Het is nog niet echt gelukt....siroopachtigquote:Op zondag 9 februari 2025 18:28 schreef -river- het volgende:
Wat zal Axel gelukkig zijn met zijn kopje koffie.
Wel goed voor de darmen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe voedzaam zijn die drooggebakken maiscrackers, watergehakt en blikbonen eigenlijk?
Zijn maar een paar die continue zeuren: Jordy, Mattheus en Keanuquote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef -river- het volgende:
Volgend jaar dakloze/arme sloebers in het huis droppen. Die zijn overal tevreden mee en zeuren zeker niet om hun kast.
Die drie er snel uit dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn maar een paar die continue zeuren: Jordy, Mattheus en Keanu
Die crackers zijn overbodig .... maar klonken verleidelijk in de oren van Elsaquote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe voedzaam zijn die drooggebakken maiscrackers, watergehakt en blikbonen eigenlijk?
Zo moeilijk is koffie maken niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nog niet echt gelukt....siroopachtig
Over het eten zeurt iedereenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn maar een paar die continue zeuren: Jordy, Mattheus en Keanu
appeltjesquote:Op zondag 9 februari 2025 18:34 schreef -river- het volgende:
Ze had ook dadels dacht ik, en welk fruit had ze deze week?
Kook jij? Hoelaat eten we?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:33 schreef ledn81 het volgende:
bruine bonen, gehakt, taco's en appelmoes voor de liefhebbers morgen
Jazeker, B12 check.. Zetmeel check.. vezels check.. de vitaminen moet deze week dan maar uit het verplichte potje komen( EJLJ)quote:
ze hebben volgens mij karnemelkquote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy klaagt over gebrek aan crème fraîche bij de taco's. Ze hebben toch kwark gekregen? Is een prima alternatief
Basketbal alarmquote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat er nog wat gaat gebeuren vanavond. Meestal zijn de twinstreams tussen 18.00 en 19.00 uur. Nu al vanaf half 6 tot half 7.
met parelquote:Op zondag 9 februari 2025 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
DeDadelEetster.. zou een wereldberoemd schilderij kunnen worden..![]()
[ afbeelding ]
Ja ook, maar die is voor in de koffie van Elsaquote:
even teruggezocht, inderdaad 2 kg kwarkquote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy klaagt over gebrek aan crème fraîche bij de taco's. Ze hebben toch kwark gekregen? Is een prima alternatief
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey's trui kwam door de vending machine met een brief erbij
Ik hoorde hem volgens mij gisteren zeggen dat hij in de escape room waar bij werkt oefent met basketballen en ik kan je zeggen dat het daar heel lastig is.quote:
Moeten ze ook maar bonen gaan etenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:43 schreef odie22 het volgende:
3/4 kwart nederland zit weer met een dichte kringspier
Gewoon mensen tegen jordy opzetten. Waar bemoeit ze zich mee als jolien er geen probleem mee heeftquote:Op zondag 9 februari 2025 18:43 schreef engine het volgende:
Elsa is lastig.
Elsa: "Waarom ben je zo lastig Elsa? Waarom?"
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
Die trui is puur voor zijn nieuwe kledinglijn te promoten, daarom wilde hij ook zijn kast. Die heeft thuis al lang een nieuwe Jolien.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
wel fijn dat jordy en kenau helpen een brief ophangen
Nou jij geeft hem veel credits. Hij is net drie dagen thuis.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:45 schreef -river- het volgende:
Die trui is puur voor zijn nieuwe kledinglijn te promoten, daarom wilde hij ook zijn kast. Die heeft thuis al lang een nieuwe Jolien.
Hij had deze Jolien toch ook binnen drie dagen na haar binnenkomst.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou jij geeft hem veel credits. Hij is net drie dagen thuis.
Die kreeg hij op een dienblad aangeboden.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij had deze Jolien toch ook binnen drie dagen na haar binnenkomst.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ach, dat ding 3 man sterk voor Jan Lul opgehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |