Volgens mij begint dit weekend al dat vastenavend geneuzelquote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie overal mensen in carnavalsuitdossing
En voor onzekere alcoholistenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Voor extraverte mensen zonder autisme is Carnaval wel een fijn feestje.
Hoe kunnen ze dan carnaval vierenquote:Op zondag 9 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten thuis naast de airfryer met wat goedkope wijn of biertjes op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
@:mschol Ik heb nu een complete LEGO kamer(tje) gemaakt van deze kamer ivm de kat.Staat ook wel leuk ofzo bij elkaar allemaal.
Een laptop zo klein dat zelfs het kleine bureau groot lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfecte verhoudingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hou niet van onnodige zooi op mijn bureau.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een laptop zo klein dat zelfs het kleine bureau groot lijkt
Perfecte verhoudingen
quote:Op zondag 9 februari 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou niet van onnodige zooi op mijn bureau.
Mijn bureau ligt altijd vol met onnodige zooiquote:
Idemquote:Op zondag 9 februari 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn bureau ligt altijd vol met onnodige zooi
geen idee, vertel. hoe is het daar?quote:
Rustigquote:
goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rustig
Net rondje gelopen
En buiten was het ook rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |