ja gaat lekker allemaalquote:
Die screenshot gaf een verkeerd beeld. Pootje zat geknield naast het vuur, te blazen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze moeten toch met z'n tweeën zitten?
Pootje zit rechts, zie amper zitten in de struikenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ligt Pootje verstopt achter dat kistje. Ik dacht van niet, maar zou kunnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hey, het is net een wedstrijd waarmee je iets kan winnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn die knettergek....als je weet hoelang ze nog moeten en het lukt niet en alles is voor niks geweest.....rugpijn handenblaren snor en gezicht gebrand.....en noem maar op.
Ja, geef haar nog meer macht.....en dat laat ze niet meer los.....dat zie je met koken wat 1weekje zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop dat Elsa als team captain twee bewoners moet aanwijzen die het minst hebben gepresteerd tijdens deze vuurschaal opdracht, die dan ook een nominatie spel moeten spelen.
Wicky roept dat al de hele dagquote:Op zondag 9 februari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor al een Ik Kapereejjj![]()
Pootje?
Voor mij is er geen Belgen en Nederlanders....alleen verdomd slecht te verstaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey, het is net een wedstrijd waarmee je iets kan winnen.
Als je met 5 man gaat voetballen ipv 11 heb je ook veel meer spierpijn de volgende dag.
Maar TeamTuin zal ook in Belgie respect afgedwongen hebben vandaag.
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:21 schreef engine het volgende:
Keanu zou in zijn onderbroek naar de basketbal rennen.
Als zijn kuif naar voren zit tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |