Axel ziet overal de fun van in. Wat moet je dan nog meer doen in zo'n huis? De hele dag op je bed liggen? Rondjes lopen van 2 vierkante meter? Ik snap dat je blij bent als je eindelijk eens een opdracht hebt, ook al is het een lastige.quote:
Vindt dat nogal meevallen.....er zijn toch heleboel die waarschijnlijk al aan de vier shiften zitten en er zijn een boel dan aan het zagen zijn. En dan bedoel ik lange shiften van een paar uur per keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kaf van het Koren scheiden..En het werktHet is mij helemaal duidelijk wie de doorzetters zijn, en dat zijn er maar bitter weinig
Er naar kijken, of het moeten doen is een verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:44 schreef mazaru het volgende:
Eva met een grafstem: Er zijn letterlijk nog maar 2 mensen die dit leuk vinden
Wel mooi dat als ze eens echt gewerkt hebben best even een dutje mogen doenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jane ligt bij de verwarming, Eva haalt de blokjes hout ervan af en vraagt of de keuken nog een koffie wil maken, voor Jane.
Het hout is te nat om dit te doen kennelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze nou is gewoon wat dikke blokken maken en die erop gooien. Dan blijft het langer branden. Scheelt een hoop geblaas enzo.
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.
Wicky is lucifers aan het makenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze nou is gewoon wat dikke blokken maken en die erop gooien. Dan blijft het langer branden. Scheelt een hoop geblaas enzo.
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.
Dikke stukken werkt niet, het hout is nat.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Zij moest ook voor 2 werken want Sharice zat er als een zombie bij terwijl Jane haast de moord stak door het blazen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wel mooi dat als ze eens echt gewerkt hebben best even een dutje mogen doen
Ja, is niet snel maar constant......Dit is voor hem ook hard werken.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Wicky is al eeuwen stug bezig met aanmaakblokjes splijten!
Dankzij de laatste aanmaakblokjes las ik hierquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat is er veranderd met vannacht? Toen het vuur lekker brandde zonder gedoe.
Was dat ander hout dan nu?
Dat was het hout wat klaarstond, droog dusquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat is er veranderd met vannacht? Toen het vuur lekker brandde zonder gedoe.
Was dat ander hout dan nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |