Ze zijn luiquote:Op zondag 9 februari 2025 19:24 schreef odie22 het volgende:
maar waarom liggen matti en jane er alleen bij, die kunnen toch ook hout hakken of zagen
Zo, Jane is kapot..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:24 schreef odie22 het volgende:
maar waarom liggen matti en jane er alleen bij, die kunnen toch ook hout hakken of zagen
bbquote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Die kutschaal waar dat hopeloze vuurtje brandend gehouden moet worden.. was dat een BB issue of een eigen keuze?
Door BB geleverdquote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Die kutschaal waar dat hopeloze vuurtje brandend gehouden moet worden.. was dat een BB issue of een eigen keuze?
Batterijwissel geloof ikquote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice, Keanu & David Clooney zijn weer naar binnen vertrokken
Huh raar hoorde anders iets dat ze juist vanmorgen de hele morgen hebben zitten zagen enzvquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef odie22 het volgende:
ze hebben vanaf gisteravond niks gedaan, alleen maar lullen bij dat vuurtje, en dan raar opkijken als ineens het hout op is
Oh dat kan, ik zat in een commercial breakquote:
ja tot vanmorgen, toen kwamen ze er achter dat ze te weinig hout haddenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh raar hoorde anders iets dat ze juist vanmorgen de hele morgen hebben zitten zagen enzv
Ze zijn een paar uur buiten bezig geweest en bij vuur gezeten. En vanmiddag weer even.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Huh raar hoorde anders iets dat ze juist vanmorgen de hele morgen hebben zitten zagen enzv
ajb geen post van schuimpjesquote:Op zondag 9 februari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jordy vrijdag naar huis moet en ze de valentijnspost op zaterdag doen wordt hij echt ziek ..
Ik hoop dat ze helemaal geen post krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Als Jordy vrijdag naar huis moet en ze de valentijnspost op zaterdag doen wordt hij echt ziek ..
gister 17.50quote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een goed stuk van de nachtquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou milena is ook lang buiten geweest
15 minquote:Op zondag 9 februari 2025 19:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou milena is ook lang buiten geweest
Eigen schuld, ze zijn gewoon luilakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel een bijzonder slim en gluiperige uitgedachte opdracht.. geef ze zijknatte grote houtblokken die ze no-way snel genoeg kunnen opzagen binnen de tijd dat een lullig vuurtje in een niet ventilerende veel te kleine wokschaal kan drogen..
Gedoemd te mislukken
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel een bijzonder slim en gluiperige uitgedachte opdracht.. geef ze zijknatte grote houtblokken die ze no-way snel genoeg kunnen opzagen binnen de tijd dat een lullig vuurtje in een niet ventilerende veel te kleine wokschaal kan drogen..
Gedoemd te mislukken
Dat inderdaad. Ze zijn pas begonnen toen het hout zo goed als op was.....en dan is het nu hard werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Eigen schuld, ze zijn gewoon luilakken.
Sorryquote:Op zondag 9 februari 2025 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie moeten eens leren luisteren en jullie koppen houden als BB praat!!!!
Ja dat is wel gek, het is nog steeds niet bekend wat ze ermee gaan verdienen.. ik hoor Elsa al mekkeren tegen BB net .. tijd voor Staking lijkt mequote:Op zondag 9 februari 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Hey zal écht grappig zijn als BB dit gewoon de hele week laat duren tot ie uit gaat. En dat alleen de gene die hem aan hebben gemaakt iets (vrijstelling)krijgt en de gene die hem hebt laten uit gaan
(Nominatie)
Niks gewend deze groep mensen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is wel gek, het is nog steeds niet bekend wat ze ermee gaan verdienen.. ik hoor Elsa al mekkeren tegen BB net .. tijd voor Staking lijkt me
Ik hoorde Jordy iets zeggen over de kwark pakkenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vraag vast naar de bekende weg, maar wie?
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Plastic parapluutjes zullen spoedig smelten
Spoedig mag ze bij team roze crackerquote:Op zondag 9 februari 2025 19:46 schreef Puzzie het volgende:
Jolien hoort nu officieel bij de late night boys
Dat zijn zijquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Spoedig mag ze bij team roze cracker
DITquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg houten kisjes op op te stoken
Het regent daar toch niet? En wind is alleen maar goed als het brandt. Ik snap het eigenlijk niet zoquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze uberhaupt genoeg houtjes om de nacht door te komen? I think not.
Ze wordt de roze cracker.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Spoedig mag ze bij team roze cracker
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie verteld nu dat jeff de appel en bananen dief was
BB: Dit voorwerp mag niet in het vuurquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Genoeg houten kisjes om op te stoken
Mag nietquote:
Zonder BB hulp ziet het er hopeloos uitquote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Ik zal wel geen humor hebben..vind het verre van grappigquote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Jordy : wij wij wij wij ik ik ik wij wij
Ik denk dat Jeffrey er dan wel een beetje klaar mee isquote:
Niveautje daarquote:Op zondag 9 februari 2025 19:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zal wel geen humor hebben..vind het verre van grappig
Er ligt binnen nog het nodige bij de kachel. En als ze de nacht door moeten, doen ze 2 bij het vuur en 2 zagen..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:49 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft er opslag voor.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet je toch sperma voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |