Ik hoop hetquote:Op zondag 9 februari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat zijn basketbal ding komt als hij net in bed ligt
Je bent überhaupt niet wijs als je aan een RLS meedoetquote:Op zondag 9 februari 2025 20:47 schreef engine het volgende:
"Dus wil je ook aan big brother meedoen? Geef je nu op voor volgend jaar...lachen"
quote:Op zondag 9 februari 2025 20:58 schreef Hznootje het volgende:
Oh god de zielzuiger staat ook weer buiten… Daar gaat de energie
Die keldert naar beneden op mijn lijstjequote:Op zondag 9 februari 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
Sharice; ik steek geen vuur meer aan nie
Waardeloos, hoor dit vaker, schijnt aan de browser te liggen ...quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en
weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri
Die gejat worden door de mensen die geen poot uitstekenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
en dan krijgen ze straks een poedelprijs een dozijn eieren of zo
Mattie, elsa en jordy ook.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef samanthal het volgende:
Jane, Wicky, Eva, Axel en de Davids laten zien wat strijden is. 2
quote:Op zondag 9 februari 2025 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
prijs? once in lifetime experience![]()
niks geen prijs
Geen sorry nodig, dacht al dat het aan mijn browser lag.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Waardeloos, hoor dit vaker, schijnt aan de browser te liggen ...![]()
Heb helaas geen werkende oplossing, sorry ...
Dan mis je toch een hoop streams. Mattie doet ook gewoon mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mattie?
Doet erg weinig met zijn grote bek
Ja de mooi boy uithangen met Keanu, ik zie andere streams blijkbaarquote:Op zondag 9 februari 2025 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan mis je toch een hoop streams. Mattie doet ook gewoon mee.
En niemand reageertquote:Op zondag 9 februari 2025 21:05 schreef kater1 het volgende:
Ah Milena zogenaamd grappig met pan water 'Ik heb water voor het vuur'.
Ik heb ook ff gekeken.. zonder bufferen en ik heb een internet aansluiing met 400Mbit .. misschien kan jou verbinding die streamsnelheid niet aan?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ga stuk om pootje![]()
Alleen jammer dat ik die videos altijd 5 sec kan zien en dan 20 sec bufferen en weer 5 sec kijken en weer 20 sec draaien. Heel irri
En op je telefoon?quote:Op zondag 9 februari 2025 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voor geluid, rechtermuisknop op het plaatje, dan 'show all controls'
SL was om Jane ('Tarzan') wakker te maken, voor zover ik hier uit op kan maken
Geen idee volgende week sluit kpn glasvezel aan misschien helpt datquote:Op zondag 9 februari 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken.. zonder bufferen en ik heb een internet aansluiing met 400Mbit .. misschien kan jou verbinding die streamsnelheid niet aan?
Tuinstoelen als vervanging van die stammetjes die rond de tafel buiten stondenquote:Op zondag 9 februari 2025 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
en dan krijgen ze straks een poedelprijs een dozijn eieren of zo
Ik heb hetzelfde probleem qua bufferen en ik zit op een snelle glasvezel..quote:Op zondag 9 februari 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken.. zonder bufferen en ik heb een internet aansluiing met 400Mbit .. misschien kan jou verbinding die streamsnelheid niet aan?
Nou, wat je zagen noemt.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:14 schreef mazaru het volgende:
Jordy is nu ook al een paar uur aan het zagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |