachen"En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Echt ik lig dubbel om Axel. Wil je ook meedoen met big brother. Geef je dan op voor volgend jaar. En blaast weer in het vuur![]()
Axel ziet overal de fun van in. Wat moet je dan nog meer doen in zo'n huis? De hele dag op je bed liggen? Rondjes lopen van 2 vierkante meter? Ik snap dat je blij bent als je eindelijk eens een opdracht hebt, ook al is het een lastige.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Jane ligt bij de verwarming, Eva haalt de blokjes hout ervan af en vraagt of de keuken nog een koffie wil maken, voor Jane.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Vindt dat nogal meevallen.....er zijn toch heleboel die waarschijnlijk al aan de vier shiften zitten en er zijn een boel dan aan het zagen zijn. En dan bedoel ik lange shiften van een paar uur per keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kaf van het Koren scheiden..En het werktHet is mij helemaal duidelijk wie de doorzetters zijn, en dat zijn er maar bitter weinig
![]()
Er naar kijken, of het moeten doen is een verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:44 schreef mazaru het volgende:
Eva met een grafstem: Er zijn letterlijk nog maar 2 mensen die dit leuk vinden
Snap haar wel.![]()
Als ze nou is gewoon wat dikke blokken maken en die erop gooien. Dan blijft het langer branden. Scheelt een hoop geblaas enzo.
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.![]()
Wel mooi dat als ze eens echt gewerkt hebben best even een dutje mogen doenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jane ligt bij de verwarming, Eva haalt de blokjes hout ervan af en vraagt of de keuken nog een koffie wil maken, voor Jane.
Vraagje, wat is er veranderd met vannacht? Toen het vuur lekker brandde zonder gedoe.
Was dat ander hout dan nu?Hell To The Liars![]()
Het hout is te nat om dit te doen kennelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze nou is gewoon wat dikke blokken maken en die erop gooien. Dan blijft het langer branden. Scheelt een hoop geblaas enzo.
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.![]()
Wicky is lucifers aan het makenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Eva vraagt zich af of ze wisten hoe heftig dit zou zijn
Nou Eva alle spellen zijn getest dus deze vast ook![]()
![]()
Dikke stukken werkt niet, het hout is nat.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Zij moest ook voor 2 werken want Sharice zat er als een zombie bij terwijl Jane haast de moord stak door het blazen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wel mooi dat als ze eens echt gewerkt hebben best even een dutje mogen doenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, is niet snel maar constant......Dit is voor hem ook hard werken.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Wicky is al eeuwen stug bezig met aanmaakblokjes splijten!![]()
Dankzij de laatste aanmaakblokjes las ik hierquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat is er veranderd met vannacht? Toen het vuur lekker brandde zonder gedoe.
Was dat ander hout dan nu?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Dat was het hout wat klaarstond, droog dusquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Was dat ander hout dan nu?
It's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Het is te nat zeggen ze.....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ipv keanu even van elsa overneemt. Die blijft zagen.ze kunnen even een wigje tussen die kieren plaatsen. Dat die bouwhuis dat niet doen.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dankzij de laatste aanmaakblokjes las ik hier
Smile, it's free therapy.![]()
Axel: We gaan dit klaren! We gaan dit doen! We doen dit voor elkaar! 1 team 1 taak
Wat het droge hout wat als aanmaakblokken diende. Tenminste dat dacht ik te horen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Was dat ander hout dan nu?![]()
Je bent toch niet oprecht verbaasd hè?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Het is wel typerend dat de boudoir club het nu laat afweten"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG![]()
Ik was verbaasd over Eva die zo dapper meehielp. Maar nu laat ze weer zien waarom het niks vind.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je bent toch niet oprecht verbaasd hè?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.Ik heb het over blokjes van 10 bij 10 cm ofzo. Laat ze drogen in de schaal naast het vuurtje. Schuif het steeds dichterbij en het brand vanzelf. Het geeft wel rook. Maar dat geblaas ookquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dikke stukken werkt niet, het hout is nat.![]()
![]()
Het is een bevestiging hoe ik over dat clubje denkquote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je bent toch niet oprecht verbaasd hè?![]()
Wie zitten er allemaal in het boudoir clubquote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haha goeiequote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee joh, die zit er gewoon even doorheen. Die moet even opgepept worden door het team en dat lukt best aardig met Axel en Pootjequote:
IG![]()
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mededeling dat ze allemaal verplicht mee moeten werken.
OF er staat opeens een bak met nieuw hout
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets gemist denk ik, heb ze niet allemaal kompleet helaas .....![]()
Basketball challenge Axel - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge DavidP - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Jordy - 9 februari 2025.Ga stuk om pootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri![]()
Ze drogen het zelfs op de verwarming binnen en idd stukjes bij de schaal, maar het moeten volgens de kenners dunne houtjes zijn want anders binnenin te nat.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.
[..]
Ik heb het over blokjes van 10 bij 10 cm ofzo. Laat ze drogen in de schaal naast het vuurtje. Schuif het steeds dichterbij en het brand vanzelf. Het geeft wel rook. Maar dat geblaas ookIt's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Beeld
op 1 toch gewoon nog in de tuin bezig
op 2 krijgt sharice de haren gewassen door bff milenaSmile, it's free therapy.![]()
Milena, Sharice,Matt,Keanuquote:Op zondag 9 februari 2025 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in het boudoir club![]()
Sharice en Milena gaan dus niet meer meedoen. Het haar van Sharice wordt nu gewassen, die komt niet meer buiten bij die rook
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 februari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat zijn basketbal ding komt als hij net in bed ligt![]()
Je bent überhaupt niet wijs als je aan een RLS meedoetquote:Op zondag 9 februari 2025 20:47 schreef engine het volgende:
"Dus wil je ook aan big brother meedoen? Geef je nu op voor volgend jaar...lachen"
IG![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:58 schreef Hznootje het volgende:
Oh god de zielzuiger staat ook weer buiten… Daar gaat de energie![]()
![]()
![]()
neee ik hoor hem
Die keldert naar beneden op mijn lijstjequote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
Sharice; ik steek geen vuur meer aan nie![]()
Dat ze ook pas na dik een dag een tweede normale zaag erbij krijgen![]()
jane: alles is gewoon echt kutSmile, it's free therapy.![]()
Waardeloos, hoor dit vaker, schijnt aan de browser te liggen ...quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en
weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri![]()
Heb helaas geen werkende oplossing, sorry ...
.![]()
Die gejat worden door de mensen die geen poot uitstekenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
en dan krijgen ze straks een poedelprijs een dozijn eieren of zoIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mattie, elsa en jordy ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef samanthal het volgende:
Jane, Wicky, Eva, Axel en de Davids laten zien wat strijden is. 2![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
prijs? once in lifetime experience![]()
niks geen prijs![]()
![]()
![]()
![]()
Geen sorry nodig, dacht al dat het aan mijn browser lag.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Waardeloos, hoor dit vaker, schijnt aan de browser te liggen ...![]()
Heb helaas geen werkende oplossing, sorry ...
Ik geniet nog steeds dus mijn dank blijft groot![]()
![]()
Dan mis je toch een hoop streams. Mattie doet ook gewoon mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mattie?
Doet erg weinig met zijn grote bek![]()
![]()
Voor geluid, rechtermuisknop op het plaatje, dan 'show all controls'
SL was om Jane ('Tarzan') wakker te maken, voor zover ik hier uit op kan maken
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ja de mooi boy uithangen met Keanu, ik zie andere streams blijkbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan mis je toch een hoop streams. Mattie doet ook gewoon mee.![]()
En niemand reageertquote:Op zondag 9 februari 2025 21:05 schreef kater1 het volgende:
Ah Milena zogenaamd grappig met pan water 'Ik heb water voor het vuur'.
Ik heb ook ff gekeken.. zonder bufferen en ik heb een internet aansluiing met 400Mbit .. misschien kan jou verbinding die streamsnelheid niet aan?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ga stuk om pootje![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri![]()
En op je telefoon?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor geluid, rechtermuisknop op het plaatje, dan 'show all controls'
SL was om Jane ('Tarzan') wakker te maken, voor zover ik hier uit op kan maken![]()
![]()
BB durft deze opdracht niet te laten mislukken denk ik. Ondanks dat ze meerdere keren gefaald hebbenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geen idee volgende week sluit kpn glasvezel aan misschien helpt datquote:Op zondag 9 februari 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken.. zonder bufferen en ik heb een internet aansluiing met 400Mbit .. misschien kan jou verbinding die streamsnelheid niet aan?![]()
Tuinstoelen als vervanging van die stammetjes die rond de tafel buiten stondenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
en dan krijgen ze straks een poedelprijs een dozijn eieren of zo![]()
![]()
Jordy is nu ook al een paar uur aan het zagenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb hetzelfde probleem qua bufferen en ik zit op een snelle glasvezel..quote:Op zondag 9 februari 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken.. zonder bufferen en ik heb een internet aansluiing met 400Mbit .. misschien kan jou verbinding die streamsnelheid niet aan?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Nou, wat je zagen noemt.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:14 schreef mazaru het volgende:
Jordy is nu ook al een paar uur aan het zagen![]()
Alsz nog een nacht door moeten, zullen ze toch echt meer blokken op dat inimievuurtje moeten gooien.. nat of niet, dat droogt vanzelf wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: