SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
dus die ga je aan je collectie toevoegen?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
In navolging van de kroning van de Britse koning Charles III komen de Falkland-eilanden met een nieuwe, zij het enigszins beperkte serie biljetten. De biljetten van 5, 10 en 20 Pond (6, 12 en 24 Euro) hebben de nummers B223 t/m B225 gekregen. Het zijn polymeer-biljetten die door De La Rue gedrukt worden. De 5 Pond is rood en meet 145 x 75 mm. De biljetten worden eind augustus 2025 in omloop verwacht. Er komt geen biljet van 1 Pond meer, dat is vervangen door een munt. Biljetten van 50 Pond hebben ze nog genoeg liggen tot en met het jaar 2115 dus daar maken ze ook geen haast mee.
[ afbeelding ]
Kun je daar ook mee in het VK betalen?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
In navolging van de kroning van de Britse koning Charles III komen de Falkland-eilanden met een nieuwe, zij het enigszins beperkte serie biljetten. De biljetten van 5, 10 en 20 Pond (6, 12 en 24 Euro) hebben de nummers B223 t/m B225 gekregen. Het zijn polymeer-biljetten die door De La Rue gedrukt worden. De 5 Pond is rood en meet 145 x 75 mm. De biljetten worden eind augustus 2025 in omloop verwacht. Er komt geen biljet van 1 Pond meer, dat is vervangen door een munt. Biljetten van 50 Pond hebben ze nog genoeg liggen tot en met het jaar 2115 dus daar maken ze ook geen haast mee.
[ afbeelding ]
Lijkt me stugquote:Op zondag 9 februari 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je daar ook mee in het VK betalen?
Mwoa weet ik niet. Misschien als ik hem op een beurs zie liggen en ik vraag me af waar ik mijn laatste tientje aan kapot moet gooien. Dan misschien welquote:Op zondag 9 februari 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dus die ga je aan je collectie toevoegen?
Kun je ook een kapsalon van kopen dan.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa weet ik niet. Misschien als ik hem op een beurs zie liggen en ik vraag me af waar ik mijn laatste tientje aan kapot moet gooien. Dan misschien wel
Wat is dan het oudste biljet waarop QE2 afgebeeld staat?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat dus de beeltenis van QE2 (*1926) tot in de 22e eeuw op biljetten te zien zal zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2025 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dan het oudste biljet waarop QE2 afgebeeld staat?![]()
Dat is de Canadese 20 dollar van 1935 waarop ze als negenjarig prinsesje figureert![]()
[ afbeelding ]
10 jaar klaagjes?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Stroomnet van noord-Utrecht is vol.
Ik heb zin in de volgende 10 jaar.
Ja tenzij Poetin ook de Falkland-eilanden gaat overnemen gaat ze wel naar de 180 jaar toe dan. Da's vrij overdreven.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bizar wel dat er zo lang iemand op biljetjes kan staan
quote:
Zeikerds daar in Engeland.quote:The Falkland Islands pound has always been pegged to sterling at par and banknotes of both currencies are used interchangeably on the islands, but the Falkland Island pound is not widely accepted in Britain itself.
Zo gaat het met Schotse ponden ook namelijk.quote:
Dat lijkt me wel handig eigenlijk!quote:Op zondag 9 februari 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begrijp het wel. Anders kom je straks met je monopoly-geld aanzetten en wil je ook dat ze het accepteren.
Wordt tijd dat ik de platenspeler van @ESF1Gamer even ga lenen voor julliequote:
Ja gestoord zijn we ookquote:Op zondag 9 februari 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
Wij accepteren ook euro's uit landen als België.
Het is de plaat die blijft hangen. Niet de spelerquote:Op zondag 9 februari 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik de platenspeler van @:ESF1Gamer even ga lenen voor jullie
Regeren is toch vooruitzien?quote:Op zondag 9 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Stroomnet van noord-Utrecht is vol.
Ik heb zin in de volgende 10 jaar.
Tenzij je de VVD bent. Dan gaat het om de winst in het volgende kwartaal.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regeren is toch vooruitzien?
Dat was vroeger. Nu is het gewoon beste social media praatje hebben. Of Rusland die het voor je doet.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regeren is toch vooruitzien?
Dat hele verhaal van de verkiezingen in Roemenië is eigenlijk doodeng.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Nu is het gewoon beste social media praatje hebben. Of Rusland die het voor je doet.
Helaas wel. Theo Maassen zei het ooit een keer treffend vond ik:quote:Op zondag 9 februari 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Nu is het gewoon beste social media praatje hebben. Of Rusland die het voor je doet.
Eens. Je moet er niet aan denken dat dat hier gebeurt.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van de verkiezingen in Roemenië is eigenlijk doodeng.
In Duitsland staan ook al allerlei fake websites klaar. En wat lokale acties uitvoeren om bepaalde partijen in kwaad daglicht te zetten.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van de verkiezingen in Roemenië is eigenlijk doodeng.
Mijn vader zei altijd dat je beter ergens “voor” kunt zijn dan “tegen”. Is nu vooral de angst die regeert, en dat activeert mensen blijkbaar het beste.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helaas wel. Theo Maassen zei het ooit een keer treffend vond ik:
"Vroeger hadden politici een droom en die probeerden ze te verwezenlijken. Nu hebben politici een nachtmerrie en proberen die tegen te houden."
Al denk ik dat we wel een stap verder zijn nu.
[..]
Eens. Je moet er niet aan denken dat dat hier gebeurt.
Ook mee eens. Oudste emotie van de mens. En mensen spelen er handig op in. En bijna iedereen trapt er ook in.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd dat je beter ergens “voor” kunt zijn dan “tegen”. Is nu vooral de angst die regeert, en dat activeert mensen blijkbaar het beste.
Ik ben voor normaal doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd dat je beter ergens “voor” kunt zijn dan “tegen”. Is nu vooral de angst die regeert, en dat activeert mensen blijkbaar het beste.
Ja, en erg hardnekkig als het zaadje eenmaal in het hoofd zit.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook mee eens. Oudste emotie van de mens. En mensen spelen er handig op in. En bijna iedereen trapt er ook in.
Als een partij met iets normaals komt dan wordt het ook snel extreem weggezet door andere partijen. Je bent of tegen asielzoekers en wilt er 0; of de grenzen staan open en we willen ze allemaal knuffelen. Zit weinig meer tussen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben voor normaal doen.
De partij die dat beloofde is nu een hele reeks teleurstellingen aan elkaar aan het rijgen.
Met Poetin erachter als kwade genius? dat zal dan in het voordeel van Die Linke zijn?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Duitsland staan ook al allerlei fake websites klaar. En wat lokale acties uitvoeren om bepaalde partijen in kwaad daglicht te zetten.
Op Reddit werd ik met centrist uitgescholdenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een partij met iets normaals komt dan wordt het ook snel extreem weggezet door andere partijen. Je bent of tegen asielzoekers en wilt er 0; of de grenzen staan open en we willen ze allemaal knuffelen. Zit weinig meer tussen.
Reddit, nu noem je ook wel wat opquote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Reddit werd ik met centrist uitgescholden
Van die mensen die zo extreem doorgeslagen zijn in hun denkwijze dat zelfs het midden kiezen zwaar illegaal is.
Er zijn nog drie subs waar ik echt actief benquote:Op zondag 9 februari 2025 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reddit, nu noem je ook wel wat op
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Poetin erachter als kwade genius? dat zal dan in het voordeel van Die Linke zijn?
Uitlaat van auto’s dicht purren en dan groetjes GroenLinks erbij zetten is best effectief.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Poetin erachter als kwade genius? dat zal dan in het voordeel van Die Linke zijn?
Die laatste kan ik me dan wel voorstellenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog drie subs waar ik echt actief ben
Het Nederlandse asielzoekercentrum voor vluchtelingen van het dictatoriale beleid dat op de twee grootste Nederlandstalige subs gevoerd wordt, de Europese sub en formule 1.
Tegenwoordig laten ze je banden leeglopen. Wat ook gewoon dom is als je over de gevolgen nadenktquote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Uitlaat van auto’s dicht purren en dan groetjes GroenLinks erbij zetten is best effectief.
GL is echt zo'n partij waar ik een pleurishekel aan heb. Ik keur dergelijke acties niet goed, maar ik zou er wel smakelijk om lachenquote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Uitlaat van auto’s dicht purren en dan groetjes GroenLinks erbij zetten is best effectief.
Poetin zal liever een regering hebben die weinig centjes aan defensie uitgeeft en veel aan de plantjes en Russisch gas.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Alleen doet GL het dan niet, maar mensen die vanuit het buitenland aangestuurd worden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GL is echt zo'n partij waar ik een pleurishekel aan heb. Ik keur dergelijke acties niet goed, maar ik zou er wel smakelijk om lachen
Ja, dat weet ik, daarom zou ik er smakelijk om lachen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen doet GL het dan niet, maar mensen die vanuit het buitenland aangestuurd worden.
Staan ook al fake news website klaar die straks social media weer overspoelen.
Als mijn auto niet meer vooruit komt dan lach ik er iets minder over.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, daarom zou ik er smakelijk om lachen.
Mensen die dat doen verdienen stokslagen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mijn auto niet meer vooruit komt dan lach ik er iets minder over.
De gemiddelde Redditor zou niet uit het PBC mogen voor een vrij weekend.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Reddit werd ik met centrist uitgescholden
Van die mensen die zo extreem doorgeslagen zijn in hun denkwijze dat zelfs het midden kiezen zwaar illegaal is.
Tegenwoordig heb ik het voeren van politieke discussies opgegeven.
Heb je je afscheid al aangekondigd?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, biljetgazet is de deur uit. Daar ben ik weer een paar maanden vanaf. Nu lunchen en strakkies even in de stad wandelen.
Nee, ga van de week even met de voorzitter bellen. We zien het wel allemaal. Voor deze keer was het zelfs fatsoenlijk gevuld en voor volgende keer heb ik ook wel wat dingetjes. Die keer erna wordt een themanummer, misschien dat dat ook nog wel goedkomt.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je afscheid al aangekondigd?
Ik weiger te klikken, maar ik kan me wel een voorstelling maken.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/3940320786211704
zo zie ik bitterbal wel voor mij
Dies echt leuk 🤣quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
Het is een hont, en eentje zo lomp als stront.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger te klikken, maar ik kan me wel een voorstelling maken.
Wel weer typisch dit ook.quote:
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een hont, en eentje zo lomp als stront.
[..]
Wel weer typisch dit ook.
Broodjequote:
Hagelslagquote:
Simpel.quote:
Ik had een kitten verwacht. Kutquote:Op zondag 9 februari 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is een hont, en eentje zo lomp als stront.
Dankje. Ik heb nog taart over van gisteren.quote:
Af en toe doet ze datquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed die had van jou kunnen zijn, maar je hebt ons weer in de steek gelaten
Doe ze de groetenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ok, even lunch scoren en dan toch maar m'n leven wagen in de Ikea.
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zegquote:
De Sophie formerly known as Bitterbalquote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zeg
Sterktequote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Miss Yasmin.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word vast heel raar aangekeken als ik "jullie krijgen de groeten van bitterbal" zeg
Yasmiss.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Wil Hapje zich melden bij de servicebalie, Hapje melden aub"quote:Op zondag 9 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wil Hapje zich melden bij de servicebalie, Hapje melden aub"
Oeh veel virussen daar.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
Er zat weer een kat opgesloten in de garageHad de deur nog geen 15 seconden open laten staan
Dit is fantastischquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust.. hij klaagde er niet over, dus denk niet dat het familie van je is
Wat heeft je nachtrust daarmee van doen 🤔quote:
Mijn kat springt iets te graag tegen de TV aan.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft je nachtrust daarmee van doen 🤔
Enthousiast katje!quote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat springt iets te graag tegen de TV aan.
Snotverquote:
pakje sigaretten vergetenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
De honten worden steeds kleiner daar!
Waar begin je aanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Helm check
Honkbalknuppel check
Traangas check
Ik ben klaar voor de Ikea
op hakken zo ongeveer welquote:Op zondag 9 februari 2025 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, hont lijkt klein omdat jij drie meter bent.
Ja, kom ik pas achter nu ik mensen verkleed over straat zie gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de man die naar Brabant gaat tijdens carnaval.
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke wanstaltige kutkerk.
Ik denk dat carnaval best oke is met genoeg alcohol of andere genotsmiddelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Carnavalcultuur is wel het meest wanstaltige dat dit landje ooit heeft voortgebracht
Dacht dat jij wel van een verkleedpartijtje zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Carnavalcultuur is wel het meest wanstaltige dat dit landje ooit heeft voortgebracht
Verkleden=/=carnavalquote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel van een verkleedpartijtje zou zijn.
Een van de pijlers van Carnaval is de kunst van het omdraaien der geslachten en machten.quote:
En het komt niet eens uit dit landje.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij begint dit weekend al dat vastenavend geneuzelquote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie overal mensen in carnavalsuitdossing
En voor onzekere alcoholistenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Voor extraverte mensen zonder autisme is Carnaval wel een fijn feestje.
Hoe kunnen ze dan carnaval vierenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten thuis naast de airfryer met wat goedkope wijn of biertjes op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
@:mschol Ik heb nu een complete LEGO kamer(tje) gemaakt van deze kamer ivm de kat.Staat ook wel leuk ofzo bij elkaar allemaal.
Een laptop zo klein dat zelfs het kleine bureau groot lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfecte verhoudingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hou niet van onnodige zooi op mijn bureau.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een laptop zo klein dat zelfs het kleine bureau groot lijkt
Perfecte verhoudingen
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou niet van onnodige zooi op mijn bureau.
Mijn bureau ligt altijd vol met onnodige zooiquote:
Idemquote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn bureau ligt altijd vol met onnodige zooi
geen idee, vertel. hoe is het daar?quote:
Rustigquote:
goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rustig
Net rondje gelopen
En buiten was het ook rustig
Ahja logischquote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Het is veel drukker dan de vorige keer dat ik hier was. Help
Wel een ongeluk gebeurd op de A4, vast iemand die op weg was naar de ikea en gesneuveld is.
Wat doe je jezelf ook weer aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Het is veel drukker dan de vorige keer dat ik hier was. Help
Wel een ongeluk gebeurd op de A4, vast iemand die op weg was naar de ikea en gesneuveld is.
Ik ben het gevaar voor andere mensenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf ook weer aan
wat doet hij ons ook weer aanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf ook weer aan
Mijn wijn is niet goedkoopquote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten thuis naast de airfryer met wat goedkope wijn of biertjes op Fok!
Kan ook dat er ineens heel veel dooie zijn gevallenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja logisch
Hier is het rustig, dus dan moet het ergens anders drukker zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo hard heeft het hier niet gevroren, dus zal wel meevallen met dooienquote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ook dat er ineens heel veel dooie zijn gevallen
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een flink stuk gelopen in de stad5,91 km zelfs
Nice! Eentje uit de Romeinse tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo hard heeft het hier niet gevroren, dus zal wel meevallen met dooien
Gezelliequote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Immer gezellie mozzarellie in Zuid Afrika
Wel een beetje roestig ja. Maar even in de cola gemikt.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nice! Eentje uit de Romeinse tijd!
Stoppen dan maar met ontwikkelingshulp, eens kijken hoe snel ze dan bijdraaien.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Immer gezellie mozzarellie in Zuid Afrika
quote:
Witquote:Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke wijn drink je zo op gewone dagen?
Heeft the Donald zojuist gedaanquote:Op zondag 9 februari 2025 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stoppen dan maar met ontwikkelingshulp, eens kijken hoe snel ze dan bijdraaien.
Wat nou weer?quote:
Doen ze dat niet allemaal?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Tay Tay negerbaby's zou eten.
Die grote sterren eten ze toch in alle kleuren en vormen?quote:
ja om zo jong te blijven toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die grote sterren eten ze toch in alle kleuren en vormen?
Ja Swiftie is stiekem ook al 150 jaar oudquote:
Lijkt?!quote:Op zondag 9 februari 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weer?![]()
Een anders denkende mevrouw die lijkt op Taylor Swift?
quote:
Adrenochromequote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat dan nogquote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
Golvend blond haar en rood geverfde lippen?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
quote:
Dertien in een dozijn Amerikaans agrarisch meisje.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt?!
Doppelgängers
[ afbeelding ]
Kan niet missen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Golvend blond haar en rood geverfde lippen?
Groene babyspinaziequote:Op zondag 9 februari 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vergeten om te checken welke fitting mijn lamp was, dus dat was ook weer een groot succesquote:
Dit is onmannelijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben vergeten om te checken welke fitting mijn lamp was, dus dat was ook weer een groot succes
Gewoon geen kinderen mee nemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
En gezien jullie zo graag een klacht willen: krijsende kutkinderen die de winkel mee in genomen zijn ipv in de speeltuin zijn gedumpt.
Hij sleept altijd alles meequote:Op zondag 9 februari 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen mee nemen.
nee jij sleept de kinderen mee die anderen niet in de speeltuin hebben gedumptquote:Op zondag 9 februari 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit impliceert dat ik kinderen heb.
Nee, die knuppel ik neer.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jij sleept de kinderen mee die anderen niet in de speeltuin hebben gedumpt
Korte pootjesquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur gelopen, maar 8000 stappen. Wat is mis met mij.
Krijsende kutkinderen zijn overal kut.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
En gezien jullie zo graag een klacht willen: krijsende kutkinderen die de winkel mee in genomen zijn ipv in de speeltuin zijn gedumpt.
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Anderhalf uur gelopen, maar 8000 stappen. Wat is mis met mij.
Zelf de naan maken is echt een verschil.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:36 schreef Karzai het volgende:
ajax heeft gewonnen en staat nu op 1, even mijn bedje verschonen en een curry maken
[ afbeelding ]
Waren ze zo lekker als uit dat ene netje?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel even vijf minuutjes op een bankje mandarijntjes zitten eten.
En heb even bij het mausoleum gestaan.
ik ben niet zo goed in brood bakken, heb je een goed recept voor mij. die verse van het indiase restaurant zijn wel een stuk lekkerder. tis nu even behelpen deze zijn ook niet slechtquote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf de naan maken is echt een verschil.
women??quote:Op zondag 9 februari 2025 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij is dit hoe het is om met @bitterbal samen te women
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, even wat schrijven over de geschiedenis van Praag en wat toeristische puntjes. Dan heb ik vandaag alles gedaan wat ik wilde doen
De enige echte Turbojoekser natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog steeds geen nieuwe mixer gekocht, zoveel keuze
Kitchenaid, de rest is kitchenaids.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon niet naar kijkenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Uch lastig om de kabels achter de tv nu netjes weg te werken.
Snap niet dat ik nog geen carriere in de marketing ben begonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitchenaid, de rest is kitchenaids.
Neequote:Op zondag 9 februari 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren ze zo lekker als uit dat ene netje?
Heb je wel een selectie?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Maar het is nu zo duidelijk te zien als je de woonkamer in loopt. Hij hangt sinds paar uurtjes aan een beugel.quote:
Heb een boekje over bakken. Enige dat ik daaruit maak is de naan eigenlijk, lol.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in brood bakken, heb je een goed recept voor mij. die verse van het indiase restaurant zijn wel een stuk lekkerder. tis nu even behelpen deze zijn ook niet slecht
Mja wilde eigenlijk de KitchenAid met sterkere motor, voor brooddeeg. Maar dat ding is gelijk weer zo groot omdat het dan niet het standaard model isquote:
vuil is er allang af in de cola maar de roestigheid blijft. Nu maar even met een mes af geschraapt.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje roestig ja. Maar even in de cola gemikt.
Hmmquote:Op zondag 9 februari 2025 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja wilde eigenlijk de KitchenAid met sterkere motor, voor brooddeeg. Maar dat ding is gelijk weer zo groot omdat het dan niet het standaard model isDus ben aan het kijken of er niet een kleinere met sterkere motor bestaat die goede reviews heeft, eventueel van een ander merk.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wacht nog op een afstandsbediening die mensen kan uit zetten
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Boompjes en plantjes in de tuin gesnoeid, kliko weer volEn zelfs als mijn bed opgemaakt terwijl het nog voor etenstijd is
Zou dat misbruiken.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wacht nog op een afstandsbediening die mensen kan uit zetten
Die rechtse is gewoon mijn standaard werkdagquote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nou? Welke wordt het?
Boompjes en plantjes in de tuin gesnoeid, kliko weer volEn zelfs als mijn bed opgemaakt terwijl het nog voor etenstijd is
Geen scheurgras? @Haagsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Gratis knipbeurt?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben na de Ikea achtervolgd. Ze waren ook bij de autowas
Some say...quote:
Fris geknipt voor de naderende lentequote:
quote:
Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, zeker met het oog op de uitvaart van mijn oom over een aantal dagen..quote:
Je oom merkt toch niets meer van je lange haar.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar de kapper, zeker met het oog op de uitvaart van mijn oom over een aantal dagen..
Hij niet, maar mijn vader en de rest van de familie natuurlijk welquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je oom merkt toch niets meer van je lange haar.
Optimist.quote:
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zienquote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
*angstvallig om zich heen kijkt*quote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene die jou net achtervolgde had gewoon de livestream aangezet, was vermakelijk om dat gekneus te zien
Dat denk jij.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel blij dat niemand gezien heeft hoe ik net bezig was met dat wasrek uit de verpakking halen.
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Er is een speciale plek in de hel voor diegenen die dat bedacht hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?
Dat heeft u goed geraden.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het er zo eentje waarbij het plastic om elk drooglijntje gesealed was?
Dan heb ik er wel een MI bij van hoe dat eruit moet hebben gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, goed plan.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou wat een levendig topic was het weer vandaag![]()
Welterusten allen
O ja, morgen weer nieuwe lakens op bed doen. Nu al zin inquote:Op zondag 9 februari 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
Ben wel blij nu dat ik mijn bed vanmiddag al had opgemaakt, kan ik straks gewoon lekker in bed gaan liggen ipv dat er eerst nog een halve work-out is
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, morgen weer nieuwe lakens op bed doen. Nu al zin in
Kun je daarna wel in een lekker vers bedje slapenquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je verkeerde dingetjes gegeten?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vond iedereen hier gewoon saai.
@Budapestenaar, daar zullen al die carnaval figuren wel heen zijn gegaanquote:Het centrum van Breda stroomde zondag weer vol met fluorescerende skipakken en een hoop bontjes voor de klûntochten. Het Friese voorfeest op carnaval is inmiddels een ware traditie die inmiddels ook Friesland heeft bereikt. ,,Ik ben een echte Friezin en dit is de dag dat ik me super voel.”
Wie zondag over de Grote Markt loopt, kan eigenlijk maar één conclusie trekken: de gemiddelde Bredanaar zou het liefst elke week carnaval vieren. Alle 6000 kaarten zijn uitverkocht en voorzitter Hetty Pellenaars vermoedt dat er in totaal zo’n 10.000 mensen door het centrum hossen.
Je hebt niet iets gegeten dat je normaal niet eet?quote:
Of gewoon nietquote:Op zondag 9 februari 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |