quote:Op zondag 9 februari 2025 20:01 schreef Kinga het volgende:
Hey, ik zie 2 rode zagen, hebben ze er 1 bijgekregen?
Het ergste vond ik bij die krat bananen, terwijl hij net deed of hij de krat voor hun wilde dragen, propte hij onderweg snel een hele banaan in zijn muil.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jeff heeft veel gepakt blijkt nu. En die popcorn hoort ook niet vind ik. Maar zie ook mensen als ze koken veel proeven. Jordy vind het eten wel lekker.
Opdracht is al vaker niet geluktquote:Op zondag 9 februari 2025 20:04 schreef Hoempah het volgende:
Duidelijk al een paar keer uit geweest alleen gloeiende kooltjes
De vraag is !! wanneer is het uit, want die kooltjes blijven meestal wel ff smeulen en dan is er makkelijk weer vuur te makenquote:
Vooral als de opdracht stopt gezegd wordt dat het mislukt isquote:Op zondag 9 februari 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opdracht is al vaker niet gelukt
Maakt BB niet uit
Geeft leuke streams en tv
Die is echt tussen dood en scheindoodquote:Op zondag 9 februari 2025 20:06 schreef zodeju het volgende:
Sharice doet ook erg haar best om het vuur aan te houden......
En dat de opdracht al meerdere keren mislukt isquote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat we wel kunnen concluderen dat de opdracht nog wel een nachtje door zal gaan nu ze nog een zaag erbij hebben gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |