Axel ziet overal de fun van in. Wat moet je dan nog meer doen in zo'n huis? De hele dag op je bed liggen? Rondjes lopen van 2 vierkante meter? Ik snap dat je blij bent als je eindelijk eens een opdracht hebt, ook al is het een lastige.quote:
Vindt dat nogal meevallen.....er zijn toch heleboel die waarschijnlijk al aan de vier shiften zitten en er zijn een boel dan aan het zagen zijn. En dan bedoel ik lange shiften van een paar uur per keer.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kaf van het Koren scheiden..En het werktHet is mij helemaal duidelijk wie de doorzetters zijn, en dat zijn er maar bitter weinig
Er naar kijken, of het moeten doen is een verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:44 schreef mazaru het volgende:
Eva met een grafstem: Er zijn letterlijk nog maar 2 mensen die dit leuk vinden
Wel mooi dat als ze eens echt gewerkt hebben best even een dutje mogen doenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jane ligt bij de verwarming, Eva haalt de blokjes hout ervan af en vraagt of de keuken nog een koffie wil maken, voor Jane.
Het hout is te nat om dit te doen kennelijkquote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze nou is gewoon wat dikke blokken maken en die erop gooien. Dan blijft het langer branden. Scheelt een hoop geblaas enzo.
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.
Wicky is lucifers aan het makenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Als ze nou is gewoon wat dikke blokken maken en die erop gooien. Dan blijft het langer branden. Scheelt een hoop geblaas enzo.
Ik denk dat 3 dikke stukken erop doen 3 keer zolang vuur geeft als 10 dunnen stukken die er nu op doen.
Dikke stukken werkt niet, het hout is nat.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Zij moest ook voor 2 werken want Sharice zat er als een zombie bij terwijl Jane haast de moord stak door het blazen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wel mooi dat als ze eens echt gewerkt hebben best even een dutje mogen doen
Ja, is niet snel maar constant......Dit is voor hem ook hard werken.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Wicky is al eeuwen stug bezig met aanmaakblokjes splijten!
Dankzij de laatste aanmaakblokjes las ik hierquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat is er veranderd met vannacht? Toen het vuur lekker brandde zonder gedoe.
Was dat ander hout dan nu?
Dat was het hout wat klaarstond, droog dusquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, wat is er veranderd met vannacht? Toen het vuur lekker brandde zonder gedoe.
Het is te nat zeggen ze.....quote:Op zondag 9 februari 2025 20:49 schreef BigBreg83 het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dankzij de laatste aanmaakblokjes las ik hier
Wat het droge hout wat als aanmaakblokken diende. Tenminste dat dacht ik te horen.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Je bent toch niet oprecht verbaasd hè?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Het is wel typerend dat de boudoir club het nu laat afweten
Ik was verbaasd over Eva die zo dapper meehielp. Maar nu laat ze weer zien waarom het niks vind.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je bent toch niet oprecht verbaasd hè?
Ik heb het over blokjes van 10 bij 10 cm ofzo. Laat ze drogen in de schaal naast het vuurtje. Schuif het steeds dichterbij en het brand vanzelf. Het geeft wel rook. Maar dat geblaas ookquote:Op zondag 9 februari 2025 20:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dikke stukken werkt niet, het hout is nat.
Het is een bevestiging hoe ik over dat clubje denkquote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in het boudoir clubquote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haha goeiequote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee joh, die zit er gewoon even doorheen. Die moet even opgepept worden door het team en dat lukt best aardig met Axel en Pootjequote:
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mededeling dat ze allemaal verplicht mee moeten werken.
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets gemist denk ik, heb ze niet allemaal kompleet helaas .....![]()
Basketball challenge Axel - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge DavidP - 9 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Jordy - 9 februari 2025.Ga stuk om pootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri![]()
Ze drogen het zelfs op de verwarming binnen en idd stukjes bij de schaal, maar het moeten volgens de kenners dunne houtjes zijn want anders binnenin te nat.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb het over blokjes van 10 bij 10 cm ofzo. Laat ze drogen in de schaal naast het vuurtje. Schuif het steeds dichterbij en het brand vanzelf. Het geeft wel rook. Maar dat geblaas ookIt's weird being the same age as old people
☺smilies![]()
Beeld
op 1 toch gewoon nog in de tuin bezig
op 2 krijgt sharice de haren gewassen door bff milenaSmile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
Milena, Sharice,Matt,Keanuquote:Op zondag 9 februari 2025 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in het boudoir club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |