Op verzoek van axel en eva omdat ze het niet goed dedenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
Milena en Sharice gaan alweer stoppen.....![]()
Die kunnen nu zeggen we zijn weggestuurd......quote:Op zondag 9 februari 2025 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Het is wel typerend dat de boudoir club het nu laat afweten
Eva is de hele dag al bezig, die 2 hebben nog geen reet gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 20:40 schreef zodeju het volgende:
Nou Eva wil ook stoppen....lekker als je eerst iemand wegstuurd.
Vanmorgen en vanmiddag maar axel heeft echt uren gezaagdquote:Op zondag 9 februari 2025 20:41 schreef Tascha071 het volgende:
Ik vind dit echt zo goed van ze. Ook Jordy stijgt nu bij mij. Zo lang heb ik hem nog niet zien zagen. Hij heeft het er echt zwaar mee maar blijft doorgaang
Hij is zo grappig.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om Wicky als die aan het tikken is. Hij legt die blokjes overdwars op die bijl en snapt niet dat het veel makkelijker gaat als je het op de nerf split![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt honger van al dat wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef Droopie het volgende:
Hoeveelste keer is het dat Keanu eet vandaag?
Die heeft vanmorgen ook al 2 keer gegeten.
Mooie bank voor vrijdagquote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgedaan: Mattheus, Keanu, Milena, Wicky en Sharice ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |