Pin me niet vast op een minuut maar voor twaalven zaten ze er.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:12 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wat jij wilt, maar om kwart voor 12 zaten Jolien en Jane er nog
Hoe die gast erbij ligt zegt toch al genoeg, luie …..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft toch een miezeig vuurtje ondanks Mattjes geblaas en gepuf...
[ afbeelding ]
Dit is juist de bedoeling, kost het minste hout, hoe hoger /dikker het vuur des te meer hout nodig en dus zagen zage zagen, dus slimste is , met beetje hout , vuurtje aan houden.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft toch een miezeig vuurtje ondanks Mattjes geblaas en gepuf...
[ afbeelding ]
'mijn god wat een handschrift krijg koppijn van het lezen ervanquote:
Dag extraquote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa: please Big brother have mercy on our souls 8(7
Voortrekkerij voor ons jankprinsesjequote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
'mijn god wat een handschrift krijg koppijn van het lezen ervan
Aha.. StookStrategie.. prima , maar is langs de rand van de afgrond fietsenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is juist de bedoeling, kost het minste hout, hoe hoger /dikker het vuur des te meer hout nodig en dus zagen zage zagen, dus slimste is , met beetje hout , vuurtje aan houden.
Stel dat ze van 12 tot tien voor half zes hebben gezeten, ronden we af naar 5,5 uur. Alleen zitten en wat hout in het vuur gooien. Dan is dat alles wat ze in de ruim 24 uur dat het vuur nu brand hebben gedaan itt de rest die zich vandaag uit de naad heeft gewerkt om het vuur aan te houdenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pin me niet vast op een minuut maar voor twaalven zaten ze er.
Helpt niet zo veel met die rubberen hamer alleen op het hout rammenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef Kodiak100 het volgende:
David S timmert er op los
Keanu geeft aanwijzingen
roll the clipsquote:Op zondag 9 februari 2025 19:20 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Stel dat ze van 12 tot tien voor half zes hebben gezeten, ronden we af naar 5,5 uur. Alleen zitten en wat hout in het vuur gooien. Dan is dat alles wat ze in de ruim 24 uur dat het vuur nu brand hebben gedaan itt de rest die zich vandaag uit de naad heeft gewerkt om het vuur aan te houden
Ja en dan verliezenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer aan het zagen dat hij basketballen wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |