Ik moet zo lachen om Wicky als die aan het tikken is. Hij legt die blokjes overdwars op die bijl en snapt niet dat het veel makkelijker gaat als je het op de nerf splitquote:Op zondag 9 februari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Keanu zou in zijn onderbroek naar de basketbal rennen.
Als zijn kuif naar voren zit tenminste.
Nee die gaat niet in actie komen hoor..quote:Op zondag 9 februari 2025 20:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ugh Milena. Kwaad omdat Pootje niet meteen zijn plaats afstaat, heeft ze helemaal speciaal haar pijama uit gedaan en zich terug moeten aankleden en nu blijkt dat het niet nodig is dat ze iemand moet vervangen?
Pootje druipt maar af en nu zit Milena toe te kijken.... hoe het vuur zo meteen finaal uitgaat, denk ik.
Dit komt niet goed zo
Helemaal moe gestredenquote:
Die gaat ook echt niet blazen hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
En nog eens roepen dat ze niet voor niets uit bed gekomen is, terwijl ze nog steeds niet bewogen heeft.
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"quote:Op zondag 9 februari 2025 20:22 schreef engine het volgende:
Jordy heeft het al opgegeven: "Weet je...als het vuur toch de nacht niet gaat halen.."
Nouja of ze met die brief van z'n moeder zoveel verder komen weet ik ook nietquote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"
Blazen krengquote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die gaat ook echt niet blazen hoor![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja of ze met die brief van z'n moeder zoveel verder komen weet ik ook niet
Die zit in BB alleen maar voor de show. Vind niks aan dat kind..Alleen maar, weet niet, kan me niet schelen, maakt me niet uit blablablaquote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
En nog eens roepen dat ze niet voor niets uit bed gekomen is, terwijl ze nog steeds niet bewogen heeft.
Valt me van afgelopen nacht mee, maar hoorde dat hun alle aanmaakhoutjes hadden gebruikt en niks meer voor de volgende setjes....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
Milena en Sharice samen bij het vuur? Dan denk ik dat het zo klaar is.
Ja precies. Pootje wou nog wel blijven, maar Milena was boos omdat ze speciaal uit haar bed gekomen was, dus stond Pootje zijn plaats af. Om dan toe te zien hoe Milena beetje zit toe te kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
Milena en Sharice samen bij het vuur? Dan denk ik dat het zo klaar is.
.....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de
postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"
Het gemak dient de luie mensquote:Op zondag 9 februari 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me van afgelopen nacht mee, maar hoorde dat hun alle aanmaakhoutjes hadden gebruikt en niks meer voor de volgende setjes....
Ja, vorige nacht was het makkelijk voor iedereen. Beetje kijken en af en toe een droog houtje opleggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me van afgelopen nacht mee, maar hoorde dat hun alle aanmaakhoutjes hadden gebruikt en niks meer voor de volgende setjes....
Ja dit dussssssssquote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om Wicky als die aan het tikken is. Hij legt die blokjes overdwars op die bijl en snapt niet dat het veel makkelijker gaat als je het op de nerf split![]()
[ afbeelding ]
Helaas is dat goed voor maar 2 minuten vuur. Het is ook zonde voor alle die tijd die stagiaires erin hebben gestoken om teksten over te schrijven vanuit chatgpt.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dat BB dan omroept : "ik hoor dat jullie willen opgeven. In de voorraadkamer staat de postzak met valentijnspost van Jordy. Die mogen jullie gebruiken om het vuur aan te houden"
Misschien moet ze vannacht er weer uit.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
Milena gaat slapen. Ja tuurlijk, het is al 8 uur geweest en ze heeft hard gewerkt vandaag
Dat was een korte shift...quote:Op zondag 9 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
Milena en Sharice gaan alweer stoppen.....![]()
Zelfs bakvisjes zien daar niks inquote:Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef Kinga het volgende:
Maar even he, Jordy verheugt zich zo op wat kaartjes... zouden bakvisjes daar iets naar sturen?
Weggestuurdquote:Op zondag 9 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
Milena en Sharice gaan alweer stoppen.....![]()
Ze is weggestuurd axel en Eva ze zat maar te zittenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
Milena alweer klaar met haar shift?
[ afbeelding ]
Goed zo Axelquote:Op zondag 9 februari 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Eva en Axel willen met de vuurdames wisselen. Milena is niet blij, ze is niet voor niks opgestaan. Ze krijgt de suggestie hout kleiner te maken. Axel zegt dat ze het niet lullig bedoelen, maar ze zien dat ze maar een beetje 'zitten zitten' en om het vuurtje aan te houden moet er wel echt gestreden worden.
Milena staat op en gaat naar binnen.
Slim. Dat vuur was uitgegaan bij die 2quote:Op zondag 9 februari 2025 20:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze is weggestuurd axel en Eva ze zat maar te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |