Wel slim aangepakt van die twee aanhangselsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ach, dat ding 3 man sterk voor Jan Lul opgehangen
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
Stagiare mooi geschreven voor Jolien die een peptalk nodig had
Toen hij BB in ging was hij nog aan het dingese met z'n exquote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou jij geeft hem veel credits. Hij is net drie dagen thuis.
misschien moeten er wel 2 uit vrijdag en komt jeff terugquote:Op zondag 9 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet dat zo prominent in beeld.. en BB roept ook nog JOLIEN NAAR DE DBK MÉT BRIEF![]()
Ik voel nattigheid![]()
[ afbeelding ]
Jordy en Jolien op Valentijnsdag samen na de exit naar McDonaldsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien moeten er wel 2 uit vrijdag en komt jeff terug![]()
![]()
![]()
Ja dat Jeffi nog een nacht terugkomt om met Jolie te wippen in de Loungeroomquote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zeggen het toch wie zijn wij dan om te zeggen kan niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan niet
zo'n bord eten in je mik, kun je niet 5 minuten later nog honger hebben
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy klaagt over gebrek aan crème fraîche bij de taco's. Ze hebben toch kwark gekregen? Is een prima alternatief
Tiramisu en 2 kilo kwark
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Eva: "M'n kont doet ook gewoon pijn, ik zit op m'n 2 botten, ik heb geen vet meer"
Axel: "Ken iemand mij effe overnemen, ik moet echt heel nodig schijten!"
En dus een nachtje zagenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Hopelijk nog een nachtje fikkie stoken buiten!
Eten heeft 20 minuten nodig om te worden verwerktquote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan niet
zo'n bord eten in je mik, kun je niet 5 minuten later nog honger hebben
een paar dagen nog, met alle sneeuwbuien erbij ookquote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Hopelijk nog een nachtje fikkie stoken buiten!
inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Raar privilege krijgt Jolien. Al na een paar dagen een brief + item.
Kan me jaren herinneren dat ze dik moesten betalen voor een briefje.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee, die haalt hem heen en weer zonder kracht te zetten.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die zaag van Eva doet echt niets, ze is kapot
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die zaag van Eva doet echt niets, ze is kapot
Laat Lennie dan ook maar een brief sturen naar Keanu en Niels naar Jordy, oh.. wacht..quote:
Eva zelf is kapot zei zequote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die haalt hem heen en weer zonder kracht te zetten.
PrinsesjeKijcijfer krijgt haar beloning.. en misschien nog een staartjequote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef MacDeMarco het volgende:
geen contact met de buitenwereldquote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Laat Lennie dan ook maar een brief sturen naar Keanu en Niels naar Jordy, oh.. wacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |