Het is nog niet echt gelukt....siroopachtigquote:Op zondag 9 februari 2025 18:28 schreef -river- het volgende:
Wat zal Axel gelukkig zijn met zijn kopje koffie.
Wel goed voor de darmen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe voedzaam zijn die drooggebakken maiscrackers, watergehakt en blikbonen eigenlijk?
Zijn maar een paar die continue zeuren: Jordy, Mattheus en Keanuquote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef -river- het volgende:
Volgend jaar dakloze/arme sloebers in het huis droppen. Die zijn overal tevreden mee en zeuren zeker niet om hun kast.
Die drie er snel uit dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn maar een paar die continue zeuren: Jordy, Mattheus en Keanu
Die crackers zijn overbodig .... maar klonken verleidelijk in de oren van Elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe voedzaam zijn die drooggebakken maiscrackers, watergehakt en blikbonen eigenlijk?
Zo moeilijk is koffie maken niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nog niet echt gelukt....siroopachtig
Over het eten zeurt iedereenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn maar een paar die continue zeuren: Jordy, Mattheus en Keanu
appeltjesquote:Op zondag 9 februari 2025 18:34 schreef -river- het volgende:
Ze had ook dadels dacht ik, en welk fruit had ze deze week?
Kook jij? Hoelaat eten we?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
bruine bonen, gehakt, taco's en appelmoes voor de liefhebbers morgen
Jazeker, B12 check.. Zetmeel check.. vezels check.. de vitaminen moet deze week dan maar uit het verplichte potje komen( EJLJ)quote:
ze hebben volgens mij karnemelkquote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy klaagt over gebrek aan crème fraîche bij de taco's. Ze hebben toch kwark gekregen? Is een prima alternatief
Basketbal alarmquote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat er nog wat gaat gebeuren vanavond. Meestal zijn de twinstreams tussen 18.00 en 19.00 uur. Nu al vanaf half 6 tot half 7.
met parelquote:Op zondag 9 februari 2025 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
DeDadelEetster.. zou een wereldberoemd schilderij kunnen worden..![]()
[ afbeelding ]
Ja ook, maar die is voor in de koffie van Elsaquote:
even teruggezocht, inderdaad 2 kg kwarkquote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy klaagt over gebrek aan crème fraîche bij de taco's. Ze hebben toch kwark gekregen? Is een prima alternatief
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey's trui kwam door de vending machine met een brief erbij
Ik hoorde hem volgens mij gisteren zeggen dat hij in de escape room waar bij werkt oefent met basketballen en ik kan je zeggen dat het daar heel lastig is.quote:
Moeten ze ook maar bonen gaan etenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:43 schreef odie22 het volgende:
3/4 kwart nederland zit weer met een dichte kringspier
Gewoon mensen tegen jordy opzetten. Waar bemoeit ze zich mee als jolien er geen probleem mee heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 18:43 schreef engine het volgende:
Elsa is lastig.
Elsa: "Waarom ben je zo lastig Elsa? Waarom?"
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
Die trui is puur voor zijn nieuwe kledinglijn te promoten, daarom wilde hij ook zijn kast. Die heeft thuis al lang een nieuwe Jolien.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
wel fijn dat jordy en kenau helpen een brief ophangen
Nou jij geeft hem veel credits. Hij is net drie dagen thuis.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
Die trui is puur voor zijn nieuwe kledinglijn te promoten, daarom wilde hij ook zijn kast. Die heeft thuis al lang een nieuwe Jolien.
Hij had deze Jolien toch ook binnen drie dagen na haar binnenkomst.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou jij geeft hem veel credits. Hij is net drie dagen thuis.
Die kreeg hij op een dienblad aangeboden.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij had deze Jolien toch ook binnen drie dagen na haar binnenkomst.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ach, dat ding 3 man sterk voor Jan Lul opgehangen
Wel slim aangepakt van die twee aanhangselsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ach, dat ding 3 man sterk voor Jan Lul opgehangen
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
Stagiare mooi geschreven voor Jolien die een peptalk nodig had
Toen hij BB in ging was hij nog aan het dingese met z'n exquote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou jij geeft hem veel credits. Hij is net drie dagen thuis.
misschien moeten er wel 2 uit vrijdag en komt jeff terugquote:Op zondag 9 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet dat zo prominent in beeld.. en BB roept ook nog JOLIEN NAAR DE DBK MÉT BRIEF![]()
Ik voel nattigheid![]()
[ afbeelding ]
Jordy en Jolien op Valentijnsdag samen na de exit naar McDonaldsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien moeten er wel 2 uit vrijdag en komt jeff terug![]()
![]()
![]()
Ja dat Jeffi nog een nacht terugkomt om met Jolie te wippen in de Loungeroomquote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zeggen het toch wie zijn wij dan om te zeggen kan niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan niet
zo'n bord eten in je mik, kun je niet 5 minuten later nog honger hebben
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Tiramisu en 2 kilo kwark
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "M'n kont doet ook gewoon pijn, ik zit op m'n 2 botten, ik heb geen vet meer"
Axel: "Ken iemand mij effe overnemen, ik moet echt heel nodig schijten!"
En dus een nachtje zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Hopelijk nog een nachtje fikkie stoken buiten!
Eten heeft 20 minuten nodig om te worden verwerktquote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan niet
zo'n bord eten in je mik, kun je niet 5 minuten later nog honger hebben
een paar dagen nog, met alle sneeuwbuien erbij ookquote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Hopelijk nog een nachtje fikkie stoken buiten!
inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Raar privilege krijgt Jolien. Al na een paar dagen een brief + item.
Kan me jaren herinneren dat ze dik moesten betalen voor een briefje.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee, die haalt hem heen en weer zonder kracht te zetten.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die zaag van Eva doet echt niets, ze is kapot
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die zaag van Eva doet echt niets, ze is kapot
Laat Lennie dan ook maar een brief sturen naar Keanu en Niels naar Jordy, oh.. wacht..quote:
Eva zelf is kapot zei zequote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die haalt hem heen en weer zonder kracht te zetten.
PrinsesjeKijcijfer krijgt haar beloning.. en misschien nog een staartjequote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
geen contact met de buitenwereldquote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Laat Lennie dan ook maar een brief sturen naar Keanu en Niels naar Jordy, oh.. wacht..
Als die staart maar niet vast zit aan Jeff vind ik alles goed.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
PrinsesjeKijcijfer krijgt haar beloning.. en misschien nog een staartje
wiequote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Laat Lennie dan ook maar een brief sturen naar Keanu en Niels naar Jordy, oh.. wacht..
Nahh zeg.. je voelt 'm al aankomenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Als die staart maar niet vast zit aan Jeff vind ik alles goed.
man man manquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Mattie lust geen bonen? Wat een nep-Braziliaan![]()
Ik denk dat ze moe is, niet vreemd, ze heeft hard gewerkt in tegenstelling tot Milena, Wicky, Jordy en Shanicequote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha, Eva zagend met dr hand onder dr hoofd![]()
![]()
![]()
Wat een comedienne dat kind
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker bij het vuur zitten is óók een taak.. echt waar![]()
[ afbeelding ]
Vannacht hebben ze 6 uur gezetenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Neeeee, moeten ze niet even voor slapen voor de nachtshift van 4 uurtjes??
Wat jij wilt, maar om kwart voor 12 zaten Jolien en Jane er nogquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat is wel! Van kwart voor 12 tot kwart voor 6 ongeveer.
Die gooien per dag meer naar binnen dan dat ik doe en ze zijn ook nog eens niet actief.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo hebben ze nog honger ? Dacht dat ze 3 taco's pp kregen?
Nou het waren er geloof ik 2,5 en wat bonen en gehaktquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo hebben ze nog honger ? Dacht dat ze 3 taco's pp kregen?
Pin me niet vast op een minuut maar voor twaalven zaten ze er.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:12 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wat jij wilt, maar om kwart voor 12 zaten Jolien en Jane er nog
Hoe die gast erbij ligt zegt toch al genoeg, luie …..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft toch een miezeig vuurtje ondanks Mattjes geblaas en gepuf...
[ afbeelding ]
Dit is juist de bedoeling, kost het minste hout, hoe hoger /dikker het vuur des te meer hout nodig en dus zagen zage zagen, dus slimste is , met beetje hout , vuurtje aan houden.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft toch een miezeig vuurtje ondanks Mattjes geblaas en gepuf...
[ afbeelding ]
'mijn god wat een handschrift krijg koppijn van het lezen ervanquote:
Dag extraquote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa: please Big brother have mercy on our souls 8(7
Voortrekkerij voor ons jankprinsesjequote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
'mijn god wat een handschrift krijg koppijn van het lezen ervan
Aha.. StookStrategie.. prima , maar is langs de rand van de afgrond fietsenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is juist de bedoeling, kost het minste hout, hoe hoger /dikker het vuur des te meer hout nodig en dus zagen zage zagen, dus slimste is , met beetje hout , vuurtje aan houden.
Stel dat ze van 12 tot tien voor half zes hebben gezeten, ronden we af naar 5,5 uur. Alleen zitten en wat hout in het vuur gooien. Dan is dat alles wat ze in de ruim 24 uur dat het vuur nu brand hebben gedaan itt de rest die zich vandaag uit de naad heeft gewerkt om het vuur aan te houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pin me niet vast op een minuut maar voor twaalven zaten ze er.
Helpt niet zo veel met die rubberen hamer alleen op het hout rammenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef Kodiak100 het volgende:
David S timmert er op los
Keanu geeft aanwijzingen
roll the clipsquote:Op zondag 9 februari 2025 19:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Stel dat ze van 12 tot tien voor half zes hebben gezeten, ronden we af naar 5,5 uur. Alleen zitten en wat hout in het vuur gooien. Dan is dat alles wat ze in de ruim 24 uur dat het vuur nu brand hebben gedaan itt de rest die zich vandaag uit de naad heeft gewerkt om het vuur aan te houden
Ja en dan verliezenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer aan het zagen dat hij basketballen wil
Ze zijn luiquote:Op zondag 9 februari 2025 19:24 schreef odie22 het volgende:
maar waarom liggen matti en jane er alleen bij, die kunnen toch ook hout hakken of zagen
Zo, Jane is kapot..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:24 schreef odie22 het volgende:
maar waarom liggen matti en jane er alleen bij, die kunnen toch ook hout hakken of zagen
bbquote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Die kutschaal waar dat hopeloze vuurtje brandend gehouden moet worden.. was dat een BB issue of een eigen keuze?
Door BB geleverdquote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Die kutschaal waar dat hopeloze vuurtje brandend gehouden moet worden.. was dat een BB issue of een eigen keuze?
Batterijwissel geloof ikquote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice, Keanu & David Clooney zijn weer naar binnen vertrokken
Huh raar hoorde anders iets dat ze juist vanmorgen de hele morgen hebben zitten zagen enzvquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef odie22 het volgende:
ze hebben vanaf gisteravond niks gedaan, alleen maar lullen bij dat vuurtje, en dan raar opkijken als ineens het hout op is
Oh dat kan, ik zat in een commercial breakquote:
ja tot vanmorgen, toen kwamen ze er achter dat ze te weinig hout haddenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh raar hoorde anders iets dat ze juist vanmorgen de hele morgen hebben zitten zagen enzv
Ze zijn een paar uur buiten bezig geweest en bij vuur gezeten. En vanmiddag weer even.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh raar hoorde anders iets dat ze juist vanmorgen de hele morgen hebben zitten zagen enzv
ajb geen post van schuimpjesquote:Op zondag 9 februari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jordy vrijdag naar huis moet en ze de valentijnspost op zaterdag doen wordt hij echt ziek ..
Ik hoop dat ze helemaal geen post krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jordy vrijdag naar huis moet en ze de valentijnspost op zaterdag doen wordt hij echt ziek ..
gister 17.50quote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een goed stuk van de nachtquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou milena is ook lang buiten geweest
15 minquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou milena is ook lang buiten geweest
Eigen schuld, ze zijn gewoon luilakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel een bijzonder slim en gluiperige uitgedachte opdracht.. geef ze zijknatte grote houtblokken die ze no-way snel genoeg kunnen opzagen binnen de tijd dat een lullig vuurtje in een niet ventilerende veel te kleine wokschaal kan drogen..
Gedoemd te mislukken
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel een bijzonder slim en gluiperige uitgedachte opdracht.. geef ze zijknatte grote houtblokken die ze no-way snel genoeg kunnen opzagen binnen de tijd dat een lullig vuurtje in een niet ventilerende veel te kleine wokschaal kan drogen..
Gedoemd te mislukken
Dat inderdaad. Ze zijn pas begonnen toen het hout zo goed als op was.....en dan is het nu hard werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Eigen schuld, ze zijn gewoon luilakken.
Sorryquote:Op zondag 9 februari 2025 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie moeten eens leren luisteren en jullie koppen houden als BB praat!!!!
Ja dat is wel gek, het is nog steeds niet bekend wat ze ermee gaan verdienen.. ik hoor Elsa al mekkeren tegen BB net .. tijd voor Staking lijkt mequote:Op zondag 9 februari 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Hey zal écht grappig zijn als BB dit gewoon de hele week laat duren tot ie uit gaat. En dat alleen de gene die hem aan hebben gemaakt iets (vrijstelling)krijgt en de gene die hem hebt laten uit gaan
(Nominatie)
Niks gewend deze groep mensen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is wel gek, het is nog steeds niet bekend wat ze ermee gaan verdienen.. ik hoor Elsa al mekkeren tegen BB net .. tijd voor Staking lijkt me
Ik hoorde Jordy iets zeggen over de kwark pakkenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vraag vast naar de bekende weg, maar wie?
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Plastic parapluutjes zullen spoedig smelten
Spoedig mag ze bij team roze crackerquote:Op zondag 9 februari 2025 19:46 schreef Puzzie het volgende:
Jolien hoort nu officieel bij de late night boys
Dat zijn zijquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Spoedig mag ze bij team roze cracker
DITquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg houten kisjes op op te stoken
Het regent daar toch niet? En wind is alleen maar goed als het brandt. Ik snap het eigenlijk niet zoquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze uberhaupt genoeg houtjes om de nacht door te komen? I think not.
Ze wordt de roze cracker.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Spoedig mag ze bij team roze cracker
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld nu dat jeff de appel en bananen dief was
BB: Dit voorwerp mag niet in het vuurquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg houten kisjes om op te stoken
Mag nietquote:
Zonder BB hulp ziet het er hopeloos uitquote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Ik zal wel geen humor hebben..vind het verre van grappigquote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Jordy : wij wij wij wij ik ik ik wij wij
Ik denk dat Jeffrey er dan wel een beetje klaar mee isquote:
Niveautje daarquote:Op zondag 9 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zal wel geen humor hebben..vind het verre van grappig
Er ligt binnen nog het nodige bij de kachel. En als ze de nacht door moeten, doen ze 2 bij het vuur en 2 zagen..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft er opslag voor.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet je toch sperma voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |