pakje sigaretten vergetenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
De honten worden steeds kleiner daar!
Waar begin je aanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Helm check
Honkbalknuppel check
Traangas check
Ik ben klaar voor de Ikea
op hakken zo ongeveer welquote:Op zondag 9 februari 2025 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, hont lijkt klein omdat jij drie meter bent.
Ja, kom ik pas achter nu ik mensen verkleed over straat zie gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de man die naar Brabant gaat tijdens carnaval.
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke wanstaltige kutkerk.
Ik denk dat carnaval best oke is met genoeg alcohol of andere genotsmiddelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Carnavalcultuur is wel het meest wanstaltige dat dit landje ooit heeft voortgebracht
Dacht dat jij wel van een verkleedpartijtje zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Carnavalcultuur is wel het meest wanstaltige dat dit landje ooit heeft voortgebracht
Verkleden=/=carnavalquote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel van een verkleedpartijtje zou zijn.
Een van de pijlers van Carnaval is de kunst van het omdraaien der geslachten en machten.quote:
En het komt niet eens uit dit landje.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |